Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän 4v on neropatti!!

Vierailija
27.03.2006 |

Mulla oli jäänyt av- sivu auki koneelle ja kun tulin takaisin, 4v tyttömme oli piirtelemässä paint- ohjelmaan. En ole koskaan näyttänyt hänelle miten se toimii, en ole koskaan tainnut näyttää edes koko sivua. Kysyin mieheltä eikä sekään ollut.

Kun kysyin tytöltä, kuka hänelle on sen opettanut, hän vastasi, että ei kukaan, mä menin ihan itse. Kun kysyin miten, hän sanoi että " no painoin tuosta (näppiksessä windowsin lippu) ja sitten painoin tosta missä on tuo kynäpurkki" (vienyt hiiren paint- ohjelman kohdalle ja klikannut auki).

Oli osannut vaihtaa värejä ja yhteen kuvaan oli piirtänyt hienon tytön ja kukan (hiirellä on muuten tosi vaikea piirtää)! Ei ollut sentään osannut vaihtaa uutta puhdasta sivua, vaan oli aina klikannut uuden paint- ohjelman auki kun " paperi" täyttyi =D

En usko, että ovat päiväkodissa opetelleet, siellä ei taida olla edes konetta. Eikä ole tietokone tuttu tytölle ennestäänkään; vasta kk sitten aloimme käydä pikkukakkosen puuhasivuilla ja sieläkin vaan lauantaisin.

Että noin helppoa: lapsikin sen osaa =DD

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituista porukkaa...

Vierailija
22/22 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole mustavalkoista joko-tai-touhua. Lapsi 2v 10kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla