En oikeasti ymmärrä kuka laittaa puuron sekaan raejuustoa?
Syötte kuin siat! Eikö teillä ole mitään vaatimuksia esim. ruoan maun suhteen, tuollaista ihme harmaata ja mautonta mössöä vaan syötte. Sikoja olette.
Kommentit (48)
Laitan sosekeittoihin raejuustoa. Se rakenne muuttuu mukavaksi lämpimässä ruoassa. Varmaan tosiaan sopii puuroonkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan ja lisäksi vielä banaania.
Makea banaani puurossa on kyllä 🤮
Olis kiva nähdä, minkälainen ihminen vaivautuu tekemään tällaisen aloituksen.
Minä laitan. Jos on valittamista niin senkun tulet ottamaan miehestä mittaa. Sovitaan aika ja paikka. Tai sitten pidetään se leipäläpi kiinni internetissä.
Se nyt vaan sopii siihen ja lisäksi saa proteiinit riittäväksi koska puuro itsessään hiilaria. Pälli.
Ei sitä tarvitsekaan kaikkien ymmärtää. Itse laitan kaurapuuron sekaan raejuustoa ja marjoja sekä myös muutaman pähkinän. En sekoita niitä kuitenkaan mössöksi. Se on kunnon aamupala, siinä on kaikkia ravintoaineita.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan. Jos on valittamista niin senkun tulet ottamaan miehestä mittaa. Sovitaan aika ja paikka. Tai sitten pidetään se leipäläpi kiinni internetissä.
:D
Vierailija kirjoitti:
Nyt meni "isolla" "miehellä" tunteisiin. Pikku possu olet.
Vierailija kirjoitti:
Pidä sä vellihousu itse puuroläpesi kiinni 😤
Tässä kai viitataan kaurapuuroon? En syö. Riisipuuroa muutaman kerran vuodessa, ilman raejuustoa😆, meillä raejuustoa syö vain koira.
Runsaan aamupalan syön kyllä.
En oikeesti snaijaa kuka vetää puuroo.
Puuro ei ole ihmisravinnoksi soveltuvaa safkaa.
Raejuusto on hyvä proteiinilisä aamupalaan. Puuron seassa menee mukavasti. Itse lorautan puuroon usein oliiviöljyä. Pieneksi puurorutiiniksi on kehittynyt seuraava: Ensin kaadan lautaselle jäisiä marjoja, sitten kuumaa puuroa ja päälle vielä öljyä.
Kaurapuuro on hyvää, raejuusto on hyvää, mutta en syö niitä samalta lautaselta. Samoin kuin kahvi ja savulohi ovat molemmat hyviä mutta en silti sekoita niitä samaan kippoon.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan ja lisäksi vielä banaania.
Minä laitan ja lisäksi erilaisia marjoja.
Ylipäätänsä en ymmärrä, miksi esim aamupalaksi pitää syödä järkkyttävän kokoinen annos ruokaa!