Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä tai haittoja 40v. lapsettomalle miehelle, jos alkaa seurustelemaan naisen kanssa, jolla lähes aikuiset lapset?

AaPee
26.05.2017 |

Siinäpä se kysymys tuli otsikossa. Onko kenelläkään samaa tilannetta?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli alkuperäinen kirjoittaja haluaa tai haaveilee vielä omasta biologisesta lapsesta niin niin kaikki energia ja voimavarat pitäisi kohdistaa noin 28-32v mielellään lapsettomiin naisiin tai yh-äiteihin joilla on vain yksi lapsi.

Hyvällä tuurilla niistä voisi jotain hyvää sinulle koitua ja se oma unelmasi saattaisi toteutua.

Kaikki tietysti myös riippuu vähän siitäkin millainen sinä itse olet ja kuinka moni nainen tavoittelee juuri sinun kaltaista miestä.. Pitäisi pystyä erottumaan edukseen massasta .

Hyvä ulkonäkö, pituus, työpaikka, raha, varallisuus, asema vaikuttaa ratkaisevasti + paikkakunta.

Hyvä luonne ei enää nykyään välttämättä riitä kun eletään Tinder ja nettitreffien aikaa se on klikkaamalla, ratkaistu.

Vierailija
22/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä arpa ei voita- sopii joka kohtaan PISTE.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli alkuperäinen kirjoittaja haluaa tai haaveilee vielä omasta biologisesta lapsesta niin niin kaikki energia ja voimavarat pitäisi kohdistaa noin 28-32v mielellään lapsettomiin naisiin tai yh-äiteihin joilla on vain yksi lapsi.

Hyvällä tuurilla niistä voisi jotain hyvää sinulle koitua ja se oma unelmasi saattaisi toteutua.

Kaikki tietysti myös riippuu vähän siitäkin millainen sinä itse olet ja kuinka moni nainen tavoittelee juuri sinun kaltaista miestä.. Pitäisi pystyä erottumaan edukseen massasta .

Hyvä ulkonäkö, pituus, työpaikka, raha, varallisuus, asema vaikuttaa ratkaisevasti + paikkakunta.

Hyvä luonne ei enää nykyään välttämättä riitä kun eletään Tinder ja nettitreffien aikaa se on klikkaamalla, ratkaistu.

Jos ei samanikäisenäkään kelvannut 28 v. lapsettomalle, miksi nyt kelpaisi paremmin? Ja onko 33 v. liian vanha hankkimaan lasta? Itse kun olen vela, en tunne problematiikkaa, mutta esikoisen saaminen n. 35-vuotiaana on erittäin tavallista omissa piireissäni, ja tunnen jopa useampia 40+ -ikäisenä lapsen saaneita. Jos ei ole mikään suurperhe haaveissa, ehtii hyvin aloittaa myöhemminkin.

Vierailija
24/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittana voi olla se, että ne lapset/teinit on ihan hirviöitä. Hyötynä se, että nainen ei luultavasti halua enempää lapsia ja saatte keskittyä yhdessäoloon. Ne sinulle vieraat lapsetkin muuttavat pian pois jaloista pyörimästä.

Vierailija
25/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei samanikäisenäkään kelvannut 28 v. lapsettomalle, miksi nyt kelpaisi paremmin? Ja onko 33 v. liian vanha hankkimaan lasta? Itse kun olen vela, en tunne problematiikkaa, mutta esikoisen saaminen n. 35-vuotiaana on erittäin tavallista omissa piireissäni, ja tunnen jopa useampia 40+ -ikäisenä lapsen saaneita. Jos ei ole mikään suurperhe haaveissa, ehtii hyvin aloittaa myöhemminkin.

Tässä oli poikkeuksellisen hyvä kommentti ja jopa ihan ymmärrettävä vielä. Kai se vaan on kuitenkin edelleen ongelma miten kaksi samoja asioita ja haaveita toivovat vielä löytäisivät toisensa.

Olen kuullut että joku hyvä voisi löytyä mutta liian kaukaa eikä kuitenkaan kumpikaan osapuoli ole valmis muuttamaan, eikä etäsuhteet oikein hyvin toimi ainakaan useimmiten.

Vierailija
26/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono

huonompi

huonoin

Vierailija
27/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyötyä = ei tarvitse enää harrastaa "laatuaikaa"

Haittana = Saa/joutuu suoraan tai epäsuorasti osallistumaan kaikkiin kustannuksiin, myös toisen lapsiin liittyvissä asioissa ja pitää esittää aidosti kiinnostunutta ja rakastavaa isäpuolikasta.

Ei mun mies esitä kiinnostunutta tai rakastavaa isäpuolta minun kouluikäisille lapsille. Eikä osallistu kustannuksiin. Lapsethan ovat minun. Ällöttäisi jos hän luulisi omikseen. Lapsilla on jo isä. Hän on vain lasten äidin mies.

Ette siis puolita asumiskuluja vaan hän maksaa vain oman osansa ja sinä niin monta osaa kuin sinusta ja lapsista tulee? Sama ruokalaskun suhteen? Maksat polttoaineen, jos mies kuskaa lapsiasi? Uskallanpa väittää, että valehtelet.

Vierailija
28/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen molemmat lapset ovat nyt lukiossa. Ehtivät varmaan muuttamaan omilleen ennen kuin suhteemme olisi siinä pisteessä, että muuttaisimme yhteen. Lapsettomuuteni on ollut omaa aikaansaamattomuutta, enkä niistä enää haaveile. Monia hyviä näkökulmia tullut, kiitos niistä. Ehkä rohkaistun. Ap

Vierailija
29/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jäät vaille biologista lasta, mutta saat bonuslapsia, joiden kautta voit päästä myöhemmin "isovanhemmaksi".

Niin miten ihmeessä tämä olisi hyöty lapsettomalle miehelle? Jos olisi lapsia halunnut niin lapsikipeitä naisia löytyy pilvin pimein. Itse saan jatkuvasti pettyä kun ei lapsiluku ollutkaan täynnä, tai kun 39v nainen sittenkin haluaa lapsia, ja vielä express-aikataululla.

M38

Vierailija
30/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkielämän jaat kolmen kanssa. Toi tapailuvaihe vain naisen kanssa. Aamulla heräät vähän aiemmin kun vessat on varattu seiskasta kasiin. Hesarista saat siivun. Ostamasi herkut on kadonneet jääkaapista. Siivoat lastenkin jäljet. Miehenä kustannat aina uusperheesi safkat ravintolassa. Ajat farmariautolla. Et voi välttyä exältä yo-juhlissa. Suku pitää heitä edelleen parina? Jne. Jne.

Vierailija
31/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi onni seuraavassa elämässä, sorry kilttimies niin kuin tiedät ne ovat jännämiehet jotka pääsee valmistamaan creampien :D

Vierailija
32/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kierrätys on muotia ja kestävänkehityksen kannalta välttämätöntä niin silti toisten vanhoja petivaatteita en halua ja nyt on kysymys patjoista, enemmän tai vähemmän paukutetuista.

Jotain itsekunnioitusta pitäisi olla edes vähän.

Vierailija
33/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma kokemus. 42 vuotias oli nykyinen vaimoni kun tavattiin. hänellä kaksi tyttöä. tyttöjen kanssa oli ihan ok välit. sujuvat, mutta ei mitenkään erityisen läheiset. kun tytöt muuttivat opiskelupaikkakunnilleen niin mentiin naimisiin, vaimo luopui vuokraasunnostaan ja muutti luokseni. vasta vanhemmiten miettinyt että olisihan sitä voinut tyttöihin läheisemmätkin välit luoda. nyt ollaan nähty juhlapyhät ja kesät viettävät vuorotusten perheineen mökilläni. mutta "vävyt" jotka itseään minullekin vävynä puhuttelevat itseään. heistä on tullut läheisiä. kunnon jätkiä olivat ja nyt kasvanut kunnon miehet. parempaa kalaseuraa ei voisi toivoa. itse ainakin olen tyytyväinen valintaani, en vaihtaisi vaimoani mihinkään.

ps. vaimoni ei tiedä tätä, mutta olen tehnyt testamentin hänen tyttäriensä hyväksi. toinen saa talon (saa myydä) ja toinen mökin (haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa meidän kanssa tai perheensä kanssa mökillä, perheensä tehnyt siellä todella paljon hommia).

Vierailija
34/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oma kokemus. 42 vuotias oli nykyinen vaimoni kun tavattiin. hänellä kaksi tyttöä. tyttöjen kanssa oli ihan ok välit. sujuvat, mutta ei mitenkään erityisen läheiset. kun tytöt muuttivat opiskelupaikkakunnilleen niin mentiin naimisiin, vaimo luopui vuokraasunnostaan ja muutti luokseni. vasta vanhemmiten miettinyt että olisihan sitä voinut tyttöihin läheisemmätkin välit luoda. nyt ollaan nähty juhlapyhät ja kesät viettävät vuorotusten perheineen mökilläni. mutta "vävyt" jotka itseään minullekin vävynä puhuttelevat itseään. heistä on tullut läheisiä. kunnon jätkiä olivat ja nyt kasvanut kunnon miehet. parempaa kalaseuraa ei voisi toivoa. itse ainakin olen tyytyväinen valintaani, en vaihtaisi vaimoani mihinkään.

ps. vaimoni ei tiedä tätä, mutta olen tehnyt testamentin hänen tyttäriensä hyväksi. toinen saa talon (saa myydä) ja toinen mökin (haluaa viettää mahdollisimman paljon aikaa meidän kanssa tai perheensä kanssa mökillä, perheensä tehnyt siellä todella paljon hommia).

Melko jaloa, mutta mitähän sukulaisesi mahtaa ajatella kun joskus saavat tietää.

Yleensä omille lapsilleen tai sukulaisilleen jätetään jotain jos on jotain omistanut.

Vierailija
35/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä viestien poisto on mennyt täysin naurettavaksi jo.

Ihan kaikki mikä ei ihannoi lapsellista, ylipainoista keski-ikäistä naista poistetaan, jos vain viesti on tarpeeksi asiallinen ja osuva.

Mikä tämän moderointilinjan tavoite on? Palauttaa Vauva palstaksi jossa olisi vaan naisia? Että saisi haukkua miehiä ja syyttää miehiä kaikesta rauhassa, ilman että kukaan väittäisi vastaan?

Vai eikö tässä ole suunnitelmaa, onko vaan ihan yks hailee, ohjeet modeille on että tehkää mitä lystäätte?

Vierailija
36/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä jäät vaille biologista lasta, mutta saat bonuslapsia, joiden kautta voit päästä myöhemmin "isovanhemmaksi".

Niin miten ihmeessä tämä olisi hyöty lapsettomalle miehelle? Jos olisi lapsia halunnut niin lapsikipeitä naisia löytyy pilvin pimein. Itse saan jatkuvasti pettyä kun ei lapsiluku ollutkaan täynnä, tai kun 39v nainen sittenkin haluaa lapsia, ja vielä express-aikataululla.

M38

Porvoossa ehkä

Vierailija
37/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen haluaa heti lapsen uuden äijän kanssa ? Tulee mieleen wt

Vierailija
38/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa mukaan sirkukseen niin kyllä sieltä aina muutama pellen paikka löytyy .

Pelle Hermanni täältä tullaan :D

Vierailija
39/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko jaloa, mutta mitähän sukulaisesi mahtaa ajatella kun joskus saavat tietää.

Yleensä omille lapsilleen tai sukulaisilleen jätetään jotain jos on jotain omistanut.

Eri, mutta ei minunkaan perinnöstä penniäkään ole sukulaisille menossa. Eikä kyllä kiinnosta pätkääkään mitä ajattelevat kun joskus saavat tietää. Itselläni ei ole lapsia kuten ei veljellänikään ja serkut ovat kaikki koulutettua ja taloudellisesti vakavaraista porukkaa, jota näen vain häissä ja hautajaisissa, joten mieluummin laitan omaisuuteni hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
40/42 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän