Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä alan ihmisiä lääkärimiehet haluavat puolisoikseen?

Vierailija
25.05.2017 |

?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan yleensä toisten lääkärien kanssa pariudumme. Usein jaetaan samanlainen arvopohja, ymmärretään toisen työn raskautta ja merkitystä ja eihän sitä kukaan tyhmää naista jaksaisi katsella.

Ikävä kyllä tiedän, että joillakin kollegoilla on tapana pyörittää useita hoitajia kierroksessa, kun jostakin se ammatti tuntuu tekevän meistä jotenkin vastustamattomia... Voin kertoa omakohtaisenakin kokemuksena, että moni hoitaja kyllä suorastaan tyrkyttää itseään nuorille mieslääkäreille ja minullekin on jopa ehdoteltu kaikenlaista. Kuitenkin on (lääkäri)vaimo, josta tietävät, ja jota rakastan yli kaiken.

Vierailija
82/104 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihan oikeasti naiset!! Miksi te haluatte juuri lääkärimiehen? Jos lääkäriys on jotenkin tärkeää, miksette itse hae lääkäreiksi?? Kyllä on naisilla tavoitteet elämässä surkean matalalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alalla työskentelevän sitten vissiin, kun on minun kanssa pysynyt yhdessä jo yli 10 vuotta. Oikeasti aika huvittava keskustelu lääkärin puolison luettavaksi. Lääkärit on ihan tavallisia ihmisiä, joilla on tavalliset puolisot ja samat murheet elämässä kuin muidenkin ammattikuntien edustajissa.  

Vierailija
84/104 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lääkärimiehen? Lääkärit ovat ehkä oudoimpia ja tylsimpiä mahdollisia aviopuolisoita, sori nyt vaan. Tekevät siis todella todella hienoa työtä ja arvostan täysin, mutta aviopuolisoina ovat jotenkin plaah... OUTOJA.

Kokeile ap mieluummin vaikka poliisia, ensihoitajaa, ekonomia, insinööriä, tradenomia tai palomiestä puolisona.

Insinööriä?!! :O Miksi? 

Vierailija
85/104 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just ihan ku jotkut lääkärit nyt kirjottelis jonnekin vähä älysten vauva palstalle buuaahhahhahasa

Vierailija
86/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä ei pääsääntöisesti kiinnosta pätkääkään naisen koulutus, työ tai onko työtä ollenkaan. Työttömyys voi olla jopa plussaa. Ulkonäkö ja luonne ratkaisee. Naiset ovat se sukupuoli joita kiinnostaa vastakkaisen sukupuolen koulutus/työ/taloudellinen tilanne.

Matalasti koulutetut miehet mielellään hokevat tätä, mutta totuus akateemisten miesten kohdalla on ihan muuta. Ihmiset haluavat puolison omasta yhteiskuntaluokastaan. Siis kun puhutaan avioliitosta ja lapsista. Lyhyt suhde voi toki olla kenen kanssa tahansa.

Isossa kuvassa asia on kyllä näin. Insinööri-hoitaja pariskunta on aika klisee. Itsekin olen koulutukseltani insinööri. Vaimo sairaanhoitaja/ensihoitaja. Tavattiin samalla työpaikalla, kun työskentelin pelastuslaitoksella. Siellä niitä ensihoitajanaisia oli hirmuinen lauma. 

Harvemmin hyvätuloinen mies haluaa itselleen köyhää naista. 

Esimerkiksi ensihoitaja-palomies pariskuntia ei liiemmin ole. Siellä missä minä olin töissä, oli vain yksi ensihoitaja-palomies pariskunta. 

Vierailija
87/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullanlinnan miehellä oli joku rahoitusalan osaaja.

Vierailija
88/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on lääkäri ja itse olen purseri

Vierailija
89/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkärimiehet piittaa puolison koulutuksesta vaan kauniista ulkonäöstä ja kivasta luonteesta. 

Vierailija
90/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lääkärimiehet piittaa puolison koulutuksesta vaan kauniista ulkonäöstä ja kivasta luonteesta. 

Tämä on totta. Terveisin: Lääkärin vaimo

Vierailija
91/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla lääkäreillä ei todellakaan ole mahkuja hoitajiin. Hoitajilla on kuitenkin niin hirveästi varaa mistä valita...

Johan vitsin murjasit!

Varaa valita mistä? Ei ainakaan korkeakoulutetuista miehistä.

Suomen yleisin ammattikombo on DI ja sairaanhoitaja.

Vierailija
92/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lääkärit on samanlaisia? Kai se nyt vähän riippuu siitä, minkälainen ihminen se lääkäri on. Itse tunnen lääkäreitä, joilla puolisona mm. Linja-autonkuljettaja, sairaanhoitaja, lähihoitaja, fyssari, juristi, ekonomi, psykologi, taiteilija, yrittäjä jne. 

Vierailija
93/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ollaan yleensä toisten lääkärien kanssa pariudumme. Usein jaetaan samanlainen arvopohja, ymmärretään toisen työn raskautta ja merkitystä ja eihän sitä kukaan tyhmää naista jaksaisi katsella.

Ikävä kyllä tiedän, että joillakin kollegoilla on tapana pyörittää useita hoitajia kierroksessa, kun jostakin se ammatti tuntuu tekevän meistä jotenkin vastustamattomia... Voin kertoa omakohtaisenakin kokemuksena, että moni hoitaja kyllä suorastaan tyrkyttää itseään nuorille mieslääkäreille ja minullekin on jopa ehdoteltu kaikenlaista. Kuitenkin on (lääkäri)vaimo, josta tietävät, ja jota rakastan yli kaiken.

Terv. Lääkärinainen

Vierailija
94/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärit ovat usein todella omituisia. Esim. eräs tuntemani lääkärimies (tulot n. 80-90 000/v) elää todella niukkaa elämää, vaikka varaa olisi parempaankin. Keräännyimme kerran kaveriporukalla sovitusti hänen luokseen, kun halusimme katsoa jääkiekkomatsia. Lopputulos: matsia ei koskaan nähty, koska televisio oli jossain varaston perällä rojujen seassa! Ei myöskään halua perhettä, koska elämässä on muutakin tekemistä.

Täälläpäin joka lääkärillä 2-4 lasta. 

Vierailija
95/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja mies on lääkäri, tarkemmin kirurgi. Yhteistä taivalta 30 vuotta. 

Vierailija
96/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos vakuuttelen itselleni riittävästi, että lääkäri kelpuuttaa, siitä tulee totta" huokuu ketjussa.

Ihmisille tulee jostain syystä yllätyksenä että lääkäritkin ovat ihmisiä, yksilöitä. Jollekin toisen koulutus ja työ voi merkata, toiselle ehkä ei. Kaikki eivät hae työntekijää, kun etsivät kumppania, vaan enemmän painaa henkilökemiat jne.

Vierailija
97/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilasalan rautaisia ammattilaisia: kroonikoita, luulotautisia, parantumattomasti sairaita... 

Vierailija
98/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene insinööri tai ekonomi lääkärin ohi palkassa. Ehkä joku menestyvä lakimies.

Minä olen lääkäri ja puoliso on lakimies.

Vierailija
99/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä lääkäreissä kiinnostaa jos se ei ole status ja raha? Sattuvat vaan järjestään olemaan erityisen mukavia, komeita ja "samalla aaltopituudella".

Vierailija
100/104 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta, mikä niissä lääkäreissä kiinnostaa jos se ei ole status ja raha? Sattuvat vaan järjestään olemaan erityisen mukavia, komeita ja "samalla aaltopituudella".

Palkka ihmeellisesti kai korreloi kipinöiden ja yleisen kiinnostavuuden kanssa.