Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän mitätön häälahja muihin verrattuna, jäi huono mieli

Vierailija
27.05.2017 |

Pitkäaikainen ystävä toi häälahjaksi kortin ja "herkku" korin missä rahaa oli laitettu ainoastaan viinipulloon. Muu oli itse tehtyjä, mm. Säilöttyjä valkosipulin kynsiä, sieniä, marjoja omasta pensaasta ja itse tehty pienehkö kakku. Rahaa hän oli satsannut lahjaan siis max. 20€. Eipä tullut kovin arvostettu olo. Muut toivat mm. Kalliita kodinkoneita.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana ja persoonallinen, ajatuksella annettu lahja. Kertoo kaiken ap:sta jos kaikki mitataan rahassa.

Vierailija
2/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä on provo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 yritystä pliis

Vierailija
4/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli käyttänyt aikaansa. Silläkin on arvo. Ihana lahja minusta.

Vierailija
5/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ne lahjathan tietty ovat häissä ne pääasia.

Ja mitäs jos ystävälläsi on vaikka rahahuolia? 

Vierailija
6/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika panee ystävääsi

Vierailija
7/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ystäväsi on köyhempi kuin luulet?

Vierailija
8/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, liian selkee.

Vierailija
9/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit nyt edes yrittänyt tehdä tästä paremman...

Vierailija
10/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

et todennäköisesti saisi kahdellakympillä ostettua tavaroita, joita kaveriltasi sait.

Vierailija
11/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt edes yrittänyt tehdä tästä paremman...

Niin. Marjoja omista pensaista, pakastettuja vai kuivattuja tähän aikaan vuodesta?

Provo oli mutta jos joku tuollaisen lahjan itselleni toisi olisin enemmän kuin iloinen.

Vierailija
12/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen ystävä toi häälahjaksi kortin ja "herkku" korin missä rahaa oli laitettu ainoastaan viinipulloon. Muu oli itse tehtyjä, mm. Säilöttyjä valkosipulin kynsiä, sieniä, marjoja omasta pensaasta ja itse tehty pienehkö kakku. Rahaa hän oli satsannut lahjaan siis max. 20€. Eipä tullut kovin arvostettu olo. Muut toivat mm. Kalliita kodinkoneita.

Mekin saimme siis kaikilta vierailta just noita kodinkoneita. Oli siinä sitten ihmettelemistä, mihin laitamme viisi uunia, kolme pyykkikonetta ja kahdeksan pihakeittiökaasugrillikokonaisuutta, siis ihan oikeesti, vaikka onhan tässä lääniä meidän pihassa. Tuli myös pari klapikonetta, sirkeleitä useampia ja kuivauskaappejakin neljä, ja huvijahti, vaikka meillä siis on jo laiturissa kolme ennestään, daaaaa!

Ja sitten se yks vieras toi jonkun typerän pikkupaketin, jossa oli pari Finlaysonin pyyhettä, ei varmaan ollut viittäkymppiä maksanut niistä. Taatusti ostanut jostain outlet-alennuksesta.

Katkaisin välit heti, ei saanut edes hääkakulle jäädä.

Vierailija
13/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko serkkuni? Annoin vastaavanlaisen häälahjan opiskeluaikanani ja serkku oli haukkunut minut suunnilleen koko suvullemme. Olisi pitänyt antaa joku monen sadan astiasto.

Vierailija
14/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskepa huviksesi arvo myös työlle. Ja sitten voitkin katkaista välisi kaveriisi, hän ei tarvitse kaltaisiasi ystäviä.

Vierailija
15/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tällaisia löytyy. Ex-ystävällä oli häälahjan minimiarvo 150€. Minulla ei ole ollut tuolloin työttömänä varaa ja ex-ystävä katkaisi välit. Muille oli sanonut, etten "ole pannut tikkuakaan ristiin hänen vuokseen" Enpähän niin, annoin itse virkkaamani torkkupeiton, kukkia ja kotitekoista marmeladia...

Vierailija
16/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tämä on provo

Varmaan kiva elää siellä pienessä kuplassa, jossa kaikki ihmiset ovat niiin täydellisiä eikä mitään ikäviä asioita voi koskaan tapahtua? Ihan vaan tiedoksi: mulkkujakin ihmisiä on olemassa (tarkoitan aloittajaa, en sen ihanaa ystävää)

Vierailija
17/22 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tällaisia löytyy. Ex-ystävällä oli häälahjan minimiarvo 150€. Minulla ei ole ollut tuolloin työttömänä varaa ja ex-ystävä katkaisi välit. Muille oli sanonut, etten "ole pannut tikkuakaan ristiin hänen vuokseen" Enpähän niin, annoin itse virkkaamani torkkupeiton, kukkia ja kotitekoista marmeladia...

Olipa ihana lahja, peitto, kukat ja marmeladi!!! Olis mulle kelvannut kymmenen kertaa mieluummin kuin joku gigantin sähköhärveli.

Vierailija
18/22 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut onneni kukkuloilla tuollaisesta lahjasta...

Vierailija
19/22 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta lahjalta. Kodinkoneet jokainen ostaa nykypäivänä itse, kun harvat enää vihille menevät 19-vuotiaina.

Vierailija
20/22 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätsä mitä. Jo pelkkä otsikko oli ihan supersurkea. No, huonolla provolla on luonnollisesti huono otsikkokin. Ei tästä voi oikein mitään antaa. Sori