Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vasemmistolainen, mutta antaisin mitÀ vain, jos tulevalla lapsellani olisi Jussin Àly. Suostuisiko Jussi sperman luovutukseen? Kukapa ei haluaisi, ettÀ omasta lapsesta tulisi mestari vai nÀkisitkö hÀnet ennemmin Elokapinassa?
Saanen muistuttaa, ettÀ Jussi on humanisti, ja siltÀ alalta saa papereita ilman Àlynlahjoja, varsinkin jostain muinaiskirkkoslaavista johon tuskin löytyy vastavÀittelijÀÀ. Huuhaasaarellekin riitti ettÀ osasi kÀyttÀÀ kopiokonetta, ja katso: maisterin paperit tuli kuin Manulle illallinen.
Jussin Àly ei tunnu riittÀvÀn edes ala-asteen matematiikkaan, totesihan hÀn vaalitentissÀ ettÀ 3^3=9. EttÀ sellainen "tohtori".
Vierailija kirjoitti:
Itse olen vasemmistolainen, mutta antaisin mitÀ vain, jos tulevalla lapsellani olisi Jussin Àly. Suostuisiko Jussi sperman luovutukseen? Kukapa ei haluaisi, ettÀ omasta lapsesta tulisi mestari vai nÀkisitkö hÀnet ennemmin Elokapinassa?
Vasemmistolainen mai ÀÀs! KyllÀpÀ te siellÀ persujen vaaalitoimiston somesiivessÀ jaksatte vÀÀntÀÀ propagandaanne yötÀ pÀivÀÀ. Ahkeria trolleja, pisteet siitÀ!
Onhan Haavistollakin aviomiehensÀ Antonion lisÀksi (jo teini - ikÀisenÀ isketty) Tiernapoika Jeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanen muistuttaa, ettÀ Jussi on humanisti, ja siltÀ alalta saa papereita ilman Àlynlahjoja, varsinkin jostain muinaiskirkkoslaavista johon tuskin löytyy vastavÀittelijÀÀ. Huuhaasaarellekin riitti ettÀ osasi kÀyttÀÀ kopiokonetta, ja katso: maisterin paperit tuli kuin Manulle illallinen.
Jussin Àly ei tunnu riittÀvÀn edes ala-asteen matematiikkaan, totesihan hÀn vaalitentissÀ ettÀ 3^3=9. EttÀ sellainen "tohtori".
Olen vÀhÀn eri mieltÀ, minusta humanistiset tieteet ovat tieteiden aatelia, koska ne kÀsittelevÀt ihmistÀ ja ihmisen ajattelua. Mutta kaltaisesi asenne on tyypillinen suomalaisille onhan meitÀ kutsuttu insinöörikansaksi. Itse en paheksu myöskÀÀn teknisiÀ aloja, antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen vÀhÀn eri mieltÀ, minusta humanistiset tieteet ovat tieteiden aatelia, koska ne kÀsittelevÀt ihmistÀ ja ihmisen ajattelua. Mutta kaltaisesi asenne on tyypillinen suomalaisille onhan meitÀ kutsuttu insinöörikansaksi. Itse en paheksu myöskÀÀn teknisiÀ aloja, antaa kaikkien kukkien kukkia.
TÀssÀ ei ollut nyt kyse siitÀ ettÀ humanistiset alat olisivat jotenkin vÀhÀpÀtöisempiÀ, humanistisissa tiedekunnissa tehdÀÀn paljon tÀrkeÀÀ tutkimusta. TÀssÀ oli nyt kyse siitÀ onko humanistisen alan tutkinto Àlykkyyden mittari. VÀitÀn ettÀ ei, ahkeruus riittÀÀ aika monissa vÀitöskirjoissa, joissa tarkastetaan lÀhinnÀ kirjan paksuus eikÀ niinkÀÀn sen sisÀltöÀ. VÀitöstilaisuus on lÀhinnÀ muodollisuus, harva siellÀ reputtaa. Toista se on matemaattisilla aloilla, joissa ei saa edes perustutkintoa lÀpi ilman hyvÀÀ matikkapÀÀtÀ. SiinÀ on aika iso ero. Ja tÀmÀn eron todistaa sekin fakta, ettÀ Jussilla on tohtorin tutkinto, vaikkei mies osaa edes potenssilaskuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ ei ollut nyt kyse siitÀ ettÀ humanistiset alat olisivat jotenkin vÀhÀpÀtöisempiÀ, humanistisissa tiedekunnissa tehdÀÀn paljon tÀrkeÀÀ tutkimusta. TÀssÀ oli nyt kyse siitÀ onko humanistisen alan tutkinto Àlykkyyden mittari. VÀitÀn ettÀ ei, ahkeruus riittÀÀ aika monissa vÀitöskirjoissa, joissa tarkastetaan lÀhinnÀ kirjan paksuus eikÀ niinkÀÀn sen sisÀltöÀ. VÀitöstilaisuus on lÀhinnÀ muodollisuus, harva siellÀ reputtaa. Toista se on matemaattisilla aloilla, joissa ei saa edes perustutkintoa lÀpi i
Onhan myös sinnikkyys on tÀrkeÀ ominaisuus, ja humanistisellakin alalla vÀitöskirjan saaminen lÀpi vaatii ÀlykkyyttÀ, esimerkiksi lingvististÀ ÀlykkyyttÀ Jussin tapauksessa, joka tietenkin on erilaista kuin matemaattinen Àlykkyys. Oletko tutustunut erilaisiin filosofisiin teorioihin? MielestÀni monet niistÀ ovat erittÀin ÀlykkÀitÀ. Filosofiahan on myös humanistinen tiede.
MinkÀ ÀlykkÀÀn filosofisen teorian Jussi on kehitellyt? Eikös Jussi vÀitellyt muinaiskirkkoslaavista?! Kukaan ei ole vÀittÀnyt ettei ÀlykkÀitÀ humanisteja olisi olemassa, tÀssÀ oli nyt kyse siitÀ onko humanistitohtori automaattisesti ÀlykÀs? VÀitÀn edelleen ettÀ ei vÀlttÀmÀttÀ, ahkeruus riittÀÀ niissÀ hommissa, ja joku hÀmmentÀvÀ nollatutkimus.
TÀssÀ on hÀmmentÀvintÀ, ettÀ Jussi on ylipÀÀtÀÀn saanut naista. Ja kahta eri naista vielÀ! En vaan voi ymmÀrtÀÀ. Ei millÀÀn.
Olen vÀhÀn eri mieltÀ, minusta humanistiset tieteet ovat tieteiden aatelia, koska ne kÀsittelevÀt ihmistÀ ja ihmisen ajattelua.
MikÀ on Jussi Halla-ahon ihmiskÀsitys? Ei hÀn lÀhde ajattelussaan ihmisestÀ vaan jaottelee ne miehiin ja naisiin. Ja vikahan on tietysti aina naisissa. Oppimista on vielÀ hÀnellÀkin.
yhyy yhyy en saa unta kun petin!
Vierailija kirjoitti:
TÀssÀ on hÀmmentÀvintÀ, ettÀ Jussi on ylipÀÀtÀÀn saanut naista. Ja kahta eri naista vielÀ! En vaan voi ymmÀrtÀÀ. Ei millÀÀn.
TÀmÀ. MistÀhÀn viemÀristÀ ne naiset on kaivettu.
YllÀttÀvÀn hoikkana on Jussi pysynyt, vaikka on suhteita muodosteltu ja lapsenkin ehtinyt synnyttÀÀ ihan vaivihkaa onkohan Timo Soini lapsen isÀ
Nyt ihan vapaasti kertoo kirjassa koko pettÀmisjutun, harmi vaan ettÀ siinÀ syyttelee Elisaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ihan vapaasti kertoo kirjassa koko pettÀmisjutun, harmi vaan ettÀ siinÀ syyttelee Elisaa.
Niin kyllÀ tuohon kaksi tarvitaan. Jatuo 8vuotta kestÀnyttÀ.
Vierailija kirjoitti:
EilisessÀ lehdessÀ Elisa oikoi Jussin valheita mitÀ oli kirjaan laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Jussi on niinkuin sekasin kun haukkuu siinÀ kirjassa hyvin lapsellisen naivisti kun juoruavat poliitikkoja. TÀ,lÀ vaan pilaa mainettaan lisÀÀ, Halla-ahon kannatus kolmessa vaaleissa perÀkkÀin romahti 69% ja persujen kannatus tippui roimasti kaksikolmasosaa pohjamutiin.
MitĂ€s olisi se oma elĂ€mĂ€, ap? đ„±đ„±đ„±
Ketjun aloittaja ei ole koskaan saanut.
Kateus on paha juttu. :D
Vain h**o antaa varatulle.
Suo siellÀ, vetelÀ tÀÀllÀ.
HÀmmentÀvintÀ tÀsssÀ on se, ettÀ Jussi on ylipÀÀtÀÀn saanut joltain naiselta. Miksi salaa lapsensa? VÀÀrÀn vÀrinen?