Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Halla-Aho kehuskeli olevansa LOJAALI niin perheelleen kuin puolueelle :D Priceless. Jos tuo on lojaalisuutta, niin pelottaa ajatella mitÀ hÀn tekee vihollisilleen.
MiettikÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mikÀ iljkettÀvÀ nimanuljaska
Totta, on iljettÀvÀÀ panna tiernapoikaa oman puolison selÀn takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhutteko tÀstÀ siekkisestÀ?
Juu, sama.
Rydmanin tukijakin vielÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhutteko tÀstÀ siekkisestÀ?
Juu, sama.
Rydmanin tukijakin vielÀ
SillÀ on 2 poikaa (lÀhde: naisen avoin Instagram). Kuka sen nuorimman isÀ mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
ĂĂ€nestÀÀkö tĂ€tĂ€ joku
Jotkut ei vaan vÀlitÀ.
TÀstÀ SiekkisestÀ tarvittaisiin Seiska-lehden pÀivitys. "Muistatko Halla-ahon salarakkaan? Lue Seiskasta, mitÀ hÀnelle kuuluu!"
Ei ole mitenkÀÀn harvinaista, ettÀ alfamiehillÀ on haasteena nÀmÀ yli-innokkaat, parveilevat bÀndÀritytöt. :-)
N56
Punakaarti on nyt epÀtoivoinen nÀissÀ aloituksissa, kun Jussin teltallakin narikkatorilla ylivoimaisesti eniten ihmisiÀ. Luulin jo, ettÀ Taylor Swift vetÀÀ yllÀtyskeikan torilla, mutta se olikin meidÀn arvovaltainen mestarimme, jota suuri joukko oli kerÀÀntynyt ihailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Punakaarti on nyt epÀtoivoinen nÀissÀ aloituksissa, kun Jussin teltallakin narikkatorilla ylivoimaisesti eniten ihmisiÀ. Luulin jo, ettÀ Taylor Swift vetÀÀ yllÀtyskeikan torilla, mutta se olikin meidÀn arvovaltainen mestarimme, jota suuri joukko oli kerÀÀntynyt ihailemaan.
đ
NĂ€iden juttujen on pakko olla parodiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hilla Halla-aho Siis mitÀ hÀh!? Onnea!!!
1 22. joulukuuta 2015 kello 12:17
Facebook Elisa Siekkisen sivuilla :Dđ”đ«
Nöyryytyksen huipentuma.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkÀÀn harvinaista, ettÀ alfamiehillÀ on haasteena nÀmÀ yli-innokkaat, parveilevat bÀndÀritytöt. :-)
N56
Miten se tÀhÀn kynÀniskaolmiin liittyy?
Itse olen vasemmistolainen, mutta antaisin mitÀ vain, jos tulevalla lapsellani olisi Jussin Àly. Suostuisiko Jussi sperman luovutukseen? Kukapa ei haluaisi, ettÀ omasta lapsesta tulisi mestari vai nÀkisitkö hÀnet ennemmin Elokapinassa?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vasemmistolainen, mutta antaisin mitÀ vain, jos tulevalla lapsellani olisi Jussin Àly. Suostuisiko Jussi sperman luovutukseen? Kukapa ei haluaisi, ettÀ omasta lapsesta tulisi mestari vai nÀkisitkö hÀnet ennemmin Elokapinassa?
Jussin jĂ€lkikasvu ON elokapinassa đ. EttĂ€ sinĂ€nsĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa! HĂ€nen tyttĂ€rensĂ€ kuuluu Elokapinaan. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N56
Miten se tÀhÀn kynÀniskaolmiin liittyy?
Puhuimme nyt siis alfamies Jussi Halla-ahosta, jonka geenit varmasti kelpaisivat useampaankin geenipooliin. Mielenkintoista miten kireÀn suvaitsemattomia teistÀ tulee esimerkiksi vapaan rakkauden suhteen, kun suhteessa on vÀÀrÀ ihminen. Eli sellaista se teidÀn suvaitsevaisuutenne sitten olikin.
N56
Naiset himoitsevat mestaria. Selkee jÀnnis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa! HĂ€nen tyttĂ€rensĂ€ kuuluu Elokapinaan. đ
Minusta on tosi hienoa, ettÀ hÀn antaa tyttÀrensÀ valita itse tiensÀ. :-) Eikö sinusta?
N56
đ”đ«