Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsettoman nelikymppisen miehen mahdollisuudet saada ekalla kierroksella oleva nainen

Vierailija
27.05.2017 |

ja perustaa vielä perhe. Onko niitä enää?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta ne vaativat ehdottomasti hyvää miestä, koska ovat pystyneet olemaan tähänkin asti ilman. 

Vierailija
2/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 190 cm ja kuulut komeimpaan 5 prosenttiin, mahdollisuudet ovat hyvät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Ainakin jos ekaksi kierrokseksi riittää ettei ole ollut naimisissa/ole lapsia. Pitkiä avoliittoja kyllä useimmilla on takana, mutta haittaavatko ne?

Vierailija
4/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Ainakin jos ekaksi kierrokseksi riittää ettei ole ollut naimisissa/ole lapsia. Pitkiä avoliittoja kyllä useimmilla on takana, mutta haittaavatko ne?

Ei seurustelu tai avoliitto ole kierros. Lapsi tai avioliitto on.

Vierailija
5/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs haittaa siitä menneestä avioliitosta on jos ei ole lapsia?

Vierailija
6/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 39 kun tapasin tulevan vaimoni. Ei lapsia eikä entistä avioliittoa hänellä.

Vierailija
7/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulle on ollut helppoa saada naisia kaksi- ja kolmikymppisenä, niin varmaan yhtä helppoa nelikymppisenä. Jos et ole tähän mennessä saanut ikinä suhdetta yrityksistä huolimatta, niin heikommat. Loogista.

Vierailija
8/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonot. Ihan vaan siksi että tuossa iässä yleensä ollaan oltu naimisissa tai lapsia. Ja ne joilla niitä ei ole ollut on yleensä vela ja sinkku omasta tahdostaan

Vierailija
9/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä mahdollisuuksia jos tyytyy paljon nuorempaan naiseen.

Nelikymppisen naisen kanssa ei välttämättä perheeseen sitten tulevaisuudessa kuuluisi kuin te kaksi, mutta jos se ei ole kynnyskysymys niin varmaan vapaana pysyneitä nelikymppisiä naisiakin on, kun kerran miehiäkin.

Vierailija
10/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika huonot. Ihan vaan siksi että tuossa iässä yleensä ollaan oltu naimisissa tai lapsia. Ja ne joilla niitä ei ole ollut on yleensä vela ja sinkku omasta tahdostaan

Moni mies varmaan pitää siitä, ettei naisella ole lapsia entuudestaan.

Vierailija
11/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ainakin yksi, mutta olen jo 39 ja lasten kanssa näin ollen jo kiire, jos ehtii enää ollenkaan. Itse olen jo sinut asian kanssa, mutta parisuhdetta kaipaan ja olisin valmis yrittämää vauvaa, jos vielä löytyisi mies. En halua osaksi uusperhettä vaan oikean parisuhteen ilman ulkopuolisia häiriötekijöitä.

Vierailija
12/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulle on ollut helppoa saada naisia kaksi- ja kolmikymppisenä, niin varmaan yhtä helppoa nelikymppisenä. Jos et ole tähän mennessä saanut ikinä suhdetta yrityksistä huolimatta, niin heikommat. Loogista.

Ei ihan noinkaan, iän myötä vaihtoehtoja on aina vaan vähemmän. Parikymppisenä sinkkuja on ympärillä älyttömästi, kolmekymppisenäkin vielä niitä tapaa, mutta nelikymppisenä lähes jokainen on varattu tai on ainakin niitä lapsia.

Vierailija
13/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin monilla 30-vuotiailla ei ole lapsia ja erittäin monet kelpuuttavat 40-vuotiaan fiksun ja siistin miehen.

Vierailija
14/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 33v lapseton.Takana muutama pitkä seurustelu mutta olen onnistunut valitsemaan sitoutumiskammoisia ja liikaa lasinpohjaa etsiviä. Yksi kunnollinen ja kilttikin oli jonka kanssa lasta yritettiin vuoden verran tuloksetta. Se suhde päättyi sitten muista syistä. Olen aina halunnut lapsia mutta miesvalinnat on menneet puihin ja aikaa tuhlaantunut. Toivon että oman perheen kuitenkin vielä saan ja löydän oikean miehen rinnalleni.

Vierailija
15/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v. lapseton, ja voisin kelpuuttaa nelikymppisen miehen, jos hän olisi kaikin puolin laatupakkaus. Sen sijaan lapsista haaveilu olisi ongelma, sillä minä en sellaisia halua. Kuinka kova hinku sinulla on tulla isäksi?

Vierailija
16/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 39, ei lapsia eikä aiempaa avioliittoa, mutta pitkä ja onnellinen avoliitto takana kylläkin. Aika uskomattoman hyvä mies saa kohdalleni tulla, jotta pystyisi kilpailemaan edellisen kanssa. Tulee jos tulee, muussa tapauksessa jään onnellisesti sinkuksi.

Vierailija
17/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39-vuotias nainen, ei avo-/avioliittoja eikä lapsia. Lapsia en halua mutta mies olisi ihan kiva.

Vierailija
18/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
19/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39, ei lapsia eikä aiempaa avioliittoa, mutta pitkä ja onnellinen avoliitto takana kylläkin. Aika uskomattoman hyvä mies saa kohdalleni tulla, jotta pystyisi kilpailemaan edellisen kanssa. Tulee jos tulee, muussa tapauksessa jään onnellisesti sinkuksi.

Miksette ole enää yhdessä? Kuoliko mies?

Vierailija
20/34 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta kannattaa etsiä. Hyvinkin voi onni olla myötä, kun sitä vähän avittaa.

Ekan kierroksen naisetkin suosii ekan kierroksen miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme