Olen Tinder-miehen puhelimessa nimellä "Hullu-Tiina"
Olen mielestäni niin tavallinen kuin voi olla. Keskimittainen, normaalipainoinen, keskivaaleat hiukset. En käyttäydy mitenkään poikkeavasti.
Miksi tuollainen nimi? Mies ei tiedä että tiedän, hän oli suihkussa ja puhelimeni soitti vahingossa taskusta hänelle ja puhelin sattui olemaan vieressä sohvalla. Näytöllä luki "Hullu-Tiina"
Nyt olen jo kotona, mutta kysyisinkö suoraa mitä tuo tarkoittaa vai antaisinko olla koko jutun?
Kommentit (7)
Poistuisin paikalta enkä enää ottaisi mieheen yhteyttä.
Jaa a vai soitti vahingossa? Mä olin vuosien jälkeen miehen puhelimessa Tiina baarihoito. Välillä aina kyselin et onko baarihoitoa näkynyt?
Kysy?
Hullu voi tarkoittaa myös, että olet hänestä pelottava, tai vaikka tyhjännauraja?
Mies on kirjoittanut sinusta sen parhaimman tuntomerkin, että muistaa minkälainen olet. Sillä nimellä hän myös sinusta kavereilleen puhuu ja se tulee olemaan aina sinuun liitettävissä oleva asia. Hullu mikä hullu. Nyt lienee hyvä miettiä miten suhdetta jatkaa ja tulevissa suhteissa olisi hyvä myös miettiä minkälaisen kuvan itsestään antaa. Olet varmaan ihan ok pano kuitenkin, eikö se riitä?
Tuolle ei vaan voi olla mitään selitystä, joka puoltaisi tapailun jatkamista. Ukko pitää ap:sta fyysisesti, mutta halveksii hänen persoonaansa. Jätä se.
Hahahahha:D no ehkä kannattaa vaan unohtaa koko ukko:D