Pisin aika ilman seksiä parisuhteessa?
Ja kauanko olette olleet/olitte yhdessä?
Meillä reilu 6 kk. Yhdessä edelleen kuudetta vuotta.
Kommentit (25)
Vajaa vuosi. Asettui esikoisen loppuraskauteen ja vauva-aikaan.
Yhdessä 17 vuotta ja seksielämä nykyään parempaa kuin koskaan :) Enpä olisi uskonut että meistä ajan kanssa tällaisia tulee.
4 kk kuopuksen raskausaikana yli 15v sitten. Nyt on kyllä harvenemaan päin, mies pihtaa. Nyt juuri oli väliä yli kuukausi, normaalisti kerran viikossa!
yhdessä 21v, pari 50+
Lasketaanko suuseksi? Jos lasketaan niin tyyliin 2 päivää, menkkojeni aikaan. Jos suuseksiä ei lasketa tässä seksiksi niin sitten 5-6 päivää menkkojeni aikaan. Muuten rakastellaan 1-3 kertaa päivässä.
N26, parisuhdetta 2 vuotta takana
Hmm joku pari viikkoo.Sillonki tyylii menkkojen takia tai jos ollaan oltu työmatkoilla tms. Sekin tuntuu jo pitkältä. Yhdessä oltu 3 vuotta.
Noin 3 viikkoa, kun oltiin eri paikkakunnilla. Tuossa vaiheessa oltiin oltu yhdessä noin kuukausi, nyt melkein neljä vuotta.
Pari viikkoa synnytysten jälkeen. Yhdessä 20 v.
6 viikkoa, koska koitin kauanko menee jos en tee aloitetta. Nykyään seksielämä parantunut huomattavasti :)
12v. Yhdessä.
Tyyliin tyyliin tyyliin...voi luoja..
Aivan liian pitkiä aikoja, viikkoja. Saatoi jopa kuukausi mennä ilman. Siis ilman toista, käsi käy jo parin päivän puutteen jälkeen. Yksi ero ihan halujen erillaisuuden takia. Muija halusi 2-4 vuorokautena kuukaudessa, se ei riittänyt.
Siitä kun tulin raskaaksi and counting. Lapsi vajaa 2v nyt. Ei käy edes mielen vieressä.
Joku 8-9kk, raskausaika puolivälistä eteenpäin (suurimman osan siitä olin sairaalassa vuodelevossa) ja vauva-aikana. Silloin yhdessä kymmenkunta vuotta. Nyt toiset kymmenen vuotta myöhemmin pisin tauko on ollut päiviä, ei edes viikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Siitä kun tulin raskaaksi and counting. Lapsi vajaa 2v nyt. Ei käy edes mielen vieressä.
Huh. Itse en pystyisi ottamaan tällaista riskiä. Seksi on minulle liian tärkeää.
7 vuotta yhdessä ja siitä 6 ja puoli vuotta ilman seksiä. Mies sanoi että halut hävinneet. Joskus kyllä otti vastaan kädellä tyydyttämistä. Emme ole enää yhdessä
Vierailija kirjoitti:
7 vuotta yhdessä ja siitä 6 ja puoli vuotta ilman seksiä. Mies sanoi että halut hävinneet. Joskus kyllä otti vastaan kädellä tyydyttämistä. Emme ole enää yhdessä
Olet varmasti aseksuaali. Muuta syytä ei voi olla siihen, että hyväksyit seksin loppumisen pysyvästi puolen vuoden jälkeen.
Kolme vuotta. Luulen että liittyi siihen kun äitini sairastui ja kuoli, tuon jälkeen seksi vaan jäi pois vähitellen ja siihen tottui. Oli omituista aloittaa uudelleen ja nyt on taas lähes vuosi aikaa viime kerrasta.
Yhdessä 12 vuotta, ikää alle 30v.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta. Luulen että liittyi siihen kun äitini sairastui ja kuoli, tuon jälkeen seksi vaan jäi pois vähitellen ja siihen tottui. Oli omituista aloittaa uudelleen ja nyt on taas lähes vuosi aikaa viime kerrasta.
Yhdessä 12 vuotta, ikää alle 30v.
Ymmärtäisin (ehkä, hetkellisesti) jos kyse olisi vaikka lapsen kuolemasta mutta miten äidin kuolema vaikuttaa teidän parisuhteeseen? Olitko liikaa kiinni äidissäsi ja edelleenkin henkisessä napanuorassa?
5 viikkoa. Yhdessä noin 6v. Ja alle 30v pariskunta. Mies ei vaan halunnut.
Alle kuukausi. Miltei kymmenen vuoden suhde oli kyseessä. Kummallekin oli selvää, että seksi on tärkeää, ja että sitä harrastetaan, vaikka ei aina niin haluttaisikaan. Koskaan ei kaduttanut. :)