Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni uusi naisystävä pakottaa hoitamaan koiraansa?

Vierailija
27.05.2017 |

Olen tosiaan 17-vuotias lukiota käyvä nuori mies. Vanhempani ovat eronneet jo vuosia sitten, mutta isäni uusi nainen muutti tänne pari vuotta sitten. Hän toi myös valtavan alaskanmalamuuttinsa taloon. En ole missään vaiheessa ollut koirasta innostunut ja olen tehnyt selväksi, että minua ei kiinnosta kyseisen koiran hoito. Pyydettäessä voisin kyllä silloin tällöin käyttää koiraa lyhyellä lenkillä, mutta nyt tämä "äitipuoli" vaatii minua käyttämään koiraansa lenkillä joka päivä koska hän tekee pitkiä työpäiviä. Suoraan sanoen vituttaa koska koulupäivät on pitkiä ja kotonakin pitäisi saada vielä aikaan. Vapaa-aikakin olisi mukava asia. En ole mikään helvetin itsestäänselvä koiranvahti??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hoida, ei oo sun piski eikä homma. Ämmä hoitakoon itse rakkinsa tai maksakoon siitä hoitajalle.

Vierailija
2/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää miksi kieltäydyit koska ei ole sun koira, mutta onko koira minkä ikäinen? Ja mihin aikaa "äitipuolisi" tulee kotiin? Jos on iltavuorossa on ihan ymmärrettävää pitää käyttää koiraa ulkona, mutta eikö isäsi pysty myös auttaa ulkoiluttaa koiraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrettävää miksi kieltäydyit koska ei ole sun koira, mutta onko koira minkä ikäinen? Ja mihin aikaa "äitipuolisi" tulee kotiin? Jos on iltavuorossa on ihan ymmärrettävää pitää käyttää koiraa ulkona, mutta eikö isäsi pysty myös auttaa ulkoiluttaa koiraa?

Koira on 6-vuotias. "Äitipuoli" tulee kotiin vaihtelevin ajoin, yleensä välillä 16-19. Isäni tekee myös melko pitkää päivää ja siksi mietinkin että miksi meidän talossa on koira, kun omistajalla ei ole sille tarpeeksi aikaa?

ap

Vierailija
4/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat että haluat hommasta palkkaa.

Vierailija
5/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaadit siitä palkan. Jos alkaa iniseemään, sano että rikkoi teidän oikean perheen jne. Myös "allergian" kehittäminen on hyvä keino. Alat vaan vähitellen niiskutella ja aivastella ja kuljet aina nenäliinan kanssa.

Vierailija
6/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut Helsingissä, niin voin käydä ulkoiluttamassa malamuutia. Kaunis koira!

Vierailija
7/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on myös omia menoja kerrot että voit käyttää koiraa heti kun tulet kotiin eli vaikkapa kello 20-21.

Vierailija
8/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä palkkio ulkoilusta. Koiran vika tuo tilanne ei ole. Jos kukaan ei koirasta huolehdi niin on siitä luovuttava.

Vierailija
9/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot suoraan että "Se on sinun koirasi, hoida itse ja minä en ole sinun kakarasi joten ei todellakaan minun ongelmani."

Vierailija
10/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin myös hieman säälin tuota "äitipuoltani", koska koira on hänelle äärimmäisen rakas ja usein päivitteleekin turhautuneena sitä, että ei jää töiden jälkeen yhtään vapaa-aikaa. Ei koira täällä kuitenkaan heitteille jää, sillä ruokaa on ja piha jossa leikkiä. Koira tarvitsisi vaan enemmän aikaa omistajataan. 

ap

Vierailija
11/11 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä koira ulos ja laita äitipuolelle viesti että koiruli osaa ulkoilla itsekin. Eiköhän sitten löydy aikaa lemmikille, itsehän hän on sen kontolleen ottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi