Kunnon miehet harvassa
Miks mä törmään aina miehiin jotka ovat jotenkin "sairaita" . On ollut mustasukkaista , väkivaltaista, työnarkomaania, liian kilttiä, alkoholistia , ja tää nykyinen tunnekylmä petturi, aina jotain .
Olen niin pettynyt ja väsynyt näihin mies tyyppeihin.
Tästä jos ja kun eroan, olen loppu ikäni yksin ja keskityn lapsenlapsiin.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile rumaa ensi kerralla. Vai onko sekin viallinen?
Rumat miehet pettävät heti jos saavat vain mahdollisuuden. En suosittele.
Ei miehillekään suositeltaisi rumia naisia, koska miesten ei tarvitse "alentua" sellaiseen. Miksi siis naisenkaan tarvitsisi, varsinkin jos on itse vähintään tavis tai nätti?
"rumat miehet pettävät heti"
= minä en viehäty rumista miehistä joten keksin tekosyitä minkä varjossa voisin olla sellaisen ottamatta
Minä menin naimisiin ruman miehen kanssa. En ole niin ulkonäön perään ja mies muuten kiltti, perhekeskeinen, rauhallinen jne. Seksikumppaneitakin tasan kaksi ennen minua.
Mutta perskeles, meni pettämään silti (ei, ei pihtaamisen takia koska se olin minä joka riutui puutteessa). Sai kuulemma buustia itseluottamukseensa koska huomasi että minä haluan häntä. Noh, loput tiedättekin.
Kunhan nuorin vähän kasvaa niin avioeropaperit lähtevät eteenpäin. Siihen asti yritän sietää miestä. Ei onneksi montaa vuotta enää.
Koska naiset valikoivat miehiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Ulkoiset kriteerit täyttää korkeintaan 15% miehistä, joten ei siellä kapeassa ryhmässä sitten enää ole niin hierveästäi valinnanvaraan luonteen ja muiden päälle päin näkymättömien ominaisuuksien suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Katkera nainen kohtaa katkeria kilttimiehiä. Iloinen vie hyvät miehet.
No näinhän se on, sitä saa mitä on ansainnut.
Naisilla seuran saaminen on sen verran helppoa, että luulevat itsestään vähän liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaikuta itsekkään miltään palkinnolta.
Itse en saa aloituksesta mitään aavistusta, millanen a.p on. Miten sä sait?
Mä sain sen selville ainakin tosta yleistämisestä ja epätasa-arvoisesta asenteesta. Tosi kulunut juttu, että "kunnon miehet" on harvassa. Lisäksi ei ole mitään sairasta olla (liian???)kiltti tai työnarkomaani. Jos mies tekis tuollaisen listan, ni kukaan nainen ei yläpeukuttais sitä "kunnon naisten" peräänkuulluttamista tuolla tavoin. Jostain syystä naisille sallitaan tuollainen!
Ohis
Ota Thaimaalainen baarityttö. Niin minä tein, vaikka olenkin mies.
Käyttäjä5630 kirjoitti:
Miks mä törmään aina miehiin jotka ovat jotenkin "sairaita" . On ollut mustasukkaista , väkivaltaista, työnarkomaania, liian kilttiä, alkoholistia , ja tää nykyinen tunnekylmä petturi, aina jotain .
Olen niin pettynyt ja väsynyt näihin mies tyyppeihin.
Tästä jos ja kun eroan, olen loppu ikäni yksin ja keskityn lapsenlapsiin.
Kyllä on vaikeaa. Työnarkomaani ei kelpaa ja työtön on tietysti täysin poissulkeva ominaisuus. Ei saa olla liian ilkeä, eikä liian kiltti, mutta pitää olla pikkusen tuhma ja sopivasti kiltti.
Mahtaako näiden toivottujen ominaisuuksien valossa olla edes teoreettisesti mahdollista löytyä 100% kelvollista miestä ja jos nyt löytyy, niin onko hän sitä enää viiden vuoden päästä kun kelpoisuuslistan painotuksia päivitetään?
Katkerat "kilttimiehet" taas linjoilla... Oikeasti suurin osa vihaa ja halveksii naisia ja siksi ei saa koskaan naista! Kukaan ei halua olla sellaisen sovinistin kanssa
Kunnon naiset ja miehet ei kauaa ole vapaina. Niillä on mistä valita
Vierailija kirjoitti:
Katkerat "kilttimiehet" taas linjoilla... Oikeasti suurin osa vihaa ja halveksii naisia ja siksi ei saa koskaan naista! Kukaan ei halua olla sellaisen sovinistin kanssa
Laita tähän kaikki tuollaiset viestit tai niiden numerot, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Kunnon naiset ja miehet ei kauaa ole vapaina. Niillä on mistä valita
Juuri näin. Jos "viettää nuoruutta" 35 vuotiaaksi asti, niin kyllä ne kunnolliset ovat jo perustaneet perheensä aikapäiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten moni nainen, joka on kyllästynyt epätasa-arvoisiin asenteisiin ja puheisiin...
Vierailija kirjoitti:
Neiti aurinkoinen argumentteineen. Ne on niitä, koska jne! ....
VMP.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Naisessahan ei ole mitään vikaa vaikka valittelee valinnan vähyttää epärealististen haaveidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma taisi olla se että kukaan kunnollinen ei halua olla sinun kanssa.
hmm776 kirjoitti:
ehkä vika on siinä että yleistät miehiä (ja naisia) liikaa.
olet kerännyt parisuhteista valtavan määrän tietoa itseesi
ja petyt joka kerta syystäkin.
Voi myös olla etsit seuraa tai vain tapaat ns samalla kaavalla
niinkuin monet ikäisesi tekevät.
Olisiko aika kokeilla arkea haaveiden kautta tai
tapailla täysin eri lähtökohdista olevaa miestä?
Saatat olla kaavoihisi kannistunut vaikket sitä
huomaisikaan.
Haaveet ja todellisuus harvoin vetävät yhtä köyttä.
Sain syövän tästä kirjoitustyylistä
Mitä vikaa on miellyttämishaluisessa miehessä?
Hän on ihastunut ja haluaa osoittaa sen että arvostaa naista.
Miksi naiset haluaa välinpitämättömiä miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä on ikuinen dilemma. Naiset haluavat jännämiehen, mutta jossain vaiheessa alkaa kyllästyttää tulla jatkuvasti petetyksi, saada säännöllisesti turpaan ja perheen rahatkin häviävät jänniksen taskuun. Tunnollinen kilttimies tai työnarkomaani ei kuitenkaan kelpaa vaain luokitellaan jotenkin sairaaksi.
Väärin. Olet pihallankuin lumiukko!:D
Hiljaa! Se menee juuri noin.
Miksi nainen ei löydä kunnon miestä? Sama kysymys kuin: Miksi mies ei löydä kaunista naista, joka on villi sängyssä, mutta ei mikään jakorasia? Hyvät naiset ja herrat (ja muun sukupuoliset) hollywood on aivopessyt meidät
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, katkeruus paistaa ap:sta, joten on turha ihmetellä kuinka vähän kunnollisia miehiä on. On niitä, mutta viehättyvät iloisista ihmisistä.
Enemmänki pettymystä ja surua kun katkeruutta
AP
Kumma juttu tosiaan.