Kuuluuko Mustin ja Mirrin aspojen valehdella tuotteiden laadusta?
Tänän asti olen ostanut ruuan Mustin&Mirrin kivijalkamyymälästä ja tietoisena siitä että koiranruuat voi olla aika höttöä olen aina jokaisella ostoskerralta varmistanut myyjältä että ostettava ruoka todellakin on huippulaadukasta. Jokaisella kerralla vastaus on ollut yksiselitteisesti myönteinen. Myös niiden muutamien Smaak-säkkien kohdalla joita olen ostanut vuosien varrella.
Koirani ei ole sairastunut niistä mutta varmuuden vuoksi soitin kohun alkuvaiheessa Mustin ja Mirrin asiakaspalveluun ja sieltä sanottiin vielä tuolloin että kaikki heidän myymät koiranruuat on huippulaadukkaita ja että koirien sairastuminen johtuu jostain muusta. No eipä taida enää siihen firmaan asiaa olla.
Kommentit (15)
Miksi näitä tuodaan julkisuuteen ja repostellaan sosialistimediassa? Raaka-aineiden hankinta kuuluu yrityssalaisuuksien piiriin.
media yrittää vain pilata Musti&Mirrin laatutietoisen asiakaskunnan joulumielen.
Tuossa nähtiin kuinka vapaa kilpailu tuottaa parhaat tuotteet ja edullisimpaan kuluttajahintaan.
Kuka myi valtavan määrän Musti&Mirrin osakkeita juuri ennen kuin myrkytysskandaali tuli julkiseksi?
Meilläpäin taannoin avattiin kulmille kiinalainen ravintola. Pikku hiiljaa päästiin eroon myös puluista ja lokeista. Hävisivät.
Että tämmöinen tapaus.
Ei kannata uskoa kaikkea mitä valtamedia kirjoittelee.
Musti&Mirri on laatutietoisen kuluttajan fiksu valinta.
Viimeksi olen koiratarvikkeita ostanut Motonetista. Hyvällä kokemuksella.
Odotellaan että Motonet avaa myös eläinlääkäripalvelun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi näitä tuodaan julkisuuteen ja repostellaan sosialistimediassa? Raaka-aineiden hankinta kuuluu yrityssalaisuuksien piiriin.
Avoimuus ja vastuunkanto ovat edellytyksiä jos joku aikoo jatkossa myydä meille koiranruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Meilläpäin taannoin avattiin kulmille kiinalainen ravintola. Pikku hiiljaa päästiin eroon myös puluista ja lokeista. Hävisivät.
Että tämmöinen tapaus.
Turussa yli 20 vuotta sitten selvisi, että kiinalainen ravintola kaivoi ruokaa kaupan roskiksesta. Lähinnä vihanneksia. Oli lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen koiratarvikkeita ostanut Motonetista. Hyvällä kokemuksella.
Odotellaan että Motonet avaa myös eläinlääkäripalvelun.
Olisi muuten oikeasti toimiva.
Motomaatti eläimille. Ovesta sisään ja toisesta ulos. Rokotukset, punkinpoistot ja muut helpot ja nopeat hoidot ja jutut.
Hinta pysyisi hallittuna ja koko ajan homma pyörisi.
Kannatan.
Vierailija kirjoitti:
Että tämmöinen tapaus.
Saitte siis autentista kiinalaista. Ei mitään lokalisoitua mössöä.
Monet eläkeläisetkin syö koiranruokaa, kun varat ei riitä, onhan se ravintehikastakin.
Ikävää, että tällaisia asioita kaivellaan.