Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ei vain voi unohtaa..

Vierailija
25.05.2017 |

Tapasin erään miehen, jolle sydämeni alkoi sykkiä. Rakastuin häneen, mutta jouduin myöhemmin toteamaan, ettei meidän välille rakennu minkäänlaista suhdetta. Kyseessä oli yksipuolisuutta ja olimme erilaisia luonteita noin muutenkin. Niinhän sitä sanotaan, että onnellinen lintu haluaa itse jäädä, vaikka olisi vapaa lentämään poiskin. Tämä mies nyt sitten valitsi pois lähtemisen, mutta minulle asia on ollut vaikea käsiteltävä. Annoin hänen toki lähteä ja mennä ja elää oma elämänsää. Itseä vaan on jäänyt syvästi harmittamaan tämä asia. En ole eläessäni tullut tilanteeseen, jossa rakastuisin niin paljon ja minulle olisi näin vaikeaa hyväksyä se, ettei meistä tule mitään. Tilanteesta on vierähtänyt jo pari vuotta ja silti vielä mieleen palaa tämä ihminen usein. Tuntuu niin kuin olisin pudonnut todella syvään kuoppaan ja en pysty siitä nousemaan. Nautin muuten elämästäni ja minulla on hyviä ystäviä jne. Silti mielessä pyörii, etten voi ikinä unohtaa. Tuntuu niin kuin olisin sidoksissa häneen henkisesti, vaikka emme yhteyttä pidäkkään. Mitä tämä mystisyys oikein on, kun en pääse irti. Kohtaloa, jos olisi niin lienee johdattanut meidät jo yhteen, mies kuitenkin ilmaisi ei kiinnostuksensa jo aikoja sitten ja elää onnellisessa parisuhteessa. Minua vaan kalvaa, surettaa ja vaivaa. Miten päästä irti ja vapauttaa itsensä tällaisesta henkisestä kärsimyksestä? Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia koskaan, apua?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavalta tilanteelta kuulostaa :( Tsemppiä kovasti sinulle!!

Vierailija
2/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa minäkin... Vinkkejä kaipailisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole neuvoa. Meni useampi vuosi ja sitten kun ymmärsin ettei hän minusta välitä niin pääsin asiassa eteenpäin. Opin ymmärtämään että ansaitsen  vastakaikua ja rakkautta. Enää hän ei edes näytä silmissäni niin viehättävältäkään :)

Vierailija
4/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa silmistä poissa mielestä? Jos on esim. facekaveri niin kannattaa poistaa, koska aina jos tulee nimi ja naama vastaan niin se luulisi vaan lisäävän tuskaa ja ikävää. Luota myös itseesi ja keskity muihin asioihin enemmän. Älä pakota itseäsi unohtamaan, mutta älä ajattele myöskään liikaa.. Pikkuhiljaa...

Vierailija
5/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on tunteista vahvimpia. Se myös osaa satuttaa. Kannattaa pohtia syitä miksi on niin riippuvainen toisesta ja irtipäästämisestäkin löytyy varmasti monia hyviä artikkeleita tai kirjoja, joita kannattaa tsekkailla. Vaikea sanoja vinkkejä, mutta etsi elämän valoisia puolia ja lisää elämääsi vaikka jotakin täysin uutta esim. harrastus tai muu vastaava :)

Vierailija
6/6 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos auttajille, lisääkin vinkkejä ja omakohtaisiakin kokemuksia kuulisin vielä mielelläni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän