keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Magnus löytää varmaan Evenistä juttua tms.
Vierailija kirjoitti:
Mahdollista! Vildehän oli just se joka 3. kaudella varoitti Isakia Evenin vanhoista jutuista.
Ootteko muuten huomannut, että Emman tiedot on myös siellä Skam-sivujen profiileissa? Se on ainoa tyyppi, jota ei tällä kaudella ole mainittu mitenkään missään tällä kaudella. Mikäköhän rooli sillä tulee olemaan? Onko tämä balloon-Yousef oikeasti Emman ex?
Ai niin ja Magnusin äidillä on bipo kans. Ottaisko Magnus ne Vilden viestittelyt Evenistä itseensä eikä tykkää hyvää? Aika hyvin kuitenkin otti sen Isakin töksäytyskysymyksen, "ai onks sullakin hullu äiti"? Tieskö Magnus edes tuossa vaiheessa, että Isakin äidillä on kans mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten huomannut, että Emman tiedot on myös siellä Skam-sivujen profiileissa? Se on ainoa tyyppi, jota ei tällä kaudella ole mainittu mitenkään missään tällä kaudella. Mikäköhän rooli sillä tulee olemaan? Onko tämä balloon-Yousef oikeasti Emman ex?
Eikö siellä ole kaikkien tiedot, joilla on ollut jonkin verran isompi rooli jonakin kautena? En siis usko, että Emma liittyy enää tähän tarinaan.
Vierailija kirjoitti:
Yök, ei kai. Sit menee Yousefin pisteet kyllä täysin nolliin 😂
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin, että se profiili on vaan viime kauden jäljiltä. Onko tuolta sivuilta jotain profiileja joskus poistettu? En siis itse tiedä, mutta en pitäisi tuota minään takeena siitä, että Emmalla olisi vielä rooli tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Ai niin ja Magnusin äidillä on bipo kans. Ottaisko Magnus ne Vilden viestittelyt Evenistä itseensä eikä tykkää hyvää? Aika hyvin kuitenkin otti sen Isakin töksäytyskysymyksen, "ai onks sullakin hullu äiti"? Tieskö Magnus edes tuossa vaiheessa, että Isakin äidillä on kans mt-ongelmia.
Mä en usko, että Magnuksen ja Vilden väleistä rakennettaisiin enää suurta draamaa. Tässä on jo niin paljon kaikkea meneillään, että luulen että jos he eroavat, se tapahtuu ilman hirveää showta. On kumminkin jäljellä enää vain pari jaksoa aikaa, niin ne varmaan käytetään jo tiedossa oleviin sotkuihin. Toki jos ero tapahtuu, Vilde saattaa suuttua Sanalle kuullessaan, että hän on dominoreaktion alullepanija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko, että Magnuksen ja Vilden väleistä rakennettaisiin enää suurta draamaa. Tässä on jo niin paljon kaikkea meneillään, että luulen että jos he eroavat, se tapahtuu ilman hirveää showta. On kumminkin jäljellä enää vain pari jaksoa aikaa, niin ne varmaan käytetään jo tiedossa oleviin sotkuihin. Toki jos ero tapahtuu, Vilde saattaa suuttua Sanalle kuullessaan, että hän on dominoreaktion alullepanija.
Jos ero tapahtuu, niin luulen, että se on Vilden aloitteesta. Magnusista oli jo aiemmin nähtävissä tuo sairaalloinen mustasukkaisuus, kun hän laittoi Vilden lisäämään hänet tyttöjen keskustelurinkiin. Lisäksi aika monet tulkitsivat alussa Magnusin olevan enemmän rakastunut Vildeen kuin Vilden häneen. Vilde ei esim. sanonut mitään siihen, kun Magnus julisti, että rakastaa häntä niin paljon, että tulevat olemaan aina yhdessä tms. Lisäksi Vilde kyllä oli ihan itsekin innostunut uusista pojista. Ehkä kiehnääminen Magnusin kanssa alkaa jo ahdistaakin. Eli kun Vilde pääsee tuosta paniikista ohi, että Magnus jättää, ja antaa siksi nyt kaventaa omaa yksityisyyttään sen takia, niin ehkä hän jossakin vaiheessa huomaa, ettei suhde olekaan sen yksityiseen ja oman tilan menettämisen arvoinen. Kavereitakin alkaa ärsyttää, kun Vilde kertoo kaikki heidänkin juttunsa poikaystävälleen eteenpäin. Rajoittaa aika paljon sitä, mistä tuntee voivansa Vildelle puhua...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin Evenistä enää tehdään isoa numeroa tällä kaudella. Ja hyvä niin, on niin paljon muutakin meneillään, jotka pitäisi noin 90 minuutissa saada selvitettyä.
Vierailija kirjoitti:
Saataisko tuplakivaa: Ensin tyttöjen tapaaminen, jossa Noolle selviää, että Sana luulee hänen seurustelevan. Laittaa pikaviestiä väärinkäsityksestä Yousefilla. Ja sen jälkeen koululla Yousef odottamassa omaa tapaamistaan?
Ja seuraava Briskeby-video on pojista kävelemässä ja videoimassa kadulla, kun alkaa Yousefille sadella viestejä ja jätkä yhtäkkiä vaan häippäseen menemään... :D
Hops, eikö oo mitään puhuttavaa vai eikö mulla päivity viestit..
Tuskin tänään tulee enää mitään uutta, huomenna siis jonkinlainen kouluklippi/ehkä tytöt hengailevat sen kertaustunnin jälkeen. Ehkä Sanan ja Nooran tapaaminen?
Täältä alkaa taas poistua viestejä... onko kyseessä siis jokin bugi, että kun viestejä on paljon niin osa automaattisesti häviää? Vai onko häröttäjä ilmaantunut taas?
Tein uuden tyttöjen keskusteluryhmän nimellä, tämä ei vaikuta toimivan :) useampi mun eilen ja tänään laittama viesti on jo poistunut.
TOINEN KLPPI TÄNÄÄN!!!
Klippi pähkinänkuoressa: Koululla tiedetään näistä ig-tileistä ja niiden tekijä voidaan erottaa. Sara on kuulemma sopinut asian Isakin kanssa ja hänen mielestään koululle ei kannattaisi kertoa, että se oli Isak. Eva taas on sitä mieltä, että pitäisi kertoa. Koska Sana kertoi Chrisille tänään olevansa Saran feikkitilin takana, niin hän tekstasi Chrisille, että hän haluaisi kertoa olevansa tilin takana, ettei Isakia eroteta, MUTTA TÄÄ VIESTI MENI VAHINGOSSA EVALLE.....
Miksei täällä enää spekuloida/kommentoida mitään?
Joku tumblrissa kirjoitti, että on surullista että tyttöjen ystävyyssuhteet esitetään noin, mutta omasta mielestäni tuo on vain realistista. Että ajan mittaan kaveriporukat väljähtyvät :/
Toivonpa kuitenkin, että girl squad muistaa, kuinka Sana on aina seissyt heidän rinnallaan ja puolustanut, heidän tekemistä virheistä huolimatta. Sana ansaitsee sen.
Olen se ketä perusti ensimmäisen Skam-ryhmän ja harmittaa kun sen jälkeen tullut ainakin kaksi ryhmää lisää. Nyt en tiedä mihin kaikki kirjottelevat ja mikä on se tänhetkinen aktiivison keskustelu.
Se Mutta on musta jotenkin niin symppis!