Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverin lapset kiusaavat lemmikkieläimiä kylässä käydessä

Vierailija
26.05.2017 |

Nostavat ilman lupaa ulos pesästä ja koputtelevat nukkuvien eläinten häkkejä. Kaveri ei sano mitään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sinä sitten. Sun lemmikkejähän ne on.

Vierailija
2/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä voit ihan hyvin sanoa asiasta. Ehkä sun kaveri olettaa, että ihan hyväksyttävää toimintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta sanominen.

Vierailija
4/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä mistä lemmikeistä on kyse, mutta sano lapsille että ei kannata niihin koskea kun voivat puraista/raapia ihon :D. Ei varmaa koske enää.

Vierailija
5/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mistä lemmikeistä on kyse, mutta sano lapsille että ei kannata niihin koskea kun voivat puraista/raapia ihon :D. Ei varmaa koske enää.

Siis voivat raapia ihon verille piti kirjoittaa. Voit myös sanoo kaverillesi, että kiellä lapsiasi.

Vierailija
6/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, ettei tänne oo tulemista, ennen kuin lemmikkien annetaan olla rauhassa. Ei ne oo mitään leluja.

Vierailija
7/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää pyydä kylään. Jos ihmettelee, niin kerrot suoraan miks. Jos meiän lemmikkiä joku pentu kiusais, niin kyllä mä ainakin karjaisisin sille pennulle kunnolla.

Vierailija
8/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä voi olla niin vaikeaa sanoa, että ei saa kiusata niitä? Minä kyllä olen komentanut kyläileviä lapsia ja hyvin on tultu juttuun siitä huolimatta.

Vierailija
9/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tossu sentään. En kahta kertaa katsoisi tuollaisia lapsia ja sen ensimmäisen jälkeenkin sanoisin vähemmän ystävällisesti, että nyt kersat siitä kauas ja sekunnissa tai tulen nostamaan. Jos sanominen ei auttaisi, niin sitten ottaisin pusakan niskasta kiinni ja veisin kauemmaksi, vaikka suoraan autoon. Ei kai yksikään lemmikin omistaja voi olla oikeasti niin tossu, että katsoo monta kertaa ikävän tekoa?

Vierailija
10/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asiasta ja komenna lapsia. Kaikilla ei ole kokemusta juuri mistään eläimistä

Vierailija
11/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistäisin lapset kuriin ja ystävän myös, jos ei ymmärrä. Sinulla on vastuu eläimistä.

Herää pahvi.

Vierailija
12/13 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä lemmikkien omistajana pidät eläintesi puolia. 

Sanot lapsille, ja jos he eivät usko sinun sanaasi, niin sitten ilmoitat kaverille että "Valitettavasti sinun täytyy nyt viedä lapset ulos kodistani, he rääkkäävät eläimiä eivätkä tottele tämän talon sääntöjä. Olet tervetullut itse meille ihan koska tahansa, ja lapsesi myös heti kun he ovat oppineet että eläimien annetaan olla rauhassa."

Vierailija
13/13 |
11.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta sanominen.

Tulos tai ulos.

- Kaverille voi sanoa, että nyt loppuu tämä. Voihan se ystävyyskin loppua, mutta mikä ystävä sellainen onkaan joka a) sallii eläinten kiusaamisen b) ei kunnioita ystävänsä oikeutettua toivetta vaan sallii tuholaislaumansa mellastamisen toisen kodissa.