Kunnon miehet harvassa
Miks mä törmään aina miehiin jotka ovat jotenkin "sairaita" . On ollut mustasukkaista , väkivaltaista, työnarkomaania, liian kilttiä, alkoholistia , ja tää nykyinen tunnekylmä petturi, aina jotain .
Olen niin pettynyt ja väsynyt näihin mies tyyppeihin.
Tästä jos ja kun eroan, olen loppu ikäni yksin ja keskityn lapsenlapsiin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on miellyttämishaluisessa miehessä?
Jos se miellyttämine menee yliäyräiden. Jos hän tekee aina aivan kaiken , eikä omista yhtään omaa mielipidettä missään asiassa niin silloin siinä on vikaa. Ei ole normaalia , mielestäni.
Tylsistyy siinä nopeasti .
Vierailija kirjoitti:
Voi nyt. Eikö löydykään ukkoa joka käy töihin ja kustantaa sulle omakotitalot, autot, kesämökit ja kaikkea muuta kivaa kivaa? Eli sellaista joka suostuu käytännössä maksamaan susta.
Mä en ole materiaalin perään, ei kiinnosta talot, mökit , autot, voin hankkia ne itsekkin jos haluan. Arvostan paljon enemmän yhdessä oloa, tekemistä, läheisyyttä ja rakkautta. Ei mulle tarvii tuoda kuuta taivaalta.
Rehellisyys ja yhteinen elämä tuo onnen, ilon, arvostuksen jne
Tunneköyhän kanssa se on vain äärimmäisen hankalaa. Kun toinen ajattelee kaiken vain järjellä, ei tunteella.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile rumaa ensi kerralla. Vai onko sekin viallinen?
Rumat miehet pettävät heti jos saavat vain mahdollisuuden. En suosittele.
Ei miehillekään suositeltaisi rumia naisia, koska miesten ei tarvitse "alentua" sellaiseen. Miksi siis naisenkaan tarvitsisi, varsinkin jos on itse vähintään tavis tai nätti?
Jep, rumat pettävät heti kun itsetunto on noussut kauniin naisen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa on miellyttämishaluisessa miehessä?
Hän on ihastunut ja haluaa osoittaa sen että arvostaa naista.
Miksi naiset haluaa välinpitämättömiä miehiä?
Ei mitään jos se on tyyliä "hmm Liisa pitää noista valkoisista kukista, ostanpa niitä yllätykseksi hänelle" mutta täysi mielipiteettömyys "kyllä rakas, ihan miten sinä sanot, en minä tiedä enkä pysty ottamaan mitään vastuuta" se on ongelma.
Olin hyvän aikaa sinkkuna kahden pitkän liiton jälkeen. Tuli pohjanoteeraus miesten suhteen; mies omasta mielestään teki kaikkensa ja mulle ei mikään riittänyt. Olin tunnekylmä ja ollut suhteessa ennen häntä. Olisi pitänyt olla ensimmäinen. En kustantanut hänen elämäänsä.
Oli työtön omasta tahdostaan, käytti rahansa viinaan, luottotiedot menneet, naisia enemmän kuin alussa kertoi, huonot välit sukuunsa, ei tavannut lastaan kuukausiin jne. Kännissä haukkui, oli mustasukkainen vainis.
Opin sen, että mikäli joskus vielä haluan suhteen , on mies löydyttävä oman harrastuksen tai työn kautta. Toisaalta elämäni oli oikein hyvää sinkkuaikana ja ehdottomasti parempaa niin kuin kurjan miehen kanssa.
Liian kilttiä...Kirjotitko noin oikeasti?? Olet ikuisella etsintäkierroksella, sillä luettelit juuri toistensa vastkohdat. Ongelma ei ole miehissä vaan sinussa itsessäsi. Kuinka voit laittaa kriteereitä ihmislle joita et edes ole tavannut vielä? Et pääse koskaan kotiin tuolla tavalla. Otin sen liian kiltin ja olen ollut tyytyväinen, ikävintä tässä on, että kuljet päivitätin onnesi ohi. Tosin hyvä sen miehen puolesta, sillä et ansaitse miestä.
Iiina Kontula kirjoitti:
Liian kilttiä...Kirjotitko noin oikeasti?? Olet ikuisella etsintäkierroksella, sillä luettelit juuri toistensa vastkohdat. Ongelma ei ole miehissä vaan sinussa itsessäsi. Kuinka voit laittaa kriteereitä ihmislle joita et edes ole tavannut vielä? Et pääse koskaan kotiin tuolla tavalla. Otin sen liian kiltin ja olen ollut tyytyväinen, ikävintä tässä on, että kuljet päivitätin onnesi ohi. Tosin hyvä sen miehen puolesta, sillä et ansaitse miestä.
Kuka on Päivi-täti ja miksei hänen ohitseen saa kulkea? :o
Vierailija kirjoitti:
Iiina Kontula kirjoitti:
Kuka on Päivi-täti ja miksei hänen ohitseen saa kulkea? :o
Se on sen tulevan miehen äidin sisko,tai sitten myös huumorintajussa on parantamisen varaa? Aika moni mies haluaa aikuisen naisen. Tosin trollausta alusta loppuun koko ketju.
AP:n listassa vastapuolesta oli jo niin paljon ominaisuuksia laidasta laitaan joten kehoittaisin ensinmäisenä katsomaan peiliin.
Voi nyt. Eikö löydykään ukkoa joka käy töihin ja kustantaa sulle omakotitalot, autot, kesämökit ja kaikkea muuta kivaa kivaa? Eli sellaista joka suostuu käytännössä maksamaan susta.