Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis aikooko koko kansa pällistellä hautajaisia? Tarkoitan siis, että kaupassa, uimalassa jne. olisi ilmeisesti tyhjää siihen aikaan?

Vierailija
25.05.2017 |

Vai?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lähinnä vanhemmat ihmiset. Ne, joille Koivisto ja aikalaisensa ovat henkilökohtaisesti merkinneet paljon. Olen 52-vuotias ja aion kyllä katsoa. Lienen sieltä nuoremmasta päästä. Äitini on jo varannut popparit pöytään :) Vaikea kuvitella, että olisi kuitenkaan hittitapaus alle nelikymppisten joukossa. 

Mutta väljentäähän tämäkin kyseisiä paikkoja, vaikka ei mikään koko kansan ohjelma olisikaan. 

Vierailija
2/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän kaupan ovet kiinni ja pidän ruokkiksen. Moneltas ne alkoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio.

Vierailija
4/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki katsoo mieluummin norppaa (nyt ei ole kivellä, mutta kyllä se kohta tulee...)

Vierailija
5/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alle 30 ja todellakin katson.

Vierailija
6/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetys klo 12.50-15.40. Ja aion katsoa (olen 44v.).

Vierailija
7/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin katsoa. Lapsuuteni presidentti. Ikää 31 v.

Vierailija
8/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa, olen 40 v. Kyllä kaupat on jo nähty, niihin en vapaapäivänä viitsi mennä kiertelemään muutenkaan.

Vierailija
9/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin katson. Kaupat on auki 365 päivänä vuodessa ja lähes kaiken hereilläoloaikani. Kekkosen hautajaiset muistan huonosti, koska olin 10-vuotias. Ei näitä niin usein ole, ettenkö uhraisi kallisarvoista shoppailuaikaa tähän.

Vierailija
10/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lähinnä vanhemmat ihmiset. Ne, joille Koivisto ja aikalaisensa ovat henkilökohtaisesti merkinneet paljon. Olen 52-vuotias ja aion kyllä katsoa. Lienen sieltä nuoremmasta päästä. Äitini on jo varannut popparit pöytään :) Vaikea kuvitella, että olisi kuitenkaan hittitapaus alle nelikymppisten joukossa. 

Mutta väljentäähän tämäkin kyseisiä paikkoja, vaikka ei mikään koko kansan ohjelma olisikaan. 

Mä aijon katsoa, olen 28 ja mieheni 32 katsoo myös.

Vierailija
11/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hautajaisia? En minä ainakaan aio pällistellä mitään hautajaisia, ihan normaalisti elän elämääni.

Vierailija
12/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, onpa kiva viihdenumero jonkun hautajaiset ja surevien omaisten katselu, oikein poppareita pöytään :D Se siitä kunnoituksesta.

Vierailija
13/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion käydä kaupassa ennen hautajaisten alkua, sitten hiljennyn seuraamaan Maunon hautajaisia, kaikella kunnioituksella sytytän kynttilän. En varaa mässyä, ei mielestäni ole sopivaa tällaisen lähetyksen äärellä mutustaa jotain.

Vierailija
14/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, onpa kiva viihdenumero jonkun hautajaiset ja surevien omaisten katselu, oikein poppareita pöytään :D Se siitä kunnoituksesta.

Joo. En minäkään ymmärrä, että tehdään mediatapahtuma. Hautajaiset on läheisten tilaisuus. On ihan ok, että mediassa on käyty läpi Koiviston uraa, mutta tässä menee raja. Hautajaisista ei pitäisi tehdä mediatapahtumaa.

Vierailija
15/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan katso. Ja ikää on 44-v.

Vierailija
16/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä henkilönpalvontaa, raikas tuulahdus suoraan Kekkoslovakiasta. Varmasti turistit ovat ihmeissään.

Vierailija
17/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijon katsoa ja olen 19v. :D Jotenkin hienoa nähdä ekaa kertaa elämässä tällaiset hautajaiset. Siellä on myös kavereita intistä edustamassa, joten haluan heitä yrittää bongailla.

Vierailija
18/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli kömpelö vitsi. 

80-vuotias äitini ei edes syö popcornia. 

Tarkoitin kuvainnollisesti, että todellakin katsoo ja on valmistautunut siihen. Muistan itsekin sen aikaset ministerit ja muun eliitin, joten siis katson ihan monestakin syystä. 

Mutta hieno kuulla, että monia nuorempiakin kiinnostaan. Historian tuntemus on viisauden alku. 

Vierailija
19/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan katso. Ja ikää on 44-v.

IKÄÄ ON 44_____________V.

Vierailija
20/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä henkilönpalvontaa, raikas tuulahdus suoraan Kekkoslovakiasta. Varmasti turistit ovat ihmeissään.

Kerro sitten meille maa, jossa entinen suuri valtiomies ja maansa presidentti haudataan hiljaisuudessa. Ihan kaikkialla järjestetään isot hautajaiset ja ne myös televisioidaan. 

Enemmän tuo tyhjäntoimittajien sakki monarkoissa ällöttää. Ja oletko kuullut, että nekin televisioidaan ristiäisiä myöten. 

Mitä mainittavaa se pikkuvauva on tehnyt? Vertaillaan vain mitä kenelläkin on päällä. Täällä sentään ei ole tuollaisia pellepukujuhlia.