Tyttärellä alkanut kuukautiset!
Aion pitää juhlat suvun ja tytön ystävien kesken, koska tämä on tärkeä hetki tytön elämässä ja nyt hän tulee muistamaan sen aina! Olisiko jotain hyviä kakkuvinkkejä tilaisuuteen? Nyt kun tyttö on noin iso, voikin jo tarjota kuoharia!
Kommentit (18)
Tyttö ei varmasti arvosta mitään menkkajuhlia😂😂😂
Muistitko kysyä tytöltä, haluaako itse juhlia? Yksityisyys se on teinilläkin. Ja siis kyllä, kuukautiset on täysin normaali asia minustakin.
Perinteiden nojalla tällaisena juhlapäivänä kuuluu tarjoilla verilettuja. Jos viiniä haluaa maistaa Sangre del Toro on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Muistitko kysyä tytöltä, haluaako itse juhlia? Yksityisyys se on teinilläkin. Ja siis kyllä, kuukautiset on täysin normaali asia minustakin.
Meidän perheessämme tai suvussamme kuukautiset eivät ole mikään tabu, koska emme ole ahdasmielisiä! Ap
Kakuista vinnkkaisin esim. jonkun juustokakun, jossa on päällä punaisista marjoista hyydyke. Toinen hyvä vaihtoehto on red velvet -kakku. Ehkä hyvänä leipurina tekaiset molemmat! Lahjaksi voit antaa terveysiteistä väsätyn kakun (joka on tietenkin uusi trendikäs tulokas vauvalahjana tunnetun vaippakakun jatkeeksi).
Kannattaa piilottaa tytön ruokaan e-pillereitä ettei tule vielä vauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit tappaa tytön häpeällä?
En ikinä voisi tappaa tytärtäni, älä edes väitä moista😟. Haluan vain opettaa, että kuukautisia ei tarvitse hävetä!
Kysy tytön mielipidettä, haluaako hän tällaiset juhlat. En usko, että niitä itse tahtoo. Älä nolaa tyttöä, vaikka kuukautiset ovatkin täysin luonnollinen asia.
Juhlista veriletuilla ja valkokastikkeella.
Vierailija kirjoitti:
Kysy tytön mielipidettä, haluaako hän tällaiset juhlat. En usko, että niitä itse tahtoo. Älä nolaa tyttöä, vaikka kuukautiset ovatkin täysin luonnollinen asia.
Kuukautisjuhlat ovat olleet perinne suvussamme, pitäisikö minun kysyä lapsen mielipidettä aikuisten maailmassa? Ap
Pidättehän suvussanne sitten myös pojille siemensyöksyjuhlat kun niiden aika koittaa?
Vierailija kirjoitti:
Pidättehän suvussanne sitten myös pojille siemensyöksyjuhlat kun niiden aika koittaa?
En minä ainakaan juhli, koska en tiedä mitä se on!
Kuinka monta kertaa olet jo kirjoittanut tämän viestin tänne? Vastaava viesti on ollut täällä ainakin pari kolme kertaa. Minkälainen ääliö olet oikeasti...? Olisiko aika ottaa se lääkehoito jo vakavasti?
Onneksi olkoon!