Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pysty käsittämään miksei vapaa ihminen uskalla myöntää tunteitaan

Vierailija
27.05.2017 |

Samoja ihmisiä jotka eivät uskalla vastata tuntemattomaan numeroon tai asioida tuntemattoman kanssa puhelimitse? Miten te pärjäätte elämässä?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te pärjäätte elämässä?

Huonosti

Vierailija
2/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tunteita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AINA rakastanut sinua!

Tuotako tarkoitit? :D

Vierailija
4/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa tuntemattomille, ei kenelläkään tuntemattomasta soittavalla ole minulle sellaista asiaa jonka välittäisin kuulla (numeroni on lisäksi salainen, eli tuntemattomalla soittajalla täytyy olla saatuna numeroni jostain).

Virastonumerot tunnistan ja niihin toki vastaan.

Puhelimessa asioiminen on helppoa, kuten kaikki muukin asioiminen ja sosiaaliset tilanteet.

Olen sosiaalisesti keskimääräistä lahjakkaampi ja itsevarmempi ihminen, pl. ihastumiset.

Ihastuneena saatan käyttäytyä miten tahansa, fokus on pahasti hukassa enkä osaa kuvitella tilannetta, missä tunnistaisin tunteitani jollekin miehelle.

Vaikka mulla olisi jotain "juttua" jonkun kanssa ajattelen, ettei sitä oikeesti kiinnosta ja keskityn piilottelemaan todellisia tunteitani, ettei niillä voida satuttaa.

Vierailija
5/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä v***ua tuollainen asia liittyy muuhun elämään MITENKÄÄN?

Niinpä, ei liity.

Kenties olet kuvitellut jonkun olevan ihastunut sinuun ja selittelet itsellesi ettei hän vaan uskalla ilmaista sitä sulle?

Ja on toki kaikinpuolin muutenkin totally luumu elämässään eikä uskalla edes puhelimeen vastata ja asioitaan hoitaa, jep jep.

Vierailija
6/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei liity.

Kenties olet kuvitellut jonkun olevan ihastunut sinuun ja selittelet itsellesi ettei hän vaan uskalla ilmaista sitä sulle?

Ja on toki kaikinpuolin muutenkin totally luumu elämässään eikä uskalla edes puhelimeen vastata ja asioitaan hoitaa, jep jep.

No höpö höpö :D Viittaan vauvapalstan passiivisiin huokailijoihin kaipausketjussa. Laita mulle viestiä.. Ajattelen sua.. Just. Laita itse.

Itse olen parisuhteessa eivätkä nämä asiat kosketa mua nykyisin. Sinkkuna ollessani en edes pohtinut, ettenkö kertoisi ihastukselle tunteistani. Niinpä sitten tulin vieneeksi miehen, jota jälkeenpäin kuulin erään toisenkin halunneen. No voi voi.

Arkuus, saamattomuus ja pelokkuus täytyy näkyä myös muillakin elämänalueilla. Ihminen on kokonaisuus.

Vierailija
7/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei liity.

No höpö höpö :D Viittaan vauvapalstan passiivisiin huokailijoihin kaipausketjussa. Laita mulle viestiä.. Ajattelen sua.. Just. Laita itse.

Itse olen parisuhteessa eivätkä nämä asiat kosketa mua nykyisin. Sinkkuna ollessani en edes pohtinut, ettenkö kertoisi ihastukselle tunteistani. Niinpä sitten tulin vieneeksi miehen, jota jälkeenpäin kuulin erään toisenkin halunneen. No voi voi.

Arkuus, saamattomuus ja pelokkuus täytyy näkyä myös muillakin elämänalueilla. Ihminen on kokonaisuus.

Ahaa, okei.

Naiivi näkemys kieltämättä, kun ihminen ei ole aina ollenkaan looginen kokonaisuus, vaikka kokonaisuus toki onkin.

Saattaisit yllättyä mitä kaikkia eri osa-alueita ja ristiriitaisia ominaisuuksia ihmisiin kätkeytyykään.

Vierailija
8/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi: tunteiden salaaminen ei aina ole (pelkkää) arkuutta ja pelkoa, vaan esim. ylpeys saattaa myös liittyä.

Vierailija
9/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap  kuvittelee että  jollakulla ois  jotain tunteita sitä kohtaan? Liian vilkas mielikuvitus?

Itse en vastaa tuntemattomista numeroista tuleviin soittoyrityksiin koska numeroni on salainen ja tiedän että jokainen jolle olen sen antanut, soittaa numerosta joka mulla on puhelinmuistiossa eikä  sitä jaella eteenpäin.

Kiitos kysymästä, pärjään oikein hyvin elämässä vaikka arvostankin yksityisyyttäni, päinvastoin kuin monet.

Vierailija
10/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuntemattomaan numeroon pitäisi vastata? Laittakoon tekstarin, jos on asiaa. Lehtikauppiaat ei laita.

Vierailija
11/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ap  kuvittelee että  jollakulla ois  jotain tunteita sitä kohtaan? Liian vilkas mielikuvitus?

Mistä keksit, että ap kuvittelee jollain olevan tunteita häntä itseään kohtaan? Liian vilkas mielikuvitus?

Vierailija
12/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöntänyt hänelle tunteitani koska tiesin että olemme liian erilaisia ja siksi turha kärsiä vielä suuremmista sydänsuruista.. En halunnut "kokemusta", en halunnut "muistoja".. Hänet olisin voinut ottaa mutta ei voinut taata että pysyy niin jätin sikseen.

Vierailija
13/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei liity.

Ahaa, okei.

Naiivi näkemys kieltämättä, kun ihminen ei ole aina ollenkaan looginen kokonaisuus, vaikka kokonaisuus toki onkin.

Saattaisit yllättyä mitä kaikkia eri osa-alueita ja ristiriitaisia ominaisuuksia ihmisiin kätkeytyykään.

Itsepetosta kuvitella olevansa rohkea ja reipas, jos ei uskalla olla haavoittuva tosipaikan tullen.

Vierailija
14/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei liity.

Ahaa, okei.

Itsepetosta kuvitella olevansa rohkea ja reipas, jos ei uskalla olla haavoittuva tosipaikan tullen.

Kysyttiin millaisia me rakkausnynneröt olemme _muussa elämässä_ ja vastasin siihen.

Rakkausasioissa pelkuri ei välttämättä ole muissa asioissa ollenkaan pelkuri tai saamaton, kuten jo kirjoitinkin.

Vierailija
15/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia ole siunattu niin kauniilla pärstävärkillä että voisi olettaa että ihastukset automaattisesti ovat kiinnostuneita. Ei mua ainakaan. Ennemmin oletan että ei ole kiinnostunut kuin nolaan itseni.

Mulla on puhelimessa vastaaja. Kaikki joilla on oikeaa asiaa osaavat jättää siihen viestin. En todellakaan vastaa kenellekään kenen numeroa en tunne.

Seurauksia näistä on että mulle ei tule lehtiä ja olen sinkku. Ihan OK elämä mulla mun mielestä on.

Vierailija
16/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ei liity.

Ahaa, okei.

Kysyttiin millaisia me rakkausnynneröt olemme _muussa elämässä_ ja vastasin siihen.

Rakkausasioissa pelkuri ei välttämättä ole muissa asioissa ollenkaan pelkuri tai saamaton, kuten jo kirjoitinkin.

Pah.

Vierailija
17/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkia ole siunattu niin kauniilla pärstävärkillä että voisi olettaa että ihastukset automaattisesti ovat kiinnostuneita. Ei mua ainakaan. Ennemmin oletan että ei ole kiinnostunut kuin nolaan itseni.

Mulla on puhelimessa vastaaja. Kaikki joilla on oikeaa asiaa osaavat jättää siihen viestin. En todellakaan vastaa kenellekään kenen numeroa en tunne.

Seurauksia näistä on että mulle ei tule lehtiä ja olen sinkku. Ihan OK elämä mulla mun mielestä on.

En mä ainakaan tarvitse varmistusta vastakaiusta tunnustaakseni itse. Ei mua torjunta pelota.

Vierailija
18/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan tarvitse varmistusta vastakaiusta tunnustaakseni itse. Ei mua torjunta pelota.

Joo no jos ja kun ihastuu keskimäärin kerran neljässä vuodessa, kokee ne tunteet sen verran suurina ettei asenne ole kovin hällä väliä ja peloton torjunnan/itsensä nolaamisen ym. suhteen.

Vierailija
19/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo no jos ja kun ihastuu keskimäärin kerran neljässä vuodessa, kokee ne tunteet sen verran suurina ettei asenne ole kovin hällä väliä ja peloton torjunnan/itsensä nolaamisen ym. suhteen.

Mulla on samaa luokkaa. Enkä pelkää silti.

Vierailija
20/28 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää tuomita kaipaavia ihmisiä. Ei kaikilla ole siitä kiinni, ettei ole uskaltanut ilmaista tunteitaan. Joskus vastapuoli tietää ne aivan hyvin, mutta jostain ihmeen syystä antaa roikuttaen toivoa. Esim. itse olin rakastunut erääseen (hänen sanojensa mukaan) sosiaalisesta fobiasta kärsivään, joka antoi ymmärtää, että on kiinnostunut, muttei pysty (käyttäytyi ja aivan antoi ymmärtää, kuin haluaisi. Olen itse kärsinyt samasta, joten samaistuin häneen voimakkaasti).

Arvaa oliko kivaa koittaa jaksaa antaa herralle aikaa tietää mitä haluaa? Ja lopulta irrottauduin siitä oman mt:ni takia. Silti olen edelleen ihan hajalla koko rakkaudesta, elämänhalu on ihan nolla koska siitä ei tullut mitään.