Spinny-kirppis Haagassa/Lassilassa
Kyseinen paikka ei ole vielä kauaa ollut, onko jollain kuitenkin jo kertoa kokemuksia myyjänä?
Varasin ensi viikolle pöydän ja mietin että mikä siellä menee kaupaksi. Imetys- ja odotusvaatteita olisi ainakin vino pino, mutta mietin, että kannattaakohan viedä. Vai olisiko järkevämpää myydä ne netissä? Kirppispaikan tila on kuitenkin rajallinen ja tavaraa on niiiin järkyttävästi, että pakko vähän rajata mitä vie, ettei tule sekava ja ahdas pöytä.
Itse olen tehnyt kivoja löytöjä lapsille ja itselleni, mutta en haluaisin kuulla myyjiltä, että kannattiko ja oliko kaiken vaivan arvoista. Myös kiinnostaa, että mikä myi ja mikä ei.
Toivottavasti tämä kirppis menestyisi, että olisi täällä päin joku hyvä kirppis, eikä mitään lumppu-rätti-läävää. :D
Kommentit (66)
itse kyselin myyjiltä samaa sanoivat etteivät saaa kulemma kertoa ... outoa touhua miten tämä firma voi pyöriä ja maksaa vuokria & palkkoja ?????
samaa kyselty kun ihmetelty miten voi olla pystyssä ja maksaa palkkoja ym ei saatu tietoja
Vierailija kirjoitti:
samaa kyselty kun ihmetelty miten voi olla pystyssä ja maksaa palkkoja ym ei saatu tietoja
Mitä olet kysellyt ?
Mistä tiedät ei maksa palkkoja ?
Nyt on Spinnyllä "vuokrasopimus loppumassa" eli konkurssiin taitaa mennä. Itsellä oli siellä juuri pöytä, mutta tilitykset saamatta. Jotenkin nihkeää on ollut asiakaspalvelu koko Spinnyn toiminnan ajan.
Perustakaa ihmeessä maailman ihanin kirppis! Luulen kyllä, että tilan vuokra on huima. Tilaa vuokraa tod.näk. sen omistava taloyhtiö, ainakin ennen kuin Spinny aloitti toimintansa.
Kyselyikäinen kirjoitti:
Mikä taho vuokraa tuota Spinnyn tilaa? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen...koska se odottaa et Spinny menee konkurssiin ja tekee siihen tilalle maailman parhaan kirppiksen:)
Ps. Tuo edellinen kommentti liittyi tähän :)
Ehdottomasti Helsingin paras kirppis kaikki käytettyjä eikä uutta, kun vertaa siinä lähellä olevaan Aino kirpputoriin joka on täynnä uutta ja yms... Spinny kirpputorilla on myös asiallinen henkilökunta.