Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvitti, kun näin helatorstaita edeltävänä ke-iltana kolme parikymppistä, hyvännäköistä nuorta naista korkosaappaissa ja pakkeloituina

Vierailija
26.05.2017 |

Käytöksestä ja olemuksesta päätellen pitivät itseään mielettöminä seksibeibeinä ja päät kääntyilivät koko ajan puolelta toiselle siltä varalta ettei kenenkään palvova katse jäisi huomaamatta. Tuo tilanne jo itsessään huvitti minua, mutta huvittavuutta lisäsi se, kun huomasin ettei yksikään miespuolinen kiinnittänyt näihin mitään huomiota.
Tämä saikin minut miettimään, että ehkä miehet ovat viisastuneet ja alkaneet arvostaa aitoutta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyökkipsykologi" kirjoitti:

Ap. taitaa olla vain joku tekopyhä ,hutsuja zoomaileva 'setämies', heh,heh...Kukapa normaali nainen noista tuollaisista kuvatuista ilmestyksistä vaivautuisi mitään edes ajattelemaan,saati tänne kirjoittamaan. Ap. on varmaan tuijottanut aivan 'mesmeroitunein' katsein, (tai sitten nähnyt  kyseisen mainitun  poppoon vain mielikuvituksessaan, ja kuvailee sitä 'peilaillen' tänne)

Millainen on normaali nainen?

Ap

Ja jos kukaan normaali nainen ei (mielestäsi) tekisi tällaista aloitusta, niin miksi oletat, että minä olisin normaali? Jos on olemassa normaaleja naisia, niin eikö silloin ole olemassa myös epänormaaleja naisia ja minä voisin olla sellainen? Vai onko niin, että epänormaali nainen ei olekaan nainen vaan mies?

Ap

Vierailija
22/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta mieli pitää olla ihmisellä, että etsii muista ihmisistä pelkästään negatiivisuutta ja yrittää aina pilata kaiken kivan? Mulle olisi tullut tuosta näystä pelkästään kiva fiilis, mukavaa kun ihmisillä on hauskaa. Heillä oli varmasti kiva ilta!

En minä etsi ihmisistä pelkästään negatiivisia asioita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ihmisten arvostelu ja kyylääminen! HETI!

Enkä lopeta.

Ap

Vierailija
24/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöksestä ja olemuksesta päätellen pitivät itseään mielettöminä seksibeibeinä ja päät kääntyilivät koko ajan puolelta toiselle siltä varalta ettei kenenkään palvova katse jäisi huomaamatta. Tuo tilanne jo itsessään huvitti minua, mutta huvittavuutta lisäsi se, kun huomasin ettei yksikään miespuolinen kiinnittänyt näihin mitään huomiota.

Tämä saikin minut miettimään, että ehkä miehet ovat viisastuneet ja alkaneet arvostaa aitoutta.

Ap myönnnä pois että ei sua oikeasti huvittanut vaan sut valtasi kateus ja katkeruus joka oli niin suurta että sun oli ihan pakko tulla tälleen nolaamaan ittes tänne palstalle.

En minä nolaa itseäni, jos ilmaisen tuntemukseni tiettyjä ihmistyyppejä kohtaan. Teen sitä myös live-elämässä, eikä nolota ollenkaan.

Ap

Vierailija
25/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että on joku muukin, joka katselee ympärilleen. Minusta ihmisten katseleminen on mukavaa, minäkään en ole nenä kiinni puhelimessa, kun liikun ihmisten ilmoilla. Jatka ap vaan katselua, minäkin teen niin.

Vierailija
26/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todellisuudessa piilolepakko! :D Hän itse innostui ko. pimatsuista. :)

Vierailija
27/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en naisena koskaan katso oikein komeita miehiä, koska haluan leikkiä välinpitämätöntä, ettei miehille tule tunne, että he voivat katsoa ihailuani nenänvarttaan pitkin. Näin miehetkin toimivat. Oikein haluttavat ja nätit naiset jätetään rauhaan, ainoastaan semmoisia keskivertokinkkuja uskalletaan lähestyä flirttimielessä, joihin uskotaan olevan mahdollisuuksia.

Tämä. Mulla on ystävätär, joka on tehnyt paljon mallin hommia ja on todella kaunis ja seksikäs. Mutta kun menemme baariin, MINUN ympärilläni pörrää miehiä, ei niinkään ystäväni. Olen ihan keskimääräisen nätti, en erikoinen, mutta miehet laskee ilmeisesti mahdollisuutensa paremmiksi minun kuin superkauniin kaverini suhteen.

Eli ap, päätelmäsi oli ehkä täysin väärä. Ehkä miehet eivät katsoneet tuota kolmikkoa juuri siksi, että heistä mimmit olivat liian kauniita heille. Eikä siksi, että he eivät olisi arvostaneet pynttäytymistä.

Vierailija
28/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ota niinkään kantaa ap:n näkemään tilanteeseen, koska hän on voinut tehdä virhepäätelmiä, eikä oikeasti ole voinut kovin tarkkaan samalla kertaa tarkkailla sekä niiden mimmien väitettyä vilkuilua sivuilleen että sitä, että miehet eivät olisi ollenkaan tsellailleet noita mimmejä.

Mutta on, on nykyajan parikymppisillä sekä teineillä jotenkin oudon kapea kuvitelma siitä, mikä on kaunista ja seksikästä.

Kittanat minihameet, ylikorkeat korkkarit (joilla harva osaa kävellä kauniisti), ripsien pidennykset, liian tummaksi maalatut kulmat, kynnen pidennykset ja pitkä vähän öljyisenoloinen tukka niskassa. Kolmellatoista tusinasta. Vähän nyt mielikuvitusta kehiin! Ei tuolla kloonityylillö erotu massasta!

Teillä on ikä puolellanne, hyödyntäkää se, ja etsikää oma tyylinne!

Juu, olen kalkkis, mutta siksi kehtaan tämän sanoakin, ei ole enää omaa lehmää näissä piirikunnallisissa...

N50

Vierailija
29/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Po. Tsekkailleet, ei tsellailleet. KloonityylillÄ

Sori typot.

29

Vierailija
30/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en naisena koskaan katso oikein komeita miehiä, koska haluan leikkiä välinpitämätöntä, ettei miehille tule tunne, että he voivat katsoa ihailuani nenänvarttaan pitkin. Näin miehetkin toimivat. Oikein haluttavat ja nätit naiset jätetään rauhaan, ainoastaan semmoisia keskivertokinkkuja uskalletaan lähestyä flirttimielessä, joihin uskotaan olevan mahdollisuuksia.

Tämä. Mulla on ystävätär, joka on tehnyt paljon mallin hommia ja on todella kaunis ja seksikäs. Mutta kun menemme baariin, MINUN ympärilläni pörrää miehiä, ei niinkään ystäväni. Olen ihan keskimääräisen nätti, en erikoinen, mutta miehet laskee ilmeisesti mahdollisuutensa paremmiksi minun kuin superkauniin kaverini suhteen.

Eli ap, päätelmäsi oli ehkä täysin väärä. Ehkä miehet eivät katsoneet tuota kolmikkoa juuri siksi, että heistä mimmit olivat liian kauniita heille. Eikä siksi, että he eivät olisi arvostaneet pynttäytymistä.

Tässä tulee ilmi se, että naisten ja miesten kauneuskäsitys naisista poikkeaa aika tavalla. Nainen, joka on muiden naisten  mielestä kaunis, ei välttämättä kiinnosta miehiä tippaakaan.

Vierailija
31/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin tällaisen klassisen tilanteen, että oli 2 beibeä pienissä hellevaatteissaan bussipysäkillä. Ohi ajoi auto, jonka (mies) tööttäsi. Tytsyt luulivat heti, että töötättiin koska ovat niin seksikkäitä, ja vilkuttivat ja keikistelivät autolle. Auto parkkeerasi ja kuski tuli juttelemaan pysäkillä myös seisseelle naiselle, jonka tunsi. Beibet hieman olivat nolona.

Vierailija
32/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä aloitusta.

Olet arkisen näköinen ja halveksit naisia, jotka näyttävät paremmilta kuin sinä?

Tämän täytyy olla provo.

Vierailija
33/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte? Itsekin olen huomannu saman asian jo vuosia sitten. Ei välttämättä luonnollisemmista naisista. Miehethän katselee kaikki sitä oman tyyppistään naista, mikä se kenenkin ideaali on. Katsomiseenkin on yleisesti ottaen monia syitä. Ei vaan se, et olis hyvännäköinen. Niin kun a.p sinäkin sen todistat. Mut sitäkään on turha liikaa miettiä miks joku katsoo. Ihmiset katsoo..

Vierailija
34/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi katsoa myös "näkemättä." Nollat taulussa. Asioita on turhaa mystifioida sen enempää.

Vierailija
35/36 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä kaikenmaailman hutsuja jouda vilkuilemaan.

Onhan niitä ollut ollut aina.

Eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
36/36 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä karsii näistä naisista kyllä tuon turhan kanamaisuuden..Tai sitten ei. EN koskaan katsele moisia vaikkapa tiedän konseptin. Pidän tuollaisesta pyöreästä maanläheisestä suomalaisesta naisesta =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi