Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spinny-kirppis Haagassa/Lassilassa

Vierailija
27.05.2017 |

Kyseinen paikka ei ole vielä kauaa ollut, onko jollain kuitenkin jo kertoa kokemuksia myyjänä?

Varasin ensi viikolle pöydän ja mietin että mikä siellä menee kaupaksi. Imetys- ja odotusvaatteita olisi ainakin vino pino, mutta mietin, että kannattaakohan viedä. Vai olisiko järkevämpää myydä ne netissä? Kirppispaikan tila on kuitenkin rajallinen ja tavaraa on niiiin järkyttävästi, että pakko vähän rajata mitä vie, ettei tule sekava ja ahdas pöytä.

Itse olen tehnyt kivoja löytöjä lapsille ja itselleni, mutta en haluaisin kuulla myyjiltä, että kannattiko ja oliko kaiken vaivan arvoista. Myös kiinnostaa, että mikä myi ja mikä ei.

Toivottavasti tämä kirppis menestyisi, että olisi täällä päin joku hyvä kirppis, eikä mitään lumppu-rätti-läävää. :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kiinnitin huomiota asiakaspalveluun. Usealla kerralla myyjät ovat apean näköisiä, suupielet alaspäin. Katsekontakti uupuu. Kysymyksiin vastataan asiallisesti ja saatetaan jopa katsahtaa asiakasta. Tavarat kylläkin hyväkuntoisia, aina löytyy useampikin ostos mukaan.

Vierailija
42/66 |
16.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tienattua 250 euroa - provikan, mutta ainoastaan niin, että minulla oli tiettyjä harrastustavaroita ja mainostin pöytääni somessa muille harrastajille.

Vaatteita ei mennyt ollenkaan. Muutama astia lähti uuteen kotiin. Pölyä oli sen verran, että siivosin itse paikkani ennen ja jälkeen myynnin. 

Olen tehnyt muutamia kivoja löytöjä itse kirppiksellä, mutta tosi monessa pöydässä on nykyään kirppiksiä vaivaavaa ylihinnoittelua. Asun lähellä, joten pääsen onneksi halutessani joka päivä kirppikselle.

Myyjät on kyllä kaikki ihan naama norvun v:llä. En tiedä miksi. Ihan kuin heidät olisi pakotettu sinne jollakin hirveällä uhaten. Jos siis haluaa iloista palvelua, sitä on turha odottaa täällä. 

Mukavaa, että tällä alueella kuitenkin on kirppis. Kannelmäen kirpputori on oman kokemuksen mukaan aina täynnä lastenvaatteita, joita en tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt muutaman kerran ja joka kerta hämärää huume-porukkaa asiakkaana. Viimeksi sekava nuori nainen ahtasi Ikea kassiin merkkivaatteita eri hyllyistä ja jätti lopulta Kassin nurkkaan. Sen jälkeen aloitti kierroksensa uudelleen. Henkilökunta ei millään tavalla puuttunut tilanteeseen vaan pysytteli kassan takana. Vaikutti omaan asiakas kokemukseeni negatiivisesti. Hyviä asioita olen aina löytänyt ja ostanutkin, mutta oksettavat huumehörhöt ja välinpitämätön henkilökunta ei kannusta palaamaan.

Kameravalvonta ja maininta siitä oveen! Samoin ilmoitus että varastaminen on rikos ja siitä ilmoitetaan aina poliisille.

Vierailija
44/66 |
20.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinnyssä tekee nykyään hyviä löytöjä, kun siitä on selvästi tullut suosittu myyntipaikka. Oon aina saanut iloista ja juttelevaista palveluakin, myyjillä on tosin usein selvästi kiire.

Vierailija
45/66 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrasin pöydän viikolla 5, ja myynti oli tahmeaa. Naisten ja miesten vaatteet myi huonosti. Mitään ei onneksi pöllitty.

Kävin päivittäin järjestelemässä pöytää, mutta silti vikoina kolmena (la, su, ma) päivänä ei menny mtn. Alle 100€ sain, et plussalle kuitenkin. Kirpparikallen systeemi oli tosi kätevä. Myyjistä muutama oli vähän passiivisia mut osa mukaviakin.

Vierailija
46/66 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vkolla 8 ja 9 yhteensä kaksi pöytää alehinnoin. Vaatteet lähes kaikki 2€ - 3€. Kaikki pestyinä ja silitettyinä. Kävin siistimässä pöytiä usean kerran viikossa. Todella nihkeää myyntiä, vaikka ihmisiä joka kerta riitti lähes joka hyllyn väliin. Ei näin huonoa myyntiä ole koskaan ollut. Kuulin jonkun kysyvän, että onko mitään myyntitakuuta, kun oli jäänyt pöydällään miinukselle. Eli en ollut ainoa.

Vierailija
47/66 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aika usein enkä kyllä ikinä ole mitään huumeporukkaa nähnyt pyörimässä, lähinnä äitejä. Henkilökunta on ihan ok. Muuten vähän epäsiistin oloinen paikka, mutta joskus löytää jotain kivaa.

Vierailija
48/66 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama tyhjä pöytä oli eilen kun kävin pyörähtämässä. Kyllä siellä hyvääkin tavaraa on. Jotkut myyvät ihan peetä, mutta olen saanut omia melkein uusia hyviä vaatteita ja tavaraa myytyä. Talvella ei kannata myydä kesävaatteita eikä pääsiäisenä joulukoristeita! Ja puhdasta vaatetta ja hinnat kohdilleen, niin kyllä se tavara liikkuu!

Vierailija
49/66 |
29.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli maaliskuussa 2019 Spinnyssä pöytä. Hyvin tuli myyntiä, parissa viikossa 200 euroa. (pöytä -40euroa) Kävin usein siivoamassa pöydän. Lasten lelut meni parhaiten kaupaksi. Myös astiat, dvd:t ja lasten ja miesten vaatteet myös. Naisten vaatteet ja kirjat eivät menneet kaupaksi, kuten arvelinkin. Paljon on ollut myyjiä ja ostajia!

Vierailija
50/66 |
21.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella ainakaan myyjille. Myyntiä ei tilitetä sovitusti, kokonaispalvelussa (täyspalvelussa) tavaroita laitetaan laiskasti esille ja omituisin hinnoin. Pikkutavaroita ei jakseta hinnoitella lainkaan tai ne niputetaan muutaman euron "nyytteihin" aivan kuin jälleenmyyjiä varten. Kierrän vastaisuudessa kaukaa.

Vierailija
51/66 |
13.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spinnyssä varastetaan ihan pokkana. Hälyttimet revitään pois. Ihan järkyttävää touhua.

Vierailija
52/66 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko osallistua tähän keskusteluun. Asun lähellä ja säännöllisin väliajoin varaan pöydän Spinnystä kun vaatteita/kenkiä kertyy liikaa. Joka kerta saanut viikolta noin 160-250€ vaikka vaatteet koostuu lähinnä 1-4€ hintaisista vaatteista. Kerran pidin siskoni kanssa 4vk putkeen ja jokaiselta viikolta rapsahti samaa luokkaa. Pöydän sijainnilla tosin suuri merkitys ja tietty sillä että vaatteet on pestynä/silitettyjä ja itse käyn lisäämässä tavaraa pitkin viikkoa. Suosittelen siis jos tavara on siistiä ja hyvää, kyllä se aina kaupaksi menee :)

Vierailija
53/66 |
14.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono kokemus, varasin kokonaispalvelun koska tavaraa oli paljon ja oma aika kortilla. Kaikkea ei suostuttu ottamaan edes vastaan, vaan jouduin viemään ylipuolet tavaroista takaisin kotiin. Kolmen viikon myynnistä n. 60e tuotto, josta vähennetään 20 e palkkio ja 50% provikka. Netissä lukee palvelussa että myydyt tuotteet on tuotteet tilitetty. Mutta tilille ei ole tippunut senttiäkään. Puolessa välissä myyntiaikaa kävin katsomassa, tuotteet oli hujanhajan monessa eripöydässä ja monen eri myyjän tavaraa sekaisin. Silloin vielä yksi arvokkaampi takki roikkui myyntitiskin vieressä, mutta palautetuissa/myydyissä ei enään ollut. Palautettuja läpikäydessä huomasin, ettei kaikkea ollu edes hinnoteltu, eli eivät olleet myynnissä. Nyt kirppari mainostaa ottavansa vastaan myös lahjotuksia, eli suoraa rahaako haluavat...

Vierailija
54/66 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan palautetuista näyttää hävinneen mm. nahkatakki, jota ei ole edes listattu myytäväksi ja wolfskin virheetön takki. Tavaraa siis puuttuu, kaikkea ei ole laitettu edes esille ja silti ovat hävinneet. Eli en suosittele ainakaan kokonaispalvelua, ellei ole valmis lahjoittamaan omiaan. Jatkossa lahjotan suoraan hyväntekeväisyyteen kuten tähänkin saakka.

Vierailija
55/66 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos on tavaroita kadonnut tai elämä kolhinut. Näyttäs siltä, että täällä jotkut ei oo saanu rojujaan tahi rytkyjään kaupaksi, pahoittanut mielensä ja nyt hakemalla haetaan syitä, että voidaan haukkua.

Ihmetyttää, kuinka turhaa krääsää pienet ihmiset yritää saada kaupaksi näillä itsepalvelukirppiksillä.

Toivomme Spinnylle menestystä. Lassilan ostari ois vielä masentavampi paikka ilman sitä.

Vierailija
56/66 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynytlokakuu kirjoitti:

Huono kokemus, varasin kokonaispalvelun koska tavaraa oli paljon ja oma aika kortilla. Kaikkea ei suostuttu ottamaan edes vastaan, vaan jouduin viemään ylipuolet tavaroista takaisin kotiin. Kolmen viikon myynnistä n. 60e tuotto, josta vähennetään 20 e palkkio ja 50% provikka. Netissä lukee palvelussa että myydyt tuotteet on tuotteet tilitetty. Mutta tilille ei ole tippunut senttiäkään. Puolessa välissä myyntiaikaa kävin katsomassa, tuotteet oli hujanhajan monessa eripöydässä ja monen eri myyjän tavaraa sekaisin. Silloin vielä yksi arvokkaampi takki roikkui myyntitiskin vieressä, mutta palautetuissa/myydyissä ei enään ollut. Palautettuja läpikäydessä huomasin, ettei kaikkea ollu edes hinnoteltu, eli eivät olleet myynnissä. Nyt kirppari mainostaa ottavansa vastaan myös lahjotuksia, eli suoraa rahaako haluavat...

Spinnyssa roikkuu myyntitiskin vieressä tuotteet, joista pudonnut hintalappu ja omistaja voi laittaa hintalapun. Jos omistajaa ei löydy, tuote siirtyy Spinnylle. Sinun olisi pitänyt sanoa, että tunnistit hintalaputtoman tuotteen ja siihen täytyy laittaa uusi hintalappu. Aika haasteellista myös henkilökunnalle pitää lukua kaikista tuotteista.

Vierailija
57/66 |
24.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä taho vuokraa tuota Spinnyn tilaa? Ihan vaan kaverin puolesta kyselen...koska se odottaa et Spinny menee konkurssiin ja tekee siihen tilalle maailman parhaan kirppiksen:)

Vierailija
58/66 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uusia kokemuksia?

Vierailija
59/66 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena myin siistejä lastenvaatteita parin euron hinnoilla, ihan ok liikkui, mutta kaikki merkkivaatteet (lasten Gugguut ja aikuisten Paput) pöllittiin! Nätisti oli vaan vaatteista irtirevityt hälyt jätetty pöydälle. Mainitsin tästä kassalla ja kohauttivat vaan olkia.

Vierailija
60/66 |
26.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettynytlokakuu kirjoitti:

Spinnyssa roikkuu myyntitiskin vieressä tuotteet, joista pudonnut hintalappu ja omistaja voi laittaa hintalapun. Jos omistajaa ei löydy, tuote siirtyy Spinnylle. Sinun olisi pitänyt sanoa, että tunnistit hintalaputtoman tuotteen ja siihen täytyy laittaa uusi hintalappu. Aika haasteellista myös henkilökunnalle pitää lukua kaikista tuotteista.

Nätisti roikkui wolfskinin tiilenpunainen rotsi hintalappuineen 20€ tiskin takan seinällä kun kävin. Seuraavalla kerralla ei ollut, en maininnut henkilökunnalle, kun luulin että oli myyty. Pitkä nahkarotsi hävisi kassista ilman että oli kirjattu edes vastaanotetuksi, saati laitettu esille. Ja olin siis varannut KOKONAIS PALVELUN. Jolloin mielestäni on oikeus olettaa henkilökunnan hoitavan homman ilman minua.

No korona ei ole ollut vaikuttanut tekijä, miksi en ole enän vieraillut edes asiakkaana. Tätä ennen liki viikottain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä