Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei taida olla ihan normaalia, että laittaa yli 2000e kolmen lapsen kevätvaatteisiin?

Vierailija
27.03.2006 |

Siis ulkovaatteisiin, sisävaatteet ei olleet tässä laskelmassa edes mukana! Hitto soikoon, tuntuu etten missään asiassa osaa noudattaa kultaista keskitietä, aina pitää vetää kaikki överiksi. Tulot mulla on muuten tosi pienet (yh kotihoidontuella), joten tää lastenvaatemania alkaa käydä kukkaron päälle! Lohduttakaa mua! Onks muita yhtä kajahtaneita???

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maanis-depressiivinen?

Vierailija
2/59 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että mitä ostit, kun sait noin paljon menemään rahaa niihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle ja maksoin siitä 128 ¿ ja ei kun vihaiset mammat kävivät kimppuuni.

Tämän lisäksi ei tarvitse ostaa tänä keväänä kuin parit keängät molemmille - kaikki muu onkin jo ennestään.

" Tuhlasin" siis maltillisesti ....

Vierailija
4/59 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voi olla, jos ootte tosi rikkaita, sama kai se sitten on mihin ne rahansa tunkee.

Vierailija
5/59 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yli varojen...

en kyllä noin paljoa, mutta ihan liikaa kuitenkin. ja koko aika tekee mieli ostaa lisää ja lisää. myönnän että olen riippuvainen shoppailusta, mutta en kehtaa myöntää sitä muualla kuin täällä nimettömänä. ja pelkään että kohta olen kauheessa velkakierteessä...

Vierailija
6/59 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan saaneeni kh-tukea jotain 300 e kuussa. Jos on yh, niin saa lisäksi ehkä jotain elatusapua ja asumistukea. Ei voi kovin huikeet tulot olla.

Vierailija
7/59 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on rämät verkkarit ja muksuilla pelkkää Reimateciä, Ticketiä, Lenneä, Kenzoa ja Elleä.

t. AP

Vierailija
8/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä vaikka mitenpäin laskisin,en saa 2000 e kolmen vaatteisiin kulumaan paitsi jos ap on tyhmä.

Jos et ole provo,niin kerro miten sait rahat kulumaan.

Vierailija
9/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä menee enemmänkin, mutta varaa on, joten sinänsä se on ihan normia eikä ongelmia ole.

Mutta jos sulla menee noin paljon ja tulot ovat vähäisiä, niin kannattais vähän hiljentää vauhtia ja ostaa vaikka käytettynä. Hui, jääkös sulla muuhun ollenkaan varaa, kun lastenvaatteisiin? Kuulostaa aika pelottavalta.. :(

Vierailija
10/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mulla olis rämät verkkarit. Sitten ei paljon syötäiskään :). Ja mies sentään tienaa aika hyvin.

Vierailija
11/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat osaan itsekin päätellä,kunhan vähän annatte osviittaa että mitä???

Vierailija
12/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei oo mikään provo, vaan hätähuuto! Näitä rytkyjä ei oo yhdessä kuussa ostettu, vaan hamstraan niitä joka vitun kerta ku oon jossain kaupungilla. Inhoon itseäni!

Vierailija
13/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi apua! olet muuten kohta oikeasti konkurssissa noiden rytkyjen takia. Ja ei varmaan lapsesi tarvitse näitä vaatteita. Tarvitsetko itse niitä itsetuntosi pönkitykseen? Osoittaaksesi ympäristölle, ex-miehelle tai ihan vaan itsellesi olevasi hyvä äiti?

Vierailija
14/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun mennä johonkin velkaneuvojalle tai muuhun että saisit jotain järkeä tohon, eihän teille jää rahaan mihinkään muuhun, jos toiaan olet kotihoidontuella oleva yh. Tai eihän teillä pitäis ees olla tommosia rahoja asumisen ym jälkeen!

Vierailija
15/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2xkengät n 500e

haalarit n 400e

2 os. puvut 400e

siistit takit n 300e

vielä pitäis lisää kuluttaa mutta MIHIN???

t:ihmettelevä vaatefriikki 16/21

Vierailija
16/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään muusta en oo enää kiinnostunu. Ex-ukko ei liity tähän, ku se ei oo kuvioissa. Olen kyllä todella masentunut, taitaa tää ostelu olla oire siitä.

Vierailija
17/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille kolmelle oon ostanu esim. 22 kpl Ellen lakkatakkeja, 5 kpl Reimatec haalareita, parikymmentä muuta takkia ( Gap, H&M, Benetton, Lenne yms.) Ja vaikka mitä muuta, en pysty erittelemään!

Vierailija
18/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mistään muusta en oo enää kiinnostunu. Ex-ukko ei liity tähän, ku se ei oo kuvioissa. Olen kyllä todella masentunut, taitaa tää ostelu olla oire siitä.

-Palauta nyt ne vaatteet takaisin kauppaan, missä vielä palautusoikeus! Jos vielä sen jälkeen on jotain tarpeetonta vaatetta niin pistä huutonettiin. Tarvitset rahaa kuitenkin kesää varten.

Ala käymään kirppareilla ja yritä saada se ostovimma suunnatuksi vaikka löytöjen (leluja, videoita, pyöriä ja tietty merkkivaatteita) tekemiseen, tulee halvemmaksi:)

Ja ennenkaikkea, ota asia esiin esim. neuvolassa!

Vierailija
19/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei...

Vierailija
20/59 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölle; 4 ulkopukua, 3 takki+housut settiä, 4 ulkohousut, 12 takkia. Paljon lakkeja, huiveja, hanskoja. 13 kengät, 4 kumpparit.

Pojalle; 6 ulkopukua, 4 takki+housut settiä, 5 ulkohousut, 10 takkia. Paljon lakkeja, huiveja, hanskoja. 11 kengät, 5 kumpparit

vauvalle; 3 ulkopukua, 3 ulkohousut, 9 takkia. Paljon lakkeja, huiveja, hanskoja. 6 pienet töppöset/kengät.

Merkeistä Kenzo, Elle, Timberland, Gant, Lego, Burberry, Tommy Hilfiger, Ralph Lauren, DKNY, Benetton, Esprit, Zara, Ikks, Confetti, Converse, Gap ja jotain omituisempia Jenkeistä ja Ranskasta..

En ole tarkkaan edes laskenut, mutta reilusti yli 2000e mennään..