Miten paljon olette juoneet alkoholia vapaiden aikana?
Jos siis perjantaikin on ollut vapaapäivä. Minä aloitan: keskiviikkona puoli pulloa väkevää viiniä ja lauantaina 2,5dl konjakkia ja pari siideriä.
Kommentit (18)
Keskiviikkona punaviiniä pullo ja perjantaina muutama kalja. Kivaa on.
Ke: 1 kaljan, 5 pientä siideriä. Pe: 2 O,5 l siideriä, 1 pieni lonkero, 2 pientä siideriä, 1 kalja ja 2 drinkkiä. Tänään en juo, ällöttää koko ajatus alkoholista.
Miksi ihmeessä vapaat pitäisi käyttää juomiseen kun tekemistä on ihan riittävästi muutenkin?
En käsitä. Hankkikaa harrastuksia tai elämä.
En pisaraakaan viimeiseen neljään vuoteen.
Kyllä tässä tehdään muutakin kuin juodaan alkoholia. Hanki itse elämä, tiukkapipo.
Ei tippaakaan. Toivottavasti maistui.
Keskiviikkona kori keskiolutta ja taskukossu. Torstaina jotain 16 kaljaa ja pullo Gambinaa seka baarissa neljä pitkää. Perjantaina aloitin aamusta ja meni kaksi pulloa Gambinaa ja reilusti olutta. Tänään juotu kuusi lonkeroa ja kaljakori on kylmässä, lisäksi on 0,7 Leijona. Huomenna on pakko jo jarrutella...
M42
Silloin kun vedä kamaa, määristä en jaksa pitää kirjaa. Olen aina vapaalla
Eihän noilla määrillä lähde edes darra.
En ole juonut alkoholia vuosiin. En ole löytänyt mitään syytä. Alkoholi on pahaa ja alkaa lähinnä väsyttää. Limsa on parempaa.
Alkoholi on lähinnä mielikuvituksettomien ja tylsien ihmisten juoma.
Keskiviikkona 4 garagea, 2 sommersbytä, 2 bulmersia ja 2 ginger joea. Torstaina 2 garagea ja 2 icelandia, perjantaina en yhtään ja tänään pari olutta kunhan pääsen töistä.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään, miksi pitäisi juoda?
Jos et ole juonut yhtään, silloin se riittää vastaukseksi kysymykseen. Jos ei maistu, hyvä niin.
1 tölkin hard lemon-siideriä saunan lämmityksen yhteydessä.
Alan ymmärtää miksi av-palsta vaikuttaa vähämielisten temmellyskentältä.
Torstaina lasin viiniä ruualla. Tänään saunan jälkeen otan oluen.
Keskiviikkona pullo viiniä & pari kaljaa. Torstaina yksi olut, perjantaina yksi olut.