Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aknearvet rumentavat naista enemmän kuin miestä?

Vierailija
27.05.2017 |

Tekevät naisen kasvoista rumat, mutta moni mies näyttää ihan ok:lta arpisenakin. Jotenkin karheammalta, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. En edes huomaa naisten aknearpia, mutta miesten kasvoja ne rumentavat.

Katsopa vaikka miestä, joka hylkäsi hiljattain vaimonsa uuden naisystävän vuoksi. Hyytävät kasvot.

Vierailija
2/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin naisilla on syviä aknekraatereita kasvoissaan. Ovat miesten ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, koska stereotyyppisesti kauniilla naisilla on sileä, tasainen ja kaunis iho. Miehillä taas arvet ja muut elämän merkit tuovat vaarallisen seksikkään vireen.

Mun silmään osuu myös enemmän miesten kuin naisten aknearvet, olen samaa mieltä ekan vastaajan kanssa.

Vierailija
4/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan, koska stereotyyppisesti kauniilla naisilla on sileä, tasainen ja kaunis iho. Miehillä taas arvet ja muut elämän merkit tuovat vaarallisen seksikkään vireen.

Mun silmään osuu myös enemmän miesten kuin naisten aknearvet, olen samaa mieltä ekan vastaajan kanssa.

Eli taas kerran tässäkin asiassa ulkonäkökriteerit ovat miehillä kovemmat. Miten ihmeessä mediassa jaksetaan höpöttää naisten kovemmista ulkonäköpaineista, kun tämän palstan mukaan miesten tulisi olla kaikessa vähän naisia virheettömämpiä. :D

Vierailija
5/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän jälkiä, hienoa jos on saanut hoidettua aknen pois. se on inhottava ihotauti

Vierailija
6/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli taas kerran tässäkin asiassa ulkonäkökriteerit ovat miehillä kovemmat. Miten ihmeessä mediassa jaksetaan höpöttää naisten kovemmista ulkonäköpaineista, kun tämän palstan mukaan miesten tulisi olla kaikessa vähän naisia virheettömämpiä. :D

Rumatkin miehet koetaan viehättäväksi, jos jutut ovat hyviä – naisilla tilanne on monimutkaisempi, selvisi viehätysvoimatutkimuksessa

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005188004.html

Eli mies voi parantaa viehättävyyttään monin keinoin, toisin kuin rumat naiset.

Vierailija
7/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa lukea tällaista, kun noista arvista ei pääse eroonkaan.

N30

Vierailija
8/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rumatkin miehet koetaan viehättäväksi, jos jutut ovat hyviä – naisilla tilanne on monimutkaisempi, selvisi viehätysvoimatutkimuksessa

http://www.hs.fi/tiede/art-2000005188004.html

Eli mies voi parantaa viehättävyyttään monin keinoin, toisin kuin rumat naiset.

1) Tuossa tutkimuksessa ei (HS:n virheellisestä otsiskoinnista huolimatta) edes tutkittu rumia ihmisiä, vaan hyvännäköisiä ja "keskitasoisia"

2) Keskitason miehet arvioitiin vähemmän viehättäviksi kuin vastaavat naiset, joten miehet joutuvat kehittämään juttujaan, jotta pääsevät edes samalle tasolle kuin ulkonäöltään keskitason naiset huonojen juttujen kanssa.

Vierailija
9/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentavaa lukea tällaista, kun noista arvista ei pääse eroonkaan.

N30

https://www.mehilainen.fi/ihotaudit/akne/aknearpien-hoito

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme