Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnon miehet harvassa

27.05.2017 |

Miks mä törmään aina miehiin jotka ovat jotenkin "sairaita" . On ollut mustasukkaista , väkivaltaista, työnarkomaania, liian kilttiä, alkoholistia , ja tää nykyinen tunnekylmä petturi, aina jotain .
Olen niin pettynyt ja väsynyt näihin mies tyyppeihin.
Tästä jos ja kun eroan, olen loppu ikäni yksin ja keskityn lapsenlapsiin.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile rumaa ensi kerralla. Vai onko sekin viallinen?

Rumat miehet pettävät heti jos saavat vain mahdollisuuden. En suosittele.

Ei miehillekään suositeltaisi rumia naisia, koska miesten ei tarvitse "alentua" sellaiseen. Miksi siis naisenkaan tarvitsisi, varsinkin jos on itse vähintään tavis tai nätti?

"rumat miehet pettävät heti"

= minä en viehäty rumista miehistä joten keksin tekosyitä minkä varjossa voisin olla sellaisen ottamatta

No ei. Pakkien syyksi riittää pelkkä rumuus, koska ruma mies on ruma. Piste.

22/70 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänniä vastauksia. Kiltti miehessä ei ole mitn haastetta , hän tekee kaiken , sun ei tartte tehdä mitään, taikka hän ei anna tehdä kun ehtii itse ensin.

Sitten vielä se että kukaan ei tiedä mun ikää edes ja sanotaan että " etsit seuraa samalla kaavalla kuin ikäisesi tekevät" .

Vai käsitinkö jotain väärin.

Tapasin nyksän netissä. Kuka voi oikeasti tietää millanen mies on muutamaan ensimmäiseen vuoteen. Mieheni oli minulle täydellinen 2 ensimmäistä vuotta kunnes hänestä kuoriutui juuri se tunnekylmä petturi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/70 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholismi = sairas

Väkivaltainen = sairas + sairaalloinen mustasukkaisuus

Työnarkomaani = pakenee ongelmia/asioita työn tekoon = "luonne häiriö " jne

Kiltti = tämä kiltti oli liian mielyttämisen haluinen , takertuvainen , ei mitään omia mielipiteitä , aina samaa mieltä kuin minä = "luonne häiriö "

Tunneköyhä/ kylmä = ei tunnista tunteita, ei osaa pukea tunteita sanoiksi, ei kykyä samaistua toisen tunteeseen, ei empatia kykyä, ei täten kykene käsittelemään tunteita muuten kuin pakenemalla omiin oloihin ja tekemiseen = "luonne häiriö"

24/70 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kaikilla keskivertoihmisillä ole ainakin kolme pitkää parisuhdetta elämänsä aikana?[/quote]

Totta, nämä kolme pitkää suhdetta on jo koettu. Eka 7v. osoittautui alkoholistiksi , toka 13 v. Osoittautui työnarkomaaniksi ja muuten vaan luonne häiriöksi, kolmas liian kiltti mies ja tää nyksä olis voinut olla se loppu elämän kumppani mutta näin tunteelliselle kuin mi ei pelkkä kaveri suhde riitä.

Vierailija
25/70 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kun minä olen älykäs, keskustelutaitoinen, herkkä, huomaavainen, itsevarma, hauska ja taiteellisesti lahjakas mies, ja olen tavannut ainoastaan samanlaisia naisia. Mikäköhän tämän meidän eromme voisi selittää? Ei kyllä tule mitään mieleen.

26/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti se että minä elin lapsuuteni alkoholisti perheessä . Elin sen pelon ja väkivallan keskellä. Aikuisiän kynnyksellä kävin terapiat ja kuntoutukset , ilman niitä en varmasti olisi enää tässä.

Tämän vuoksi löydän aina kakki jokseenkin epäsopivat kumppanit. Nyt luulin todellaki löytäneen minulle täydellisen miehen joka täytti kaikki toiveeni ja tarpeeni, sain häneltä kaiken sen mistä haaveilin . Nyt hän osoittautui tunneköyhäksi petturiksi.

Jo suhteen alkumetreillä mietin että mikä "vika" tässä miehessä on, jokin on pakko olla koska minä häneen törmäsin .

Selvisihän se, kahden onnellisen, ihanan ja täydellisen vuoden jälkeen.

Vierailija
27/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi edellistäni oli addikteja, joista jälkimmäinen vahvasti häiriintynyt sen lisäksi.

Kolmas kerta toden sanoi, sillä nykyinen mieheni on edellisten vastakohta. Ja pirun kuuma pakkaus.

T. onnellinen N23

Vierailija
28/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

sini-miia kirjoitti:

Kiltit miehet on aina IN ja kohteliaat, empaattiset ,hyvin käyttäytyvät kuten esim.Mauno Koivisto oli varmasti sellainen!  Sellaisen miehen kun saisi niin ai jai....:)

Mauno Koivisto oli myös Suomen pankin pääjohtaja, pääministeri ja presidentti, mutta jos olisi ollut vaikka kouluisäntä, tsuppari tai lastentarhanopettaja, olisiko ollut yhtä kiinnostava.

Vierailija
29/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Minunkin edellinen ehdokas vaikutti muuten tosi hyvältä, mutta oli hieman tukeva, raskausarpinen ja pieni kaluinen. Ei ollut kunnollinen sekään...

Vierailija
30/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niimpä. Minunkin edellinen ehdokas vaikutti muuten tosi hyvältä, mutta oli hieman tukeva, raskausarpinen ja pieni kaluinen. Ei ollut kunnollinen sekään...

En varmasti ole ollut sinun edellinen ehdokas, älä väitä perättömiä.

Vierailija
31/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauno oli satamajätkä, kun Telle hänet nappasi. Opiskeli vasta aikuisiällä.

Vierailija
32/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tosi hyvä mies, mutta luettelemistasi vioista yksi löytyy. Hän on työnarkomaani. Minusta se ei ole paha asia. Asumme isossa okt:ssa, pihassa Audi, kesämökki, ei velkaa euroakaan.

Vierailija
33/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno oli satamajätkä, kun Telle hänet nappasi. Opiskeli vasta aikuisiällä.

Satamakonttorin hoitaja vuonna 1948 oli jo melkein herra, ei "pelkkä" jätkä.. Tellen tavatessaan oli jo ylioppilas ja yliopisto-opiskelija.

Vierailija
34/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan haluakaan katkeraa kilttimiestä. Kiltti ja kunnollinen mies on ihan eri asia. Yleensä myös ulkonäöltään.

Vierailija
35/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan haluakaan katkeraa kilttimiestä. Kiltti ja kunnollinen mies on ihan eri asia. Yleensä myös ulkonäöltään.

eikös katkera mies sopisi katkeralle ap:lle hyvin. älkää tulko katkerat naiset kostamaan eksienne tekoja meille taviksille,

t: tavis

Vierailija
36/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, katkeruus paistaa ap:sta, joten on turha ihmetellä kuinka vähän kunnollisia miehiä on. On niitä, mutta viehättyvät iloisista ihmisistä.

Vierailija
37/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera nainen kohtaa katkeria kilttimiehiä. Iloinen vie hyvät miehet.

Vierailija
38/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on monesti oma henkilökohtainen trauma (tai tunnelukko) taustalla, jos ihastuu aina kaltoinkohteleviin miehiin. Tietysti alkaa käsityskin muuttumaan, miksi "kaikki" miehet on samanlaisia. Minun heikkous on ollut tunnekylmät ja autoritääriset miehet. Tutustumisvaiheessa olen pyrkinyt hahmottamaan miehen menneisyyttä esim. millainen suhde eksään. Se kertoo paljon ja ehkä siksi olen pahimmat tyypit onnistunut väistämään. Kuitenkin löydän itseni aina tilanteesta, jossa mies haluaa päättää yksin melkein kaikesta ja on kyvytön huomioimaan tai ei halua huomioida minun tunteita/mielipidettä lainkaan. Mitään pettämistä, valehtelua tai väkivaltaa tms. en ole koskaan kokenut. 

Vierailija
39/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen määrittelee itse itselleen mikä on "kunnon mies". Itselläni näyttää olevan niin tiukat käsitykset kunnollisuudesta että en ole kunnon miestä vielä tavannut. Miehen pitäisi vähintään yltää omalle tasolleni kunnollisuudessa ja siksi rima näkyy olevan miehille saavuttamattomissa.

Vierailija
40/70 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä5630 kirjoitti:

Miks mä törmään aina miehiin jotka ovat jotenkin "sairaita" . ........... liian kilttiä, 

Olen niin pettynyt ja väsynyt näihin mies tyyppeihin.......

olen loppu ikäni yksin ja keskityn lapsenlapsiin.

Kun mikään ... ei mikään riitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme