Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ajattelette seksiä?

Vierailija
24.05.2017 |

Ja kuinka usein pääsette kokemaan sitä? Mikä on ikäsi?

Tuli vain mieleeni sivujuonteena yhdestä toisesta ketjusta ja lisäksi mietin, kuinkakohan tiukasti nuo seikat ovat keskimäärin sidoksissa keskenään.

Siis itse ajattelen seksiä nykyään lähes jatkuvasti ja olen ollut ilman sitä noin nelisen vuotta. Ja näillä näkymin lopun ikäni muutenkin, sillä ikää on jo 39 vuotta (olen siis nainen, joten iällä on tässä asiassa väliä) ja en nykyisillä spekseilläni varmaankaan voi/jaksa/ehdi enää tutustua keneenkään.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein torstaisin. Seksielämämme on sillä tavalla säännöllistä, että viikonloppuna saa. Nainen, 42.

Vierailija
2/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen seksiä päivittäin ja harrastamme sitä keskimäärin kolmesti viikossa.

Nainen, 49.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin just sitä, että parikymppisenä en muistaakseni kyllä kaivannut seksiä näin paljon. Ilmeisesti hormonituotannon jotkut muutokset vaikuttavat. Mutta en viitsisi alkaa mitään e-pillereitäkään syödä, kun en niitä aidosti tarvitse (kun siis ei ole miestä). Nehän ilmeisesti hillitsevät seksinhimoa suurestikin. Aloin tässä vain miettiä, että olenkohan näine seksinhimoineni enää edes normaali. :)

Vierailija
4/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen aikalailla jatkuvasti. Oman puolison kanssa tulee viikoittain harrastettua, mutta ajatukset on muuten kyllä ihan muissa naisissa. En sentään muiden kanssa oikeasti harrasta seksiä. 

M40

Vierailija
5/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes päivittäin ajattelen ja kuukauden tai parin välein yleensä on seksiä, joskus useammin. Asumme miehen kanssa tällä hetkellä eri paikkakunnilla, joten siksi näin. Mikset saisi seksiä, jos sitä kaipaat ap? Olen huomannut, että näin naisena se ei ole temppu eikä mikään. Ikää kohta 28 vuotta.

Vierailija
6/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin just sitä, että parikymppisenä en muistaakseni kyllä kaivannut seksiä näin paljon. Ilmeisesti hormonituotannon jotkut muutokset vaikuttavat. Mutta en viitsisi alkaa mitään e-pillereitäkään syödä, kun en niitä aidosti tarvitse (kun siis ei ole miestä). Nehän ilmeisesti hillitsevät seksinhimoa suurestikin. Aloin tässä vain miettiä, että olenkohan näine seksinhimoineni enää edes normaali. :)

Joo ehdottomasti EN ajatellut seksiä torstaisin parikymppisenä. (Saatoin myös tässä jättää muutaman viikonpäivän mainitsematta ja keskityin siihen torstaihin, jolloin viimeistään alkaa tuntua.) Etköhän ole erittäin normaali!

Vierailija
7/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan. Olen 27-v nainen.

Vierailija
8/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota tuota.... Olen nymfomaani. Saan vaikka 15 orgasmia päivässä. Olen himoissani alati.

hiukan nuorempi rakastaja on ja panemme koko ajan. Huudan ja kiljun orgasmeissa.

n nellikymp

Vierailija
9/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein päivittäin, viimeksi harrastanut n.2v sitten

Suhteessa oleva M35

Vierailija
10/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ehkä pari kertaa vuodessa. Saan seksiä keskimäärin joka toinen viikko vaikkei erityisesti kiinnostakaan. N44

11/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita kertoja päivässä ajattelen seksiä, kerran kuussa tai hyvällä tuurilla kaksi kertaa pääsen seksistä nauttimaan.

N26

Vierailija
12/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes päivittäin ajattelen ja kuukauden tai parin välein yleensä on seksiä, joskus useammin. Asumme miehen kanssa tällä hetkellä eri paikkakunnilla, joten siksi näin. Mikset saisi seksiä, jos sitä kaipaat ap? Olen huomannut, että näin naisena se ei ole temppu eikä mikään. Ikää kohta 28 vuotta.

Noh, ei se varmaankaan 28-vuotiaalle ole vaikeaa, mutta 39-vuotiaalle kahden lapsen äidille se on about 10 000 kertaa vaikeampaa. :(

Vierailija
13/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä paitsi en haluaisi ihan terveyssyistäkään pelkkää seksiä, vaan mieluiten onnellisen parisuhteen, mutta se on kaltaiselleni lähes täysin mahdotonta ilman todella aktiivista omaa panostusta.

Vierailija
14/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran päivässä ja hyvä, jos kerran vuoteen pääsee sitä harrastamaan.

M28

Vierailija
15/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24-vuotias neitsyt, ja seksiä ajattelen päivittäin, ehkä keskimäärin kerran tunnissa? Joskus ajatus viipyilee sen koko tunnin, toisinaan taas on välähdyksessä ohi. Eikä minun suinkaan tarvitse edes nähdä mitään seksuaalissävytteistä että ajatus alkaa harhailemaan, joskus ne mielikuvat vain ryömii esiin ties mistä liskoaivojen uumenista samalla kun keittää perunoita. :D

Vierailija
16/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein päivittäin. Ei ole seksiä koska olen sinkku.

N46

Vierailija
17/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

Voi ei mistä moinen? Mä ajattelen useita kertoja päivässä ja sä sopisit hyvin mun genreen 😜

N37

Vierailija
18/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aseksuaali. Se täytyy varmaan kirjoittaa jonnekin julkiseen some tiliin, että se asia olisi kaikille selvä. Eikä sitä tarvitsisi enää puida.

Vierailija
19/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aseksuaali. Se täytyy varmaan kirjoittaa jonnekin julkiseen some tiliin, että se asia olisi kaikille selvä. Eikä sitä tarvitsisi enää puida.

Oletko ollut aina aseksuaali? TÄmä on mielenkiintoista, koska en tunne ketään tällaista. Itsestä on alkanut tuntua taas että oon biseksuaali. Vaikkei sinun kommenttiin mitenkään liitykään.

Vierailija
20/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Voi ei mistä moinen? Mä ajattelen useita kertoja päivässä ja sä sopisit hyvin mun genreen 😜

N37

Oon sinkku ja ei se miehenä oo niin helppoa. Minä oon aina tykännyt enemmän vähän vanhemmista naisista.

M28

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi