Olen tavannut uutta miestä vasta kaksi kertaa, haluaisi jo s/m-seksiä, en uskalla
Kertoi minulle avoimesti kuinka haluaisi sitoa minut ja käyttää erilaisia välineitä.
Minä olen kokenut aiemmin seksuaalista hyväksikäyttöä enkä ole vielä valmis hänen kanssaan minkäänlaiseen seksiin, saati johonkin tuollaiseen. Miten kieltäydyn tiukasti mutta niin etten loukkaa miestä?
Kommentit (10)
Ei sun tarvitse varsinkaan tuossa vaiheessa suhdetta miettiä ollenkaan, loukkaantuuko mies kun kieltäydyt tiukasti seksistä.
Jos stressaat muutenkin loukkaavasi kieltäytymällä, ei ehkä kannata seurustella ollenkaan noin aktiivisesti seksiä heti alkuun ehdottelevan kanssa.
Jotenkin kuulostaa siltä, että ette ehkä sovi toisillenne. Toinen haluaa kinky-seksiä ja toinen yrittää toipua seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hanki mies, joka on hyvä ja hellä rakastaja ja jolle riittää normijutut. Jätä tollanen mies naiselle, joka haluaa heti rajua panemista. Pidemmän päälle ei aiheuta kuin surua, murhetta ja suurta turhautumista, kun seksuaalisesti täysin epäsopivat ihmiset menevät kimppaan.
Minä kysyisin, että kuinka tärkeä osa elämää hänelle on tuo alue. Jos tärkeä, lopettaisin suhtee. Ei kannata lähteä suhteeseen jossa tarpeet sellaiset, että eivät sovi yhteen.
Mulle kyllä kuulostaa siltä, että mies haluaa sinusta seksikumppanin, ei parisuhteeseen.. On mullakin juttuja joita kiinnostaa kokeilla sängyssä, mutta en alkaisi niistä tuossa vaiheessa vielä höpöttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kuulostaa siltä, että mies haluaa sinusta seksikumppanin, ei parisuhteeseen.. On mullakin juttuja joita kiinnostaa kokeilla sängyssä, mutta en alkaisi niistä tuossa vaiheessa vielä höpöttelemään.
Parempi selvittää heti alussa, jos toinen haluaa vain peiton alla pimeässä. Muuten vain tuhlaa molempien aikaa
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.Aika kiireinen heppu,kun ei malta tutustua ajan kanssa ja heti on tekemässä selväksi mikä on suhteen henki.
Vierailija kirjoitti:
Kertoi minulle avoimesti kuinka haluaisi sitoa minut ja käyttää erilaisia välineitä.
Minä olen kokenut aiemmin seksuaalista hyväksikäyttöä enkä ole vielä valmis hänen kanssaan minkäänlaiseen seksiin, saati johonkin tuollaiseen. Miten kieltäydyn tiukasti mutta niin etten loukkaa miestä?
Miksi sinun pitäisi miellyttää miestä? Lopeta tapailu, löydät kyllä ihan normaalia seksiä haluavan miehen. Sulla on oikeus jatkaa matkaa selstailematta miehen kanssa. Älä mene sänkyyn sen kanssa vaan laita viesti että tämä oli tässä, hyvää loppuelämää.
Ja hommaa itelles terapeutti lapsuuden käsittelyyn ettet joudu vastaavien tapausten käsiin toistamiseen.
Sanot ettet ole valmis ja jos mies on vastuullinen s/m-harrastaja, hän uskoo eikä painosta. Jos painostaa, kiristää tai uhkailee, kannattaa juosta ja lujaa.