Miten vastata nasevasti, jos joku kysyy viiltelyarvista?
Käsivarsissa tosiaan paljon vanhoja arpia 12 vuoden takaa ja toki ne vieläkin näkyvät pahasti. Ehdotuksia otsikon mukaan jos joku koiranleuka käy heittämään läppää? Tämänhetkisissä hommissa en aina voi suojautua pitkähihaisiin. Kuvittelin jo olevani sinut menneisyyteni kanssa, mutta uusi työpaikka luo paineita.
Kommentit (73)
Juuh kato Sipilä innostui leikkaamaan kaikesta niin innokkaasti että leikkasi vielä vahingossa mun käsiinkin
Mulla ei ole kokemusta asiasta, mutta luulisin että äidillisen lempeä "no, mistäs sinä ajattelet niiden voineen tulla?" ja ystävällinen hymy on paras mahdollinen vastaus. Se, miten kyselijä vastaa tuohon, paljastaa hänen motiiveistaan paljon. Jos hän menee lukkoon, mutisee jotain epämääräistä tai lopettaa keskustelun siihen, voit olla vakuuttunut että hän oli vain tökerö ja hieman säälittävä idiootti :)
Ei tarvi sanoa mitään. Tänä kesänä on muodissa pitkähihaiset puhvihihat joissa ilma kiertää kesäkuumallakin. Minkä tahansa firman t-paidan alla voi saletisti käyttää valkoista pitkähihaista trikoopaitaa. Exäni sanoi aina että naisen joka on kokenut v*ttuilua eikä suvaitse sitä enää voi tunnistaa tatuoinneista. Palmersin cocoa butter toimii hyvin raskausarpiin, ehkä myös muihin arpiin. E vitamiini kapseleita voi myös halkaista ja levittää sisällön suoraan arven päälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastauksen pitää olla naseva? Kaikki tietää ettei henkisesti terve ihminen viiltele itseään joten miksi sun pitäisi pahoittaa jonkun mieli kettuilemalla asiasta. Se, miksi joku sanoo niistä suoraan on tietenkin asiatonta, mutta osa on varmasti vilpittömän utelias ja osa huolissaan.
Niin, tarvitsee olla huolissaan, jos kyseessä on vaikka kolmekymppinen aikuinen, joka on hairahtunut teini-iässä tekemään jotain hölmöä. Etkö muka itse teini-ikäisenä tehnyt mitään typerää?
"Löin viime perjantaine nakkikioskin jonossa ohittelijaa turpaan ja kas kummaa pigmentti tarttui, mutta minusta ei tullut ohittelijaa"
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin nähdä, millainen katkiskikkeli k*sipää rumilus tää on, joka tähänkin ketjuun hakeutui mollaamaan ihmisiä, joilla on viiltelyarpia. Siinä on ihmistyyppi, jota en kerta kaikkiaan ymmärrä - oman elämänsä luuseri, joka saa tyydytystä ja egonkohotusta metsästämällä keskustelupalstalla heikkoina pitämiään ihmisiä, joille voi vittuilla. Olisipa ihanaa tavata tällainen luuseri face to face, veikkaan ettei ole tosielämässä ihan niin kova jätkä kuin on täällä olevinaan.
Sinäpäs vaikutat hullulta. Varmaan on nahkaskin sen näköinen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen nasevaa vastausta ole. Peitä ne arvet tai korjauta ne plastiikkakirurgisesti jos mahdollista. Vaikka olisi kuinka menneisyyttä, niin ei niitä kannata esitellä, jos ei halua mt-potilaan leimaa. Itse en kyselisi niistä mitään mutta kieltämättä antaisit erittäin negatiivisen kuvan itsestäsi.
Siis mua ei vittu vähempää vois kiinnostaa sun mielipiteet siitä, millainen mun kuuluisi olla. Ne arvet on olemassa siksi että koitin tappaa itseni, ja se asia ei tule muuttumaan millään plastiikkakirurgialla.
Mua hävettää elää tällä pallolla sun kanssas ja toivottavasti vedät itsesi vessasta alas.
Oliko tarpeeksi naseva vastaus häh
Latvasta laho olet vieläkin ja sitä ainakaan ei plastiikkakirurgi voi parantaa. Luonto onneksi korjaa aikanaan pois.
Itsellä ihan hirveästi arpia. Tuntuu et aika yksin on näin ison arpimäärän kanssa.
Mitä sanoisitte lapsille jos joku lapsi kysyisi? Itselläkin kaksi lasta.
En mä näitä häpeä, ajattelen et tyhmyytensä jokaisella. Mutta jos olis paikka missä paljon lapsia (junan leikkivaunu, uimakoulu jossa ei ole käyty) niin on vähä ongelmallista. Jotenki ei haluais lasten näevän tällasia vaikka aika iso lapsi kai pitää olla että vois arvata mistä tullut
Kerro, että olet satanisti ja etsitte juuri uutta uhria.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla naseva? Minulla puuttuu puolet sormesta. Joskus joku siitä tietenkin kyselee, mutta ei minulla ole tarvetta olla naseva. Vastaan vain ystävällisesti, että en halua puhua asiasta. :)
Näin toki normaali ihminen toimii.
Teille viiltelijöille tämä ei tietenkään sovi. Koko maailman pitää pysähtyä arpienne edessä ja kuulla niistä erilaisia nasevia vastauksia täynnä vihaa ja raivoa.
Ei ne teidän arvet edes ole mielenkiintoisia. Viottunutta ihoa. Sellaista on paljon.
Maailmassa kun tapahtuu oikeastikin kiinostavia asioita. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla naseva? Minulla puuttuu puolet sormesta. Joskus joku siitä tietenkin kyselee, mutta ei minulla ole tarvetta olla naseva. Vastaan vain ystävällisesti, että en halua puhua asiasta. :)
Teille viiltelijöille tämä ei tietenkään sovi. Koko maailman pitää pysähtyä arpienne edessä ja kuulla niistä erilaisia nasevia vastauksia täynnä vihaa ja raivoa.
Ei ne teidän arvet edes ole mielenkiintoisia. Viottunutta ihoa. Sellaista on paljon.
Asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomion hakemistahan viiltely onkin.