Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvitti, kun näin helatorstaita edeltävänä ke-iltana kolme parikymppistä, hyvännäköistä nuorta naista korkosaappaissa ja pakkeloituina

Vierailija
26.05.2017 |

Käytöksestä ja olemuksesta päätellen pitivät itseään mielettöminä seksibeibeinä ja päät kääntyilivät koko ajan puolelta toiselle siltä varalta ettei kenenkään palvova katse jäisi huomaamatta. Tuo tilanne jo itsessään huvitti minua, mutta huvittavuutta lisäsi se, kun huomasin ettei yksikään miespuolinen kiinnittänyt näihin mitään huomiota.
Tämä saikin minut miettimään, että ehkä miehet ovat viisastuneet ja alkaneet arvostaa aitoutta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni sinunkin ilta toisia kytätessä. Kyllä mahtoi olla hauskaa.

Vierailija
2/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua siis "huvitti".. toisin sanoen nautit tilanteesta kun hymyilytti. ellet nyt ole joku pervosadisti, tuskin olet, niin olet hieman ristiriitainen. eli samalla kerrot nauttivasi siitä mitä näit, ja sitten kuitenkin soimaat itseäsi kun nautit siitä tilanteesta.

eli olet sadisti. mutta missä on masokisti???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

547

Vierailija
4/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin meni sinunkin ilta toisia kytätessä. Kyllä mahtoi olla hauskaa.

En mä iltaa ollut viettämässä. Olin menossa kotiin töistä kun asemalla kävelivät edessäni. Tapanani ei ole tuijottaa puhelinta kävellessäni joten en voinut olla huomaamatta heitä.

Ap

Vierailija
5/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitten näit heidän naamansa jos kävelivät edelläsi? Taisitpa sinäkin katsella kuolaten ;)

Vierailija
6/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua oikeasti huvittanut, vaan harmitti kun et ole itse seksibeiben näköinen.

Vierailija
7/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytöksestä ja olemuksesta päätellen pitivät itseään mielettöminä seksibeibeinä ja päät kääntyilivät koko ajan puolelta toiselle siltä varalta ettei kenenkään palvova katse jäisi huomaamatta. Tuo tilanne jo itsessään huvitti minua, mutta huvittavuutta lisäsi se, kun huomasin ettei yksikään miespuolinen kiinnittänyt näihin mitään huomiota.

Tämä saikin minut miettimään, että ehkä miehet ovat viisastuneet ja alkaneet arvostaa aitoutta.

Hullulla huvit halvat, idiootilla ilmaiset!

Vierailija
8/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo koska kyllä joka mies olisi nuo tsekannut. Minäkin naisena olisin.

Vierailija
9/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten näit heidän naamansa jos kävelivät edelläsi? Taisitpa sinäkin katsella kuolaten ;)

Koska päät kääntyilivät puolelta toiselle, sivusta heidän kasvonsa siis näin. Enkä minä heitä katsellut kuolaten, lähinnä ihmetellen. Ihmiset ovat aika omituisia.

Ap

Vierailija
10/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua oikeasti huvittanut, vaan harmitti kun et ole itse seksibeiben näköinen.

no voi, ole oman elämäsi seksibeibe! 

Vierailija
11/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska päät kääntyilivät puolelta toiselle, sivusta heidän kasvonsa siis näin. Enkä minä heitä katsellut kuolaten, lähinnä ihmetellen. Ihmiset ovat aika omituisia.

Ap

Jos kävelit vain vastaan, niin miten ehdit nähdä että kääntelivät päätään ees-taas-useita kertoja? Joko niitten päät pyöri kuin manaajasta tutulla pikkutytöllä tai sitten te kävelitte jossain juoksuradan loppusuoraa vastakkain?

Ja jos se nopeasti liikkui ees taas oikealta vasemmalle, niin se on pään puistelua ja tarkottaa että "ei ainakaan tuo vastaantullut mies ollut kivannäköinen"

Vierailija
12/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo koska kyllä joka mies olisi nuo tsekannut. Minäkin naisena olisin.

No juuri näinhän nuokin naiset varmasti ajattelivat ulos lähtiessään. Eikä tämä ollut keksitty juttu. Siksihän tästä teinkin aloituksen, kun olin itsekin hämmästynyt siitä, ettei miehiä näyttänyt kiinnostavan.

Ap

Vierailija
13/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kävelit vain vastaan, niin miten ehdit nähdä että kääntelivät päätään ees-taas-useita kertoja? Joko niitten päät pyöri kuin manaajasta tutulla pikkutytöllä tai sitten te kävelitte jossain juoksuradan loppusuoraa vastakkain?

Ja jos se nopeasti liikkui ees taas oikealta vasemmalle, niin se on pään puistelua ja tarkottaa että "ei ainakaan tuo vastaantullut mies ollut kivannäköinen"

Eivät kävelleet vastaan vaan samaan suuntaan edessäni.

Ap

Vierailija
14/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en naisena koskaan katso oikein komeita miehiä, koska haluan leikkiä välinpitämätöntä, ettei miehille tule tunne, että he voivat katsoa ihailuani nenänvarttaan pitkin. Näin miehetkin toimivat. Oikein haluttavat ja nätit naiset jätetään rauhaan, ainoastaan semmoisia keskivertokinkkuja uskalletaan lähestyä flirttimielessä, joihin uskotaan olevan mahdollisuuksia.

Vierailija
15/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika hiostavan epämukavat sellaiset saappaat. Mukavammathan esim. tennarit on jalassa  jo tällä kelillä.

Vierailija
16/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. taitaa olla vain joku tekopyhä ,hutsuja zoomaileva 'setämies', heh,heh...Kukapa normaali nainen noista tuollaisista kuvatuista ilmestyksistä vaivautuisi mitään edes ajattelemaan,saati tänne kirjoittamaan. Ap. on varmaan tuijottanut aivan 'mesmeroitunein' katsein, (tai sitten nähnyt  kyseisen mainitun  poppoon vain mielikuvituksessaan, ja kuvailee sitä 'peilaillen' tänne)

Vierailija
17/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Millaisen analyysin teet minusta, kun sanon että minusta myös mielipuoliset "seksibeibet", huomionkipeät douchebagit ovat huvittavia? Ovatko he huvittavia mielestäni siksi, että minulla ei ole mahiksia heihin? Eli kateuskorttiin verrattavissa oleva asia? Tässä kuva douchebageista: https://images-cdn.9gag.com/photo/aBr9GKA_700b.jpg

Ap

Vierailija
18/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyökkipsykologi" kirjoitti:

Ap. taitaa olla vain joku tekopyhä ,hutsuja zoomaileva 'setämies', heh,heh...Kukapa normaali nainen noista tuollaisista kuvatuista ilmestyksistä vaivautuisi mitään edes ajattelemaan,saati tänne kirjoittamaan. Ap. on varmaan tuijottanut aivan 'mesmeroitunein' katsein, (tai sitten nähnyt  kyseisen mainitun  poppoon vain mielikuvituksessaan, ja kuvailee sitä 'peilaillen' tänne)

Millainen on normaali nainen?

Ap

Vierailija
19/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ihmisten arvostelu ja kyylääminen! HETI!

Vierailija
20/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta mieli pitää olla ihmisellä, että etsii muista ihmisistä pelkästään negatiivisuutta ja yrittää aina pilata kaiken kivan? Mulle olisi tullut tuosta näystä pelkästään kiva fiilis, mukavaa kun ihmisillä on hauskaa. Heillä oli varmasti kiva ilta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän