Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lähestyn naista, jonka kanssa en ole ollut tekemisissä moneen vuoteen?

Vierailija
25.05.2017 |

Muutama vuosi sitten oltiin kovinkin läheisiä, mutta sukset menivät ristiin hieman. Nyt haluaisin laittaa hänelle viestiä, mutta en tiedä miten tai miksi. Voisiko joku neuvoa?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

härski kirjoitti:

et oo koskaan kuullut sanontaa: juna meni jo?

Tuo on nelikymppiselle. Eli Kari Tapion laulu "15 kesää himoitsin"....

Teininä tehtyjä mokia 21-v  aikuistuneena voi korjata - mitään ei ole AP menetetty. Lähetä viesti! Kysy kahville.

Jos sitten 40 vee vielä mietit samaa, niin sitten se juna tosiaan meni jo.

Suuri osa naisista pariutuu ikävälillä 18-22, voi olla liian myöhäistä jo tässä vaiheessa.

Vierailija
22/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se rauhaan. Ei se sua enää kaipaa. Jos olis kaivannut, olis ite ottanut yhteyttä.

Minä kaipaan ystävämielessä erästä exääni kovastikin, mutta en ole osannut ottaa yhteyttä, koska meilläkin meni aikanaan sukset pahasti ristiin epäselvän eron takia. Haluaisin olla silti ystäviä/kavereita tämän ihmisen kanssa samaan tapaan kuin oltiin ennen kuin alettiin seurustella ja välit menivät poikki. Olisin todella onnellinen jos hän ottaisi yhteyttä, erityisesti koska hän on se, joka mokasi eikä koskaan pyytänyt anteeksi.

En ymmärrä mitä stalkkerointia tai takertumista olisi yhdessä yhteydenotossa. Pitää vaan osata ottaa onkeensa, jos näyttää siltä että toista ei enää kiinnosta eikä sitten jää siihen roikkumaan ja pommittamaan viesteillä.

Väitän että todella moni nainen pitää säälittävänä takertumisena sitä että mies vuosien takaa yrittää vielä ottaa yhteyttä. Itse olen kunnian mies, en aio ottaa yhteyttä koko loppuelämän aikana kiinnostaviin naisiin vuosien takaa ja varmasti he arvostavat elettäni mielessään.

Nämä  on teinejä... ei ole mitään   "mies vuosikymmenten takaa".....

Kannattaa kysyä  - ei maksa mitään. Jos tyttö ei suostu kahville tms. niin sitten tiedät, että vasttaus on ei , ja epätietoisuus  ei vaivaa sinua enää.

Esim. 4 vuotta on pitkä aika parikymppisten elämässä, siinä ehtii mennä naimisiin ja hankkia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään, vaan otat jonkun uuden jossa on myös se uutuudenviehätys.

Eihän nyt hölmö saa olla.

Vierailija
24/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lähestyisit naista, jonka kanssa et ole ollut tekemisissä moneen vuoteen?

Vierailija
25/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokainen 21v nainen pitäisi tosi outona jos joku teinivuosien tuttavakundi yrittäisi ottaa yhteyttä vuosien jälkeen.

Vierailija
26/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

härski kirjoitti:

et oo koskaan kuullut sanontaa: juna meni jo?

Tuo on nelikymppiselle. Eli Kari Tapion laulu "15 kesää himoitsin"....

Teininä tehtyjä mokia 21-v  aikuistuneena voi korjata - mitään ei ole AP menetetty. Lähetä viesti! Kysy kahville.

Jos sitten 40 vee vielä mietit samaa, niin sitten se juna tosiaan meni jo.

Jaa. Mä olen neljänkymmenen ja esim yhteydenoton sieltä parinkymmenen vuoden takaa.

Oli mukava kuulla, oli mukava nähdä. Kummankin elämäntilanne on siitä vapaa että voidaan katsoa olisiko tässä sittenkin jotain.

Toisaalta olen saanut muitakin yhteydenottoja ja niistä ei ole noussut edes sitä kiinnostusta tavata.

Että ihan riippuu siitä onko sitä kipinää jäljellä. Ja selvitä hyvä ihminen että miksi ottaisit yhteyttä, ja ole valmis siihen että juna meni jo. Ihan sähköposti tai joku muu viestintäkeino käy.

Eikä heti tarvi koko tarinaa kirjoittaa, pyydä vaan ihan kahville.

Vierailija
27/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen etunimen alkukirjain?

Vierailija
28/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tässä onkin kyse teineistä, jotka vaihtavat kumppania tuhkatiheään. Siinä tapauksessa lähetät vaan some-viestin 'voit sä olla mun kaa?'

Vierailija
29/29 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet muuttunut paremmaksi ihmiseksi tänä aikana?