Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spinny-kirppis Haagassa/Lassilassa

Vierailija
27.05.2017 |

Kyseinen paikka ei ole vielä kauaa ollut, onko jollain kuitenkin jo kertoa kokemuksia myyjänä?

Varasin ensi viikolle pöydän ja mietin että mikä siellä menee kaupaksi. Imetys- ja odotusvaatteita olisi ainakin vino pino, mutta mietin, että kannattaakohan viedä. Vai olisiko järkevämpää myydä ne netissä? Kirppispaikan tila on kuitenkin rajallinen ja tavaraa on niiiin järkyttävästi, että pakko vähän rajata mitä vie, ettei tule sekava ja ahdas pöytä.

Itse olen tehnyt kivoja löytöjä lapsille ja itselleni, mutta en haluaisin kuulla myyjiltä, että kannattiko ja oliko kaiken vaivan arvoista. Myös kiinnostaa, että mikä myi ja mikä ei.

Toivottavasti tämä kirppis menestyisi, että olisi täällä päin joku hyvä kirppis, eikä mitään lumppu-rätti-läävää. :D

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
2/66 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä nyt joku on jo ollu myymässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/66 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy sopuhintaan,suomi on sulo vileeneitä täynnä. miinuksena idiootit jotka eivät saa vietyä ottamiaan tavaroita omaan myyntipaikkaan,repivät hintalaput ja vievät tavarat vielä lappuineen mukanaan kulkematta kassan kautta..omia hintalappuja ei saa käyttää,täytyy ostaa laput arkkeineen,eli nekin jotka tuhotaan siellä..kauppa käy ainakin yrittäjän suuntaan,maksa pöytävuokra,myyntiprovikat,hinnoittelulaput välillä tuplaten,,

Vierailija
5/66 |
18.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varasin pöydän toiselle aukioloviikolle jolloin hinta oli 14,90€. Kokonaismyynti oli 18€! Kahdeksantoista euroa!! Siitä miinus pöytävuokra ja provisio, niin jes mikä tili tuli.

Suurin ongelma tuossa paikassa on se, että he kiirehtivät liikaa avausten kanssa. Ei minkäänmoista mainontaa ollut, eikä edelleenkään ole. Facebook-sivuja ei ole olemassa (ja sehän olisi paras ja ILMAINEN mainostuskanava). Eihän kukaan voi tietää tuollaisesta kirppiksestä, kun ei sitä mainosteta!

Toinen miinus tulee olemattomista parkkipaikoista.

Kolmas, erittäin nolo suunnittelumoka on se, että kaikki pöydät vaihtuu aina samana viikonpäivänä! Eli siis oliko se nyt maanantai-iltana kun myyntiaika loppuu, niin jono muodostuu vaan sen vikan tunnin aikana pöytää tyhjentävistä ja seuraavana päivänä vuokran aloittavista tyypeistä. Ihan älytöntä! Kasssmyyjät (huikeat 2 kpl) sitten siinä stressi persuksissa koittaa saada palveltua myös ostajia samalla. Aivan täysin mahdoton yhtälö.

Jos nuo eka ja kolmas kohta ei korjaannu, en itse ainakaan enää tuolta varaa pöytää. Eemelin kirppis rulaa edelleen. Mulla oli samaan aikaan pöytä myös siellä ja viikon saldo oli 180€. Että pikkanen ero oli joo.

Vierailija
6/66 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänään 1.7 yritin vaille  klo11 viedä lisää myyntiin,,ovet kiinni,mesta pimeenä..ei tiedotteita missään.. googlen etusivu huutaa 'avoinna tänään 10-16'.. :))

Vierailija
7/66 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä kommentteja ja yrittäjällähän Ei ole lainkaan kuluja ja kaikki pitäis saada taas ilmaiseksi Huoh ...

Vierailija
8/66 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse varasin pöydän toiselle aukioloviikolle jolloin hinta oli 14,90€. Kokonaismyynti oli 18€! Kahdeksantoista euroa!! Siitä miinus pöytävuokra ja provisio, niin jes mikä tili tuli.

Suurin ongelma tuossa paikassa on se, että he kiirehtivät liikaa avausten kanssa. Ei minkäänmoista mainontaa ollut, eikä edelleenkään ole. Facebook-sivuja ei ole olemassa (ja sehän olisi paras ja ILMAINEN mainostuskanava). Eihän kukaan voi tietää tuollaisesta kirppiksestä, kun ei sitä mainosteta!

Toinen miinus tulee olemattomista parkkipaikoista.

Kolmas, erittäin nolo suunnittelumoka on se, että kaikki pöydät vaihtuu aina samana viikonpäivänä! Eli siis oliko se nyt maanantai-iltana kun myyntiaika loppuu, niin jono muodostuu vaan sen vikan tunnin aikana pöytää tyhjentävistä ja seuraavana päivänä vuokran aloittavista tyypeistä. Ihan älytöntä! Kasssmyyjät (huikeat 2 kpl) sitten siinä stressi persuksissa koittaa saada palveltua myös ostajia samalla. Aivan täysin mahdoton yhtälö.

Jos nuo eka ja kolmas kohta ei korjaannu, en itse ainakaan enää tuolta varaa pöytää. Eemelin kirppis rulaa edelleen. Mulla oli samaan aikaan pöytä myös siellä ja viikon saldo oli 180€. Että pikkanen ero oli joo.

Olin samalla viikolla, sain kanssa myyntiä noin 20e, eli katoin juuri kuluni.

Mainonta ja parkkipaikat mielestäni kanssa juuri suurin ongelma. Ei fb sivuja eikä mitään muutakaan, minkä kautta kukaan saisi tietää paikasta, ellei satu olemaan tuttua aluetta. Ohimenevänä ei paikkojen puutteen takia tule herkästi spontaaneja pyörähdyksiä liikeessä.

Liike itsessään mielestäni ihan siisti ja mukava, mutta jos myynnistä ei jää mitään käteen (edes halvalla myydessä), kannataa tavara antaa vain ilmaseksi eteenpäin.

Vierailija
9/66 |
23.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun siinä naapurissa, eikä kyllä kauhesti houkuta. Siinä oli ennen sellainen todella kauhea lääväkirppis ja en halua mennä käymään siellä uudessa sen takia :D plus ei mitään mainostusta!! Eikä myyntiä...

Vierailija
10/66 |
26.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydät ovat Spinnyssa olleet tosi edullisia aloituksesta asti, joten ihan hyvin jää käteen myynnistä.

Oliko hintanne kohdallaan vai miten teillä jäi vain 20 euroa käteen?

Muiltakin myyjiltä olen kuullut, että myynnit ovat ihan hyviä. Asiakkaat ovat löytäneet paikan, mutta hyvä jos tulee lisää. Hyvää on se, että bussilla pääsee oven eteen ja parkkipaikkojakin löytyy ihan läheltä, jos ei edessä ole tilaa.

Tykkään siitä, että pöytien hinnoittelussa on vaihtoehtoja. Voit valita edulliset perushinnat ja sitten vähän isompi provikka tai toisinpäin.

Menee kyllä rahaakin, kun aina on jotain vastustamatonta tarjolla. Mutta kaupassa se olisi eri hinnoissa.

Vierailija
11/66 |
27.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostin omaa pöytääni ahkerasti muualla kohdeyleisölleni ja tienasin yli 300 euroa. Vaatii siis omatoimista markkinointia näin uuden kirppiksen kanssa. Olen menossa pian myymään uudestaan ja odotan hyvää. Palautetta vaan kirppikselle mainonnan tärkeydestä!

Vierailija
12/66 |
11.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Spinnyn on perustanut, kuka omistaa?? En löytänyt mistään tietoa asiasta ja etsin monesta paikasta. Olisi vain kiinnostanut. Nettisivuilla sen voisi mielestäni mainita.

Kiitos tiedosta jos sellaista löytyy. 😊

Vierailija
13/66 |
12.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kesäkuussa n. 250e ja 2 viikkoa oli paikka. Nyt alotin tänään 2 viikkoa...toivotaan että kauppa käy. Nyt on ollu Helsingin Uutisissa ainakin mainos Spinnystä... Itse oon ollu ihan tyytyväinen...

Vierailija
14/66 |
26.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin pöytä Spinnystä tästä päivästä alkaen, halvat pöytävuokrat houkuttelivat (useimmiten nämä on Helsingissä ihan törkeitä).

Kesästä lähtien olen itse käynyt tuolla asiakkaana muutaman kerran kuussa. Ongelma vaikuttaa olevan juurikin mainonnan puute nimenomaan myyjiä silmällä pitäen; asiakkaita riittää usein elko runsaasti päivästä ja kellonajasta riippumatta, mutta puolet pöydistä on tyhjiä.

Toivotaan, että toiminta lähtisi rullaamaan paremmin ja mainonta saataisiin kuntoon. Peruspuitteet ovat kohdallaan, sillä kirppis on edeltäjäänsä verrattuna erittäin siisti, avara ja valoisa.

Vierailija
15/66 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Me olemme tyttöjen kanssa päässeet mukavasti eroon leluista, oli mm barbeja ja pehmoja. On myös myyty vähän erikoisempia vaatteita ja kirjoja. Tytöille kiva luopua jostain kun saa vähän rahaa irti, ja mahdutaan taas asumaan.

Ei myyty ihan pilkkahintaan, mutta aikaa siinä kyllä on mennytkin...

Meillä on kympin pöytä, 25%provisio. Hinnat olen laittanut sen mukaan mitä itse viitsisi maksaa jos haluaa tavaran vaikkei tarvitse sitä..

Vierailija
16/66 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti voi suositella...Viikon myynti n. 90 e ja siitä miinus provikat. Mulla oli myynnissä hyväkuntoista tavaraa ja vaatetta. Mielummin annan hyväntekeväisyyteen kun käytän monta tuntia muutaman kympin takia. Perussiistit vaatteet ei mene kaupaksi oikein millään, jos jotain merkkivaatetta tai muuten erikoisempaa on niin menee mutta sekin tosi halvalla, pari euroa korkeintaan saa maksaa niin menee. Edulliset pöytähinnat, mutta ei paljoa kyllä jää käteen. Aikaisemmin olen myynyt Akselissa ja Eemelissä ja ihan eri tason myyntiä ollut... Lelut ja pikkukrääsä menee kaupaksi, mutta sekin pitää olla todella halpaa!!

Vierailija
17/66 |
01.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöitä ohjeistettu illa kertomatta kuka Spinny kirpparin omistaa ... sanoisin että melko outoa ja hämärää touhua 1.11.2017

Vierailija
18/66 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa pöytä. Käytin hälyttimiä, mutta varastettujen arvo ylitti tuoton. Älä tuo mitään yli 4 euron arvoista, ihan hukkahommaa.

Vierailija
19/66 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa pöytä. Käytin hälyttimiä, mutta varastettujen arvo ylitti tuoton. Älä tuo mitään yli 4 euron arvoista, ihan hukkahommaa.

Vierailija
20/66 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin samaa ollessani Spinny torilla mutta ei myyjä suostunut kertomaan kuka omistaa kirppiksen on kuulemma kielletty kertomasta jäi pöydän vuokraaminen siihen kyllä mulla asiakkaan on oikeus tietää kenelle rahani annan.

Vierailija kirjoitti:

Kuka Spinnyn on perustanut, kuka omistaa?? En löytänyt mistään tietoa asiasta ja etsin monesta paikasta. Olisi vain kiinnostanut. Nettisivuilla sen voisi mielestäni mainita.

Kiitos tiedosta jos sellaista löytyy. 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi