keltaiset verhot
Noniin, joskos jatketaan täällä :) toivottavasti tänne löytää mahdollisimman monet kommenttien poisteluun kyllästyneet kanssakeskustelijat!
Kommentit (1079)
Mä mielenkiinnolla edelleen odotan, että mikä se Yousefin selitys suutelulle on. Sana katseli sitä touhua yli 20 sekuntia ja homma ilmeisesti oli alkanut jo ennen kuin Sana tuli paikalle. Eli aika kauan ehtivät nuoleskella ennen kuin jompikumpi perääntyi tilanteesta. Ja sitten käyttäytyvät kuin mitään ei olisi tapahtunut ja järjestelevät Sanaa ja Yousefia yhteen. Vähän omituista touhua.
Noora opetti Yousefia suutelemaan Sanaa varten?
Vierailija kirjoitti:
No jos norjassa on ihan yleinen perinne hankkia bussi, tuskin se on pelkästään rikkaiden harrastus? Tarkoitan sitä, että ei varmasti kukaan oletakaan että lukioikäinen tyttö joka asuu yksin kaivaa rahat omasta pussistaan, vaan vaihtoehtoisesti miettii tempauksia joilla rahaa voi kerätä. Jos kaikki ajattelisivat kuin noora, ei kellään muilla paitsi erityisen varakkaiden perheiden lapsilla olisi mahdollisuutta osallistua russebus-perinteeseen. Eli pointtina se, että nyt kysyttiin kekseliäisyyttä ja viitseliäisyyttä, ja ne joita homma ei kiinnosta, voisivat luopua koko touhusta sen sijaan, että dumataan muiden ideat.
Tämä russebuss-homma on kyllä erityisesti rikkaiden harrastus. Se on yleisintä juurikin tuolla varakkaassa Länsi-Oslossa, jota sarja kuvaa. Pienemmissä kaupungeissa tavalliset autot on yleisiä, eikä niiden "konseptiin" panosteta ollenkaan samalla tavalla kuin Oslon varakkailla alueilla.
siis ei noussut thomasin pisteet vaan pysyy samana;)
Voiei, pepsimax-tytöt luulee, että Vilde on sen instagramin takana. Ja Jamilla tuli viimein, en ymmärtänyt ihan kaikkea, mutta keskustelu hänen ja Sanan välillä vaikutti tosi mukavalta.
Nonni, Vilde joutuu syytetyksi.
Aika pitkä klippi. Tää jakso taitaa sit olla pitempi kuin yleensä. Oli jo n. 14 minsaa kasassa, nyt tuli 7,42 kestoinen ja huomenna vielä perjantaiklippi.
Nyt vielä Briskebyvideo ja tekstieviestittelyä illaksi....
Voi Sana... Mitä menit tekemään.
Mua kyllä hieman ihmetyttää, kuinka helposti Saraa alettiin surkuttelemaan. Ei juurikaan kyseenalaistettu sitä, miten hän puhuu ihmisistä. Pitääkö porukat tuollaista oikeasti normaalina? Ja eihän tuo selän takana puhuminen mitään menneitä aikoja ole. Samanlaista juonittelua tuossa Papsimax-porukassa edelleenkin on, kun muistaa sen vessakeskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä hieman ihmetyttää, kuinka helposti Saraa alettiin surkuttelemaan. Ei juurikaan kyseenalaistettu sitä, miten hän puhuu ihmisistä. Pitääkö porukat tuollaista oikeasti normaalina? Ja eihän tuo selän takana puhuminen mitään menneitä aikoja ole. Samanlaista juonittelua tuossa Papsimax-porukassa edelleenkin on, kun muistaa sen vessakeskustelun.
Muakin ihmetyttää, kuinka helposti pääsivät tosta yli ja Sara on saanut asiassa uhrin aseman. Mä en olisi ihan noin anteeksiantavainen tai ainakaan mitään sydämiä lähettelisi :o mutta ehkä niin jos ovat kaikki samanlaisia juoruilijoita eivät pidä tuota niin pahana juttuna
Ah, olin ihan varma ettei tänään tule mitään, tällaisessa asiassa on mukavaa huomata olleensa väärässä ☺️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muakin ihmetyttää, kuinka helposti pääsivät tosta yli ja Sara on saanut asiassa uhrin aseman. Mä en olisi ihan noin anteeksiantavainen tai ainakaan mitään sydämiä lähettelisi :o mutta ehkä niin jos ovat kaikki samanlaisia juoruilijoita eivät pidä tuota niin pahana juttuna
Kertoo myös aika paljon Saran etuoikeutetusta ja vahvasta asemasta. Joidenkin toimintaa katsotaan kerkeästi läpi sormien...
Mä kyllä ihan oikeasti haluan vielä sen Briskeby-videon. Ahne kakkiainen kun olen.
Toivottavasti Sana ei anna Vilden joutua syntipukiksi ja tunnustaa! Koitti klipissäkin kertoa että jos keskustelut olisi napattu Saran tililtä, olisi hänen kirjoittamat tekstit sinisellä pohjalla, mutta se meni ihan kuuroille korville. Sana kuitenkin suojeli Vildeä jättäen paljastamatta V:n äidin alkoholismia...
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sana ei anna Vilden joutua syntipukiksi ja tunnustaa! Koitti klipissäkin kertoa että jos keskustelut olisi napattu Saran tililtä, olisi hänen kirjoittamat tekstit sinisellä pohjalla, mutta se meni ihan kuuroille korville. Sana kuitenkin suojeli Vildeä jättäen paljastamatta V:n äidin alkoholismia...
Ei tasan tarkkaan laita Vilden syyksi. Ihan selvä paniikki iski Sanalle. Joko keksii keinon pelastaa tilanteen tai sitten tunnustaa, mutta en usko, että antais noiden naulita Vildeä tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Vilde muka tunnustaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Vilde muka tunnustaisi?
Hups mikä aivovaurio, siis "...vaan tunnustaa", eli Sanasta puhuin.
On joo yleinen perinne tosiaan, mutta veikkaisin että tuo Russebuss hoidetaan yleensä samalla tavalla kuin PM-jengi oli tehnyt eli olivat keränneet rahat tosiaan jo etukäteen ja hankkineet tarpeeksi suuren ryhmän kokoon. Tuskinpa on kovin normaaliperinne, että ensin lupauduta ostamaan superkallis bussi viiden hengen ryhmällä ja aletaan miettiä vasta sen jälkeen, että mistähän rahat ja ihmiset voisi saada kokoon. Tuskinpa kaikki norjalaiset noin uhkarohkeeta kansaa ovat tai jos ovat niin ainakin hyvin erikoinen perinne mun mielestä.