Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein ajattelette seksiä?

Vierailija
24.05.2017 |

Ja kuinka usein pääsette kokemaan sitä? Mikä on ikäsi?

Tuli vain mieleeni sivujuonteena yhdestä toisesta ketjusta ja lisäksi mietin, kuinkakohan tiukasti nuo seikat ovat keskimäärin sidoksissa keskenään.

Siis itse ajattelen seksiä nykyään lähes jatkuvasti ja olen ollut ilman sitä noin nelisen vuotta. Ja näillä näkymin lopun ikäni muutenkin, sillä ikää on jo 39 vuotta (olen siis nainen, joten iällä on tässä asiassa väliä) ja en nykyisillä spekseilläni varmaankaan voi/jaksa/ehdi enää tutustua keneenkään.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran päivässä ja hyvä, jos kerran vuoteen pääsee sitä harrastamaan.

M28

Voi ei mistä moinen? Mä ajattelen useita kertoja päivässä ja sä sopisit hyvin mun genreen 😜

N37

Oon sinkku ja ei se miehenä oo niin helppoa. Minä oon aina tykännyt enemmän vähän vanhemmista naisista.

M28

No hitsi meidän pitäis tavata sitte 😂

Vierailija
22/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Voi ei mistä moinen? Mä ajattelen useita kertoja päivässä ja sä sopisit hyvin mun genreen 😜

N37

Oon sinkku ja ei se miehenä oo niin helppoa. Minä oon aina tykännyt enemmän vähän vanhemmista naisista.

M28

Hyvä idea 👍

M28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta koko seksielämä pätkääkään!ei ole koskaan edes ollut haluja olenko siiis normaali?

Vierailija
24/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen ihastunut niin monta kertaa päivässä. En malta odottaa että pääsen tositoimiin hänen kanssaan :D

Vierailija
25/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

N37

M28

Hyvä idea 👍

M28

No niin, loistavaa. :) Tekaiskaa vaikka jotkut anonyymit sähköpostiosoitteet jne. Ap

Vierailija
26/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin. Riippuu miehen töistä, reissaa paljon. Mutta ehkä muutaman kerran viikossa. Olen 35-vuotias.

Vierailija
27/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

N37

M28

Hyvä idea 👍

M28

No niin, loistavaa. :) Tekaiskaa vaikka jotkut anonyymit sähköpostiosoitteet jne. Ap

av-pappa@mail.com

Vierailija
28/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usean kerran per päivä. Sitten muistan pienen munani, koen häpeää, ja sitten ajattelen miten hyvä onkaan ettei kukaan joudu kärsimään panemisestani

Vierailija
29/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin, mutta vaimolla tekee mieli vaan kerran kuussa.

M45

Vierailija
30/30 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes päivittäin ajattelen ja kuukauden tai parin välein yleensä on seksiä, joskus useammin. Asumme miehen kanssa tällä hetkellä eri paikkakunnilla, joten siksi näin. Mikset saisi seksiä, jos sitä kaipaat ap? Olen huomannut, että näin naisena se ei ole temppu eikä mikään. Ikää kohta 28 vuotta.

Noh, ei se varmaankaan 28-vuotiaalle ole vaikeaa, mutta 39-vuotiaalle kahden lapsen äidille se on about 10 000 kertaa vaikeampaa. :(

Väittäisin, että jos saat lapset hoitoon ja laittaudut ja lähdet ulos tai vaihtoehtoisesti laitat profiilin nettiin, niin sulle löytyis seuraa suht helpostikin. Eikä 39 v. vanha ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan