Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis aikooko koko kansa pällistellä hautajaisia? Tarkoitan siis, että kaupassa, uimalassa jne. olisi ilmeisesti tyhjää siihen aikaan?

Vierailija
25.05.2017 |

Vai?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ja kauppaan ei tarvi lähteä. Lähetys alkaa 12.45

Vierailija
22/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kuollut presidentti elämäni aikana. Aion katsoa ihan mielenkiinnosta. Vaikuttaa ison maailman hommilta järjestelyineen. N29

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä voisi telkkarin avata ja sivusilmällä katsoa.

Vierailija
24/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan katso. Ja ikää on 44-v.

Olisit laittanut vain tuon 44-v. 

Siitä olisimme hoksanneet, ettet katso. 

Vierailija
25/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä henkilönpalvontaa, raikas tuulahdus suoraan Kekkoslovakiasta. Varmasti turistit ovat ihmeissään.

Kerro sitten meille maa, jossa entinen suuri valtiomies ja maansa presidentti haudataan hiljaisuudessa. Ihan kaikkialla järjestetään isot hautajaiset ja ne myös televisioidaan. 

Enemmän tuo tyhjäntoimittajien sakki monarkoissa ällöttää. Ja oletko kuullut, että nekin televisioidaan ristiäisiä myöten. 

Mitä mainittavaa se pikkuvauva on tehnyt? Vertaillaan vain mitä kenelläkin on päällä. Täällä sentään ei ole tuollaisia pellepukujuhlia. 

Miksi puolustelet henkilökulttia vielä typerämmällä henkilökultilla?

Vanhuksia kuolee Suomessa joka päivä.

Vierailija
26/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole kutsuttujen joukossa, mutta lähipiiriä on. 

Jo siksi katson. Mutta luulen, että katsoisin muutenkin. Ikä on 29 vuotta. 

Vierailija
27/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä henkilönpalvontaa, raikas tuulahdus suoraan Kekkoslovakiasta. Varmasti turistit ovat ihmeissään.

Siis sun yleissivistyksesi on  niin ohutta ettet tiedä tämän olevan tapana myös muissa maissa entisten  tai  virassa olevan valtionpäämiehen menehdyttyä?  Usein nämä tilaisuudet näkyvät myös muiden maiden tv-kanavilla kuin vaan kyseisessä maassa.

Hävettää puolestasi moinen tietämättömyys.

Vierailija
28/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkille lähden ja olen hautajaisten aikaan, eikä kyllä muutenkaan kiinnosta. Vasta haudattiin yksi läheinen, siinä oli tarpeeksi hautajaisia minulle. Mielestäni hautajaiset eivät ole sellainen asia, mitä pitäisi tv:ssä esittää.

Vierailija
29/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, onpa kiva viihdenumero jonkun hautajaiset ja surevien omaisten katselu, oikein poppareita pöytään :D Se siitä kunnoituksesta.

Joo. En minäkään ymmärrä, että tehdään mediatapahtuma. Hautajaiset on läheisten tilaisuus. On ihan ok, että mediassa on käyty läpi Koiviston uraa, mutta tässä menee raja. Hautajaisista ei pitäisi tehdä mediatapahtumaa.

No mites ne prinsessa Dianan hautajaiset aikanaan ?

Tai Winston Churchillin ?

Abe Lincolninkin hautajaiset olivat aikansa mediatapahtuma....

Vierailija
30/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa kielenkäyttöäsi. Entä jos olisi sinun isän, isoisän, lapsen, veljen hautajaiset? Joku kirjoittaisi

Aikooko kansa pällistellä ap:n miehen, pojan ja isän funeraaleja? Häh.

Vierailija
31/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa. Olen 22 mutta en olekaan mikän wt.

Vierailija
32/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti, onpa kiva viihdenumero jonkun hautajaiset ja surevien omaisten katselu, oikein poppareita pöytään :D Se siitä kunnoituksesta.

Joo. En minäkään ymmärrä, että tehdään mediatapahtuma. Hautajaiset on läheisten tilaisuus. On ihan ok, että mediassa on käyty läpi Koiviston uraa, mutta tässä menee raja. Hautajaisista ei pitäisi tehdä mediatapahtumaa.

No mites ne prinsessa Dianan hautajaiset aikanaan ?

Tai Winston Churchillin ?

Abe Lincolninkin hautajaiset olivat aikansa mediatapahtuma....

Mitä suomalainen voi tehdä jonkun toisen maan tapoja koskien? Ei yhtään mitään. Joten ihan turha vetää tähän mukaan muiden maiden toimia.

Vierailija
33/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt Paasikiven presidenttikaudella, mutta hänen hautajaisiaan en muista, kun ei sattunut vielä tuolloin ainakaan meillä olemaan "näköradiota". Ehkä radiosta kotona kuunneltiin.

Muistan, kun Kekkonen valittiin presidentiksi ja äänestyslippuja luettiin radiossa: Kekkonen, Kekkonen, Kekkonen ... Olin jo ehtinyt työelämään, kun Kekkonen joutui vetäytymään viranhoidosta. Muistan myös hänen kuolemansa jälkeen pidetyn hiljaisen hetken oppilaiden kanssa. Tosin mietin, kenelle oikein pidin sitä hiljaista hetkeä, sillä hyvä kollegani ja ystäväni oli yrittänyt samana aamuna riistää itseltään hengen, mistä sain tiedon juuri ennen työhön lähtöä. Kollega säilyi hengissä ja parani työkykyiseksi aikanaan. Kekkosen hautajaiset seurasin televisiosta.

Ja tänään aion ilman muuta seurata myös Koiviston viimeistä matkaa. Jostain syystä tieto hänen kuolemastaan järkytti huomattavan paljon, vaikka tiedossa oli hänen nopeasti heikentynyt kuntonsa. Koivista on aina ollut minulle Presidentti isolla alkukirjaimella. Muistan itsenäisyyspäivän vastaanoton, kun maassa oli ensimmäisen kerran peräti neljä presidenttiparia. Vasta kun Koivistot astuivat viimeisenä saliin, tuntui, että nyt voi juhla alkaa.

Vierailija
34/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs J.F.K:n, eli sen kuuluisan Kennedyn hautajaiset v.1963. Oliko sekin 'raikas tuulahdus' ns. 'kylmän sodan' ajalta ? (Mauno oli muuten 5 vuotta nuorempi,kuin John Kennedy, joka tosin kuoli jo puolet nuorempana,kuin Mauno Henrik)

En kyllä tiedä yhdenkään valtion presidenttiä, jonka hautajaisia ei television aikakaudella olisi televisioitu, tai ennen sitä lähetetty radion välityksellä, joten aika syrjäisestä paikasta niiden olettamiesi 'ihmettelevien turistien' täytyy olla .

Ehkä tarkoititkin Marsin asukkaita lentävillä lautasillaan ?

Vierailija
35/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoa kielenkäyttöäsi. Entä jos olisi sinun isän, isoisän, lapsen, veljen hautajaiset? Joku kirjoittaisi

Aikooko kansa pällistellä ap:n miehen, pojan ja isän funeraaleja? Häh.

Ap:n mies,poika tai isä  ei ehkä olekaan  Suomen tasavallan presidentti...

Vierailija
36/36 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa. Olen 18-vuotias.