Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kunnon miehet harvassa

27.05.2017 |

Miks mä törmään aina miehiin jotka ovat jotenkin "sairaita" . On ollut mustasukkaista , väkivaltaista, työnarkomaania, liian kilttiä, alkoholistia , ja tää nykyinen tunnekylmä petturi, aina jotain .
Olen niin pettynyt ja väsynyt näihin mies tyyppeihin.
Tästä jos ja kun eroan, olen loppu ikäni yksin ja keskityn lapsenlapsiin.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu, kun minä olen älykäs, keskustelutaitoinen, herkkä, huomaavainen, itsevarma, hauska ja taiteellisesti lahjakas mies, ja olen tavannut ainoastaan samanlaisia naisia. Mikäköhän tämän meidän eromme voisi selittää? Ei kyllä tule mitään mieleen.

Kumma juttu tosiaan.

Vierailija
42/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile rumaa ensi kerralla. Vai onko sekin viallinen?

Rumat miehet pettävät heti jos saavat vain mahdollisuuden. En suosittele.

Ei miehillekään suositeltaisi rumia naisia, koska miesten ei tarvitse "alentua" sellaiseen. Miksi siis naisenkaan tarvitsisi, varsinkin jos on itse vähintään tavis tai nätti?

"rumat miehet pettävät heti"

= minä en viehäty rumista miehistä joten keksin tekosyitä minkä varjossa voisin olla sellaisen ottamatta

Minä menin naimisiin ruman miehen kanssa. En ole niin ulkonäön perään ja mies muuten kiltti, perhekeskeinen, rauhallinen jne. Seksikumppaneitakin tasan kaksi ennen minua. 

Mutta perskeles, meni pettämään silti (ei, ei pihtaamisen takia koska se olin minä joka riutui puutteessa). Sai kuulemma buustia itseluottamukseensa koska huomasi että minä haluan häntä. Noh, loput tiedättekin.

Kunhan nuorin vähän kasvaa niin avioeropaperit lähtevät eteenpäin. Siihen asti yritän sietää miestä. Ei onneksi montaa vuotta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset valikoivat miehiä ulkoisten ominaisuuksien perusteella. Ulkoiset kriteerit täyttää korkeintaan 15% miehistä, joten ei siellä kapeassa ryhmässä sitten enää ole niin hierveästäi valinnanvaraan luonteen ja muiden päälle päin näkymättömien ominaisuuksien suhteen.

Vierailija
44/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkera nainen kohtaa katkeria kilttimiehiä. Iloinen vie hyvät miehet.

No näinhän se on, sitä saa mitä on ansainnut.

Naisilla seuran saaminen on sen verran helppoa, että luulevat itsestään vähän liikoja.

Vierailija
45/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta itsekkään miltään palkinnolta.

Itse en saa aloituksesta mitään aavistusta, millanen a.p on. Miten sä sait?

Mä sain sen selville ainakin tosta yleistämisestä ja epätasa-arvoisesta asenteesta. Tosi kulunut juttu, että "kunnon miehet" on harvassa. Lisäksi ei ole mitään sairasta olla (liian???)kiltti tai työnarkomaani. Jos mies tekis tuollaisen listan, ni kukaan nainen ei yläpeukuttais sitä "kunnon naisten" peräänkuulluttamista tuolla tavoin. Jostain syystä naisille sallitaan tuollainen!

Ohis

Vierailija
46/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Thaimaalainen baarityttö. Niin minä tein, vaikka olenkin mies.

Vierailija
47/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5630 kirjoitti:

Miks mä törmään aina miehiin jotka ovat jotenkin "sairaita" . On ollut mustasukkaista , väkivaltaista, työnarkomaania, liian kilttiä, alkoholistia , ja tää nykyinen tunnekylmä petturi, aina jotain .

Olen niin pettynyt ja väsynyt näihin mies tyyppeihin.

Tästä jos ja kun eroan, olen loppu ikäni yksin ja keskityn lapsenlapsiin.

Kyllä on vaikeaa. Työnarkomaani ei kelpaa ja työtön on tietysti täysin poissulkeva ominaisuus. Ei saa olla liian ilkeä, eikä liian kiltti, mutta pitää olla pikkusen tuhma ja sopivasti kiltti.

Mahtaako näiden toivottujen ominaisuuksien valossa olla edes teoreettisesti mahdollista löytyä 100% kelvollista miestä ja jos nyt löytyy, niin onko hän sitä enää viiden vuoden päästä kun kelpoisuuslistan painotuksia päivitetään?

Vierailija
48/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkerat "kilttimiehet" taas linjoilla... Oikeasti suurin osa vihaa ja halveksii naisia ja siksi ei saa koskaan naista! Kukaan ei halua olla sellaisen sovinistin kanssa

Vierailija
49/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naiset ja miehet ei kauaa ole vapaina. Niillä on mistä valita

Vierailija
50/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkerat "kilttimiehet" taas linjoilla... Oikeasti suurin osa vihaa ja halveksii naisia ja siksi ei saa koskaan naista! Kukaan ei halua olla sellaisen sovinistin kanssa

Laita tähän kaikki tuollaiset viestit tai niiden numerot, kiitos!

Vierailija
51/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon naiset ja miehet ei kauaa ole vapaina. Niillä on mistä valita

Juuri näin. Jos "viettää nuoruutta" 35 vuotiaaksi asti, niin kyllä ne kunnolliset ovat jo perustaneet perheensä aikapäiviä sitten.

Vierailija
52/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten moni nainen, joka on kyllästynyt epätasa-arvoisiin asenteisiin ja puheisiin...

Vierailija
53/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neiti aurinkoinen argumentteineen. Ne on niitä, koska jne! ....

VMP.

Vierailija
54/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Naisessahan ei ole mitään vikaa vaikka valittelee valinnan vähyttää epärealististen haaveidensa kanssa.

Vierailija
55/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma taisi olla se että kukaan kunnollinen ei halua olla sinun kanssa.

Vierailija
56/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm776 kirjoitti:

ehkä vika on siinä että yleistät miehiä (ja naisia) liikaa.

olet kerännyt parisuhteista valtavan määrän tietoa itseesi

ja petyt joka kerta syystäkin.

Voi myös olla etsit seuraa tai vain tapaat ns samalla kaavalla

niinkuin monet ikäisesi tekevät.

Olisiko aika kokeilla arkea haaveiden kautta tai

tapailla täysin eri lähtökohdista olevaa miestä?

Saatat olla kaavoihisi kannistunut vaikket sitä

huomaisikaan.

Haaveet ja todellisuus harvoin vetävät yhtä köyttä.

Sain syövän tästä kirjoitustyylistä

Vierailija
57/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on miellyttämishaluisessa miehessä?

Hän on ihastunut ja haluaa osoittaa sen että arvostaa naista.

Miksi naiset haluaa välinpitämättömiä miehiä?

Vierailija
58/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, tämä on ikuinen dilemma. Naiset haluavat jännämiehen, mutta jossain vaiheessa alkaa kyllästyttää tulla jatkuvasti petetyksi, saada säännöllisesti turpaan ja perheen rahatkin häviävät jänniksen taskuun. Tunnollinen kilttimies tai työnarkomaani ei kuitenkaan kelpaa vaain luokitellaan jotenkin sairaaksi.

Väärin. Olet pihallankuin lumiukko!:D

Hiljaa! Se menee juuri noin.

Vierailija
59/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nainen ei löydä kunnon miestä? Sama kysymys kuin: Miksi mies ei löydä kaunista naista, joka on villi sängyssä, mutta ei mikään jakorasia? Hyvät naiset ja herrat (ja muun sukupuoliset) hollywood on aivopessyt meidät

60/70 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä, katkeruus paistaa ap:sta, joten on turha ihmetellä kuinka vähän kunnollisia miehiä on. On niitä, mutta viehättyvät iloisista ihmisistä.

Enemmänki pettymystä ja surua kun katkeruutta

AP