Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keltaiset verhot

Vierailija
27.05.2017 |

Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!

Kommentit (1079)

Vierailija
561/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, taas tosta viimisimmästä viestittelystä tyttöjengin kesken oikein pystyi aistimaan, miten Noora on taas muiden yläpuolella. :D Pakko kyllä todeta, että jos Noora ei Sanan käytöksestä muka osaa päätellä tämän olevan itse ihastunut Yousefiin, ei hän olekaan ihan niin välkky kuin mitä luullaan...

Totta, Sanan käytöstä on nyt helppo lukea. Sehän käyttäytyy kuin mikäkin ala-asteikäinen lapsi, kun tykkää jostain pojasta. Mut ehkä Noora ajattelee ettei moinen käytös ole enää lukioikäiselle ominaisinta. 

Vierailija
562/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, taas tosta viimisimmästä viestittelystä tyttöjengin kesken oikein pystyi aistimaan, miten Noora on taas muiden yläpuolella. :D Pakko kyllä todeta, että jos Noora ei Sanan käytöksestä muka osaa päätellä tämän olevan itse ihastunut Yousefiin, ei hän olekaan ihan niin välkky kuin mitä luullaan...

Totta, Sanan käytöstä on nyt helppo lukea. Sehän käyttäytyy kuin mikäkin ala-asteikäinen lapsi, kun tykkää jostain pojasta. Mut ehkä Noora ajattelee ettei moinen käytös ole enää lukioikäiselle ominaisinta. 

Tai ehkä Noora ei vaan ajattele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva sanoo viesteissään et on vakuuttunut siitä, että viestien kirjoittaja on Sara. Jatkaa myöhemmin et ei tiedä kumpi on lapsellisempi, Sara vai HE, jotka on ne postannut.

Onko Sara siis tunnistanut viestit keskusteluiksi Isakin kanssa ja nyt ihmiset syyttää Isakia ja Eveniä?

Vierailija
564/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotan niin paljon Evan synttäreitä perjantaina! Josko vihdoin olisi hetken edes vähemmän masentavaa settiä..? :D

Olispa ihana, jos perjantain klippi vielä loppuisikin mukavasti. Monta klippiä on mukavia, mutta päättyy vähintäänkin ikävästi kuten porkkaanan kuorintakohtaus, koripallon peluu x 2 ja karaokeiita.

Jos mun ajatukset eri johtolangoista pitää paikkansa niin Evan bileissä räjähtää.

No jaa nyt muillekin :)

Vierailija
565/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on että Nooran vika kuitenkin :D Vaikka Sana kiistää ja istuu tuppisuuna niin Nooran vika silti kun ei lue selviä merkkejä, haloo. Just just. 

Vierailija
566/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo he tarkoita vain sitä, ettei tiedä onko kyseessä tyttö vai poika. Norjassakin, kun on sukupuolille omat persoonapronomininsa.

Vierailija
567/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eva sanoo viesteissään et on vakuuttunut siitä, että viestien kirjoittaja on Sara. Jatkaa myöhemmin et ei tiedä kumpi on lapsellisempi, Sara vai HE, jotka on ne postannut.

Onko Sara siis tunnistanut viestit keskusteluiksi Isakin kanssa ja nyt ihmiset syyttää Isakia ja Eveniä?

Eiköhän tuo monikkomuoto johdu ihan vain kieliopillisista syistä; kun ei tiedetä, onko tekijä maskuliini vai feminiini, käytetään muotoa "they".

Vierailija
568/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sana on ilmeisesti huolissaan siitä, ettei Saraan ole saatu yhteyttä. Tulisko huomenna kuitenkin klippi, missä Sana menee käymään Saran kotona?

Tää ois kiva, mutta en usko. Ensinnäkin, veikkaan että huolestuminen liittyy siihen, että koska tytöt ei saa Saraa kiinni, Sana arvelee Saran kehittävän jotain suunnitelmia. Ja sen lisäksi, Sana ei varmaan keskustelisi Saran kanssa ellei haluaisi kääntää epäilyksiä pois itsestään

Vierailija
569/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sara varmaan mene mitään Isakilta edes kysymään. Luulen, että se on jo hiffanut, että viestit ovat Isakin kanssa käydyistä keskusteluista ja kerää parhaillaan kostoaineistoa. Tai itse asiassa, jos Sara oli se, joka aikaisemminkin levitteli niitä psykojuoruja Evenistä, niin hänellähän on jo hyvä pohja, mistä alkaa etsimään sopivaa postauspakettia.

Luulen kuitenkin, että kosto sijoittuu vasta ensi viikolle. Saadaan muutama klippi kivoja Yousana-hetkiä ja reilu meininki -tyttöilyä ja sitten loppuviikosta taas räjähtää.

Vierailija
570/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo monikkomuoto johdu ihan vain kieliopillisista syistä; kun ei tiedetä, onko tekijä maskuliini vai feminiini, käytetään muotoa "they".

Olisi voinut sanoa yksikössä "eller den som har posta det" ottamatta kantaa sukupuoleen.

Vierailija
571/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että jos Eva ois viitannu Isakiin ja Eveniin niin olisi varmasti kutsunut nimellä. 

Vierailija
572/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin melko varma, että Noora epäilisi Sanaa, koska näki tämän tuijottavan Pepsimaxeja ja tietää, että Sana on ennenkin postannut muiden yksityisviestejä eteenpäin.

Vierailija
573/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että jos Eva ois viitannu Isakiin ja Eveniin niin olisi varmasti kutsunut nimellä. 

Ei noin isoa asiaa paljastettaisi chatissa.

Vierailija
574/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on että Nooran vika kuitenkin :D Vaikka Sana kiistää ja istuu tuppisuuna niin Nooran vika silti kun ei lue selviä merkkejä, haloo. Just just. 

Vastaheitto sulle - tärkeintä on, että ei ole Nooran vika kuitenkaan? Mua ainakin vähän ihmetyttää Nooran asenne - milloin hän ylipäätään on innoissaan jostain? Bussiasiastakin hoki vaan, että "ei tästä mitään tule, meillä ei ole rahaa, yaddayadda" ja sama homma noissa viesteissä aina muissakin. Pessimistinen ja holhoava asenne tyyliin "mä oon tän kaiken yläpuolella, ihan sama" ainakin tympii itseäni. Mulla ainakin omatkin fiilikset aina menis, jos mulla olis joku riippakivi à la Noora mankumassa, kun jotain kivaa tapahtuu/voisi tapahtua. Koska mitä sitä nyt, ei mistään mitään tuu kuitenkaan.

Ja se, että jos ei halua edes yrittää ymmärtää kaverin poikkeavaa käytöstä yhtäkkiä ja miettiä mistä se johtuu - ei taida olla ihan kamalan hyvä kaveri kuitenkaan. Huomaatteko yhden asian - nyt kun jutut ei pyörikään Williamin ja Nooran miesongelmien ympärillä, eipä näytä paljon Sanankaan seuraa kaipaavan. Jos mun kaveri yhtäkkiä muuttaisi käytöstään ja alkaisi reagoimaan muhun umpimielisesti, mä ainakin huolestuisin ja kysyisin olenko tehnyt jotain pahoittaakseni toisen mielen. Enkä todellakaan luovuttaisi jos toinen sanoo " ei oo muuta kun kokeet vaan ahdistaa". Niinkuin aika harva meistä muistakaan täällä.

Vierailija
575/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora päivitti instaa!

Vierailija
576/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään, mutta mistä Eva edes tietäisi, että Isak ja Even ois ollu asialla? Ainut keneltä olis voinut kuulla on Sara, mutta eipä häntäkään ole kukaan saanut kiinni. 

Vierailija
577/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas hassunhauska ja tiedostava instapäivitys tytöltä, joka ei äsken ollut edes kuullut mitään Hartvig Nissenin instasekoilusta.👍 olis nyt mielummin laittanut sen jöss, folk er kule😉

Vierailija
578/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään, mutta mistä Eva edes tietäisi, että Isak ja Even ois ollu asialla? Ainut keneltä olis voinut kuulla on Sara, mutta eipä häntäkään ole kukaan saanut kiinni. 

Onhan Isak voinut itse nähdä ne viestit jotain kautta ja tunnistaa ne omikseen. Nehän on sillä itsellä Facessa kaikki ja niistä on varmasti screenshotteja ympäriinsä vaikka itse kuvat on nyt poistettu. Puhunut sitten niistä Evan / jonkun muun kanssa. Koko kouluhan niistä nyt kuitenkin puhuu.

Vierailija
579/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menee välillä vähän hermo Nooraan. Toisaalta mietin, että onko sellanen ylimielisyys ja itseriittoisuus vain merkki epävarmuudesta. Mutta kausi toisensa jälkeen Noora feminismipärinöissään on ollut aina parempi kuin muut, sanonut toisille suoraan että noin ei voi tehdä, yhyy minä en ole mukana, muutenkin vaikuttaa todella hankalalta ihmiseltä, jos ei ole hänen kanssaan kaikesta sataprosenttisen samaa mieltä. 

Kyllä kuitenkin pidän Nooran hahmosta. Irl-ystävänä olisi kuitenkin varmasti aika raskas tyyppi.

Vierailija
580/1079 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin menee välillä vähän hermo Nooraan. Toisaalta mietin, että onko sellanen ylimielisyys ja itseriittoisuus vain merkki epävarmuudesta. Mutta kausi toisensa jälkeen Noora feminismipärinöissään on ollut aina parempi kuin muut, sanonut toisille suoraan että noin ei voi tehdä, yhyy minä en ole mukana, muutenkin vaikuttaa todella hankalalta ihmiseltä, jos ei ole hänen kanssaan kaikesta sataprosenttisen samaa mieltä. 

Kyllä kuitenkin pidän Nooran hahmosta. Irl-ystävänä olisi kuitenkin varmasti aika raskas tyyppi.

Mä tunnistin yhden tyypin lähipiiristäni Nooraksi ja en ole pitänyt sen jälkeen yhteyttä. Ystävyys oli jo muutenkin tulossa eri syistä tiensä päähän, mutta Nooran vahvistaessa niitä ajatuksia mitä mulla oli tästä tyypistä niin oli helpompi todeta et en ole vaan kuvitellut kaikkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan