Kuka on niin hullu, että ostaa jäätelöä Jäätelöautosta?
Jäätelö kuuluu ostaa marketista tarjouksesta, kun litra jäätelöä on tarjouksessa 1 e/litra.
Vertailkaapa Jäätelöauton jäätelöiden kilohintaa markettien tarjousjäätelön hintaan.
M42
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan, koska olen varakas.
Olisit vielä varakkaampi, jos ostaisit jäätelösi marketista litran pakkauksessa tarjouksesta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka eivät ole köyhiä.
Kohta olet köyhä, kun haaskaat ja tuhlaat rahaa Jäätelöautoon.
ap
Sama juttu. Ei ole pikkurahan puutetta. Lapset tykkää hakea jätskiautosta. Hyvä jos joku täällä kehtaa vielä yrittää.
Jos ei halua aina sitä samaa tarjousjätskiä?
Vain köyhä ajattelee noin. Itse asiassa varakkuuteni lisääntyy sitä mukaa, mitä kalliimpia palveluita käytän.
Kesähelteillä pakko ostaa jäätelöautosta jos haluaa jätskiä. Jäätelöauto kun tulee tohon meidän parkkipaikalle, kun taas ruokakaupasta on 40min köröttely bussilla. Kertaalleen sulaneet jädet ei oikein maistu, vaikka halpoja olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan, koska olen varakas.
Olisit vielä varakkaampi, jos ostaisit jäätelösi marketista litran pakkauksessa tarjouksesta.
ap
Niin, siis tarkoitin tämän suoraan aloittajalle. Kuten todettua, varakkuuteni lisääntyy sitä mukaa, kun käytän kalliita palveluita. Hienoa, että yrittäjyyttä löytyy. Toki ymmärrän, ettei aloittaja voi tällaisia asioita käsittää, muutenhan hän ei olisi köyhä, eikä hänen tarvitsisi ajatella jäätelön hintoja, vaan hän voisi nauttia elämästä ilman katkeruutta ja kateutta.
Sama "hullu" joka parin viikon päästä lähtee lomalle Lontooseen, vaikka kotona makoilu olisi paljon halvempaa - eli minä :D
Sieltä saa sellaisia jätskejä, mitä ei kaupasta saa
Jäätelöautossa oli aikoinaan 1990-luvun puolessavälissä/loppupuoliskolla maan parhaimmat jätskit. Laadukkaita ja omaperäisiä, varsinkin toffeeveneet olivat loistavia. Myös auton jäätelökakut olivat hyvä vaihtoehto iänikuisille täytekakuille.
Nyttemmin en ole asioinut jätskiautolla vuosiin. Valikoima on supistunut ja huonontunut huomattavasti (esim. jo mainitut toffeeveneet ovat nykyään puolet pienempiä mutta liki tuplasti kalliimpia kuin ennen). Lisäksi auto ei aja täällä päin kuin enää kerran kuukauteen, joten senkään takia en enää asioi siellä samaan malliin kuin ennen. Konsepti sinänsä on mielestäni kannatettava ja toimiva mutta tuotteiden nykyiseen laatuun ja saatavuuteen pitäisi kiinnittää enemmän huomiota.
Joskus aikoinaan ostettiin, mautonta sanoisin.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä saa sellaisia jätskejä, mitä ei kaupasta saa
Niinpä. Tiesitkö AP että jäätelöitä on erilaisia, kaikki ei ole samaa?
Ne, jotka eivät ole köyhiä.