Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on niin hullu, että ostaa jäätelökioskista jäätelöä?

Ihme vammailua.
25.05.2017 |

Se pieni pallo maksaa varmasti jotain 3 euroa ja siinä ei varmasti ole edes desilitran vertaa jäätelöä ja kaupasta saa jopa alle kahdella eurolla yhden litran eli yli 10 kertaa enemmän jäätelöä? Vaikka niinhän se on, että ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa. Voisinhan minäkin ostaa vaikka kaupasta jotain tuotteita vaikka eurolla ja myydä niitä siinä kaupan edustalla ohikulkeville ihmisille viidellä eurolla, jos joku on vammainen, että maksaa sen hinnan.

Kommentit (171)

Vierailija
1/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Vierailija
2/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen niin samaa mieltä sun kanssa! Yhden pallon hinnalla saa vähintään litran kaupasta, vaniljaa kaksikin litraa! En koskaan osta jäätelökioskilta - varsinkaan kun niiden ottimet ja kädet ja ottajat ei ole aina niitä kaikkein puhtaimpia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä meillä päin saa kyllä ihan kunnon kokoiset pallot, mutta jos etelä-suomessa erehtyy jätskikiskalle, niin ei tuu kuin paha mieli

Vierailija
4/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reippaita nuoria kesätöissä joten tottakai pitää sitäkin hommaa tukea :)  Lisäksi myyvät oikein hyvää jätskiä <3

Vierailija
5/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, osa ihmisistä syö ja juo aina kotona. Osa ei.

Vierailija
6/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä jäätelökioskilla jäätelön takia osteta vaan sen elämyksen, että voi nauttia yhden annoksen jossain puistossa tai rannalla. Voithan sä tietty käydä ostaa sen litran paketin ja mennä sen kanssa sähläämään rannalle.

Vierailija
7/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en osta, uhkaan vesipyssyllä ja käsken laittamaan kylmäkassiin kaikki lakritsat mitä löytyy!

Vierailija
8/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin samaa mieltä sun kanssa! Yhden pallon hinnalla saa vähintään litran kaupasta, vaniljaa kaksikin litraa! En koskaan osta jäätelökioskilta - varsinkaan kun niiden ottimet ja kädet ja ottajat ei ole aina niitä kaikkein puhtaimpia.

Nyt taisi aloittaja vastata itselleen 😂

Vierailija
9/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu mikä aloitus. Tällä logiikalla ei voi siis käydä kahvilla tai ulkona syömässäkään koska nekin tulee kaupasta ostettuna paljon halvemmaksi. Mä itse maksan jäätelön lisäksi fiiliksestä ja muistoista, kesän eka kioskijätski on aina spesiaali.

Vierailija
10/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole se hinta, vaan se tunnelma, kun hakee kioskilta jäätelöpallon ja menee kivaan paikkaan syömään sitä. Ota sinä se litran jäätelöpaketti kaupungille mukaan ja syö siitä. :D

Vierailija
11/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kerran kesässä.

Se pallo on ihan riittävä määrä jäätelöä, miksi ostaisin litran jäätelöä jos haluan syödä vain 2dl? Ja se jäätelökioskin jäätelön syöminen on vähän muutakin kuin jäätelön syömistä, se on ihan oma kokemuksensa.

Vierailija
12/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan ja ostan lapsillekin. Ollaan onnellisia kaikki kun kesäpäivänä aurinko paistaa ja on jätskiä. 😊

Vierailija
13/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin kivaa, kun sitä vammainen sanaa pitää tehosteena tunkea joka paikkaan? Jäätelön ostamisessa kioskista vaikka rannalla tai kaupungilla aurinkoisena päivänä on oma viehätyksensä. Ainakin mulle se on kesän merkki nauttia jätskiä ulkona ihmisvilinässä. Vähän eri kun syödä jätkiä yksin kotisohvalla pieruverkkareissa. Ei sillä, että siinäkään vikaa olisi.

Vierailija
14/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein Minetin kiskalta ostamassa jäätelöä, kuuluu kesään tuollainen nautinto. Maksaa 7 euroa, kun ostaa samalla puolisolleen. Tosta tulee muutama kymppi kuussa, joten ei talous vielä siihen kaadu onneksi. Kesä kun on lyhyt.

Vierailija
15/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opiskellut aika monta vuotta, samoin mieheni ja olemme sellaisissa duuneissa, ettei ihan oikeasti tarvitse miettiä, mistä jätskin ostaa.

Vierailija
16/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kaiken ei tarvitse olla laskettu laskimella tai järkevää. Osta sinä ap tarjousjäätelöä ja jyrsi kalseassa vuokrapoterossasi. Minä nautin mielestäsi kalliin palleron auringonpaisteessa.

Vierailija
17/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jäänyt lapsuudesta, että bongaa jäätelökioskin ja tekee mieli jäätelöä.

Vierailija
18/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykyajan meininkii ja paljousalennukset..

Minä saatan ostaa vaikka puolenlitran limsapullon vaikka 1,5l pullo olisi litrahinnaltaan halvempi. Miksi? No siksi, kun haluan vain 0,5l limukkaa enkä kolme kertaa enemmän. Kalliimpi se iso pullo yleensä kuitenkin on kuin se 0,5l.

Pitäisi ihmisten ajatella näitä asioita muutenkin vähän enemmän, miksi ostaa enemmän kuin tarvitsee?

Vierailija
19/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksi ihmiset käy ravintolassa, vaikka kotona voisi syödä halvemmalla? Tai baarissa, vaikka se sidukka maksaa siellä enemmän kuin kaupassa? Elämän suuria mysteerejä.. ;)

Vierailija
20/171 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esim Muroleen kanavalla heinäkuun helteillä lipoo Minetin kiskajätskiä, siitä ei pienen mittakaavan kesäelämys paljoa parane...