Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heitätkö tänne useinkin omasta mielestäsi nokkelaa, älykästä tai muuten osuvaa kommenttia

Vierailija
27.05.2017 |

ja sitten kummastelet kun kukaan ei tunnu huomaavan? Meneekö vähän niin kuin muilta ohi?
Pyrin vaan selvittämään, onko tuollainen yleinenkin ongelma tällä sivustolla.

Saatko enemmän peukutuksia jos haukut jotain ihmistä tai ihmisryhmää? Oletko "what would Jesus do?"-ihminen eli muokkaat mielipiteesi jonkin ryhmän tai yhteisön mielipiteen mukaan? Olet esim. demari ja siitä päättelet mitä mieltä sinun kuuluu olla? Sellainen puolueen mies/nainen. Politrukki.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa menee ohi, mutta monesti nokkelia huomautuksia ymmärretään.

En muuta kantaani aloittajan, puolueen tms. mukaan. Mielipiteeni ovat omiani.

Toisaalta olen aina lukenut paljon, joten kirjallisuus tietenkin vaikuttaa mielipiteisiini.

Vierailija
2/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän asti on huomattu. En äänestä, ainakaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja sitten kummastelet kun kukaan ei tunnu huomaavan? Meneekö vähän niin kuin muilta ohi?

Pyrin vaan selvittämään, onko tuollainen yleinenkin ongelma tällä sivustolla.

Saatko enemmän peukutuksia jos haukut jotain ihmistä tai ihmisryhmää? Oletko "what would Jesus do?"-ihminen eli muokkaat mielipiteesi jonkin ryhmän tai yhteisön mielipiteen mukaan? Olet esim. demari ja siitä päättelet mitä mieltä sinun kuuluu olla? Sellainen puolueen mies/nainen. Politrukki.

en ole, mutta silti TÄMÄ demariviha naurattaa joka kerta. :)

ei nyt millään tavoin nokkelaa, mutta tulipa taas sanottua.

ihan yritän muodostaa mielipiteeni itse, enkä ajattele miten minun tulisi ajatella.

Vierailija
4/4 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mun kirjotukset on aina nokkelia. Joskus tyhmät ei vaan tajua niitä, mutta se on sitten heidän ongelmansa.

En hauku yleensä ketään, siitä ei ole mitään hyötyä, enkä muutenkaan osallistu keskusteluihin peukutusten takia.