Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jonotin DNA:n asiakaspalveluun 28 minuuttia

Vierailija
24.05.2017 |

Puheluun vastattiin klo 17:58 ja tasan klo 18 puhelu katkaistiin, vaikka olin vasta kertonut ongelmani. Tiedän, että asiakaspalvelu suljetaan klo 18, mutta voisiko asiakasta varoittaa vaikka 17:55, että älä jonota enää, ongelmaasi ei ehditä käsittelemään. Asiani on sellainen, että sen käsittely pelkästään kirjoittamalla on todella hankalaa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yrittäisin kuitenkin kirjoittaa firmalle. Eikös tuo soittaminen maksakin aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän