Jussi Halla-aholla on avioliiton ulkopuolinen suhde ja lapsi! :O
Kommentit (834)
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen. Nyt menee pikkuisen yli nÀillÀ Halla-Aho -vihaajilla. Asiahan on tiedossa pienessÀ piirissÀ, elareita maksetaan, Hilla tietÀÀ jne. MitÀ helvettiÀ se meille kuuluu? Ei HA:n tarvi antaa mitÀÀn julkisia tiedotteita yksityiselÀmÀstÀÀn, kun ei ole sitÀ kovin paljoa ylipÀÀtÀÀn jakanut. Miksi se teidÀn maksaa pompottaa, ettÀ teiltÀ on "salattu" tÀmÀ tieto jo yli vuoden?
Onko siis valehtelu ihan sallittua? Vai onko se vaan niin ettÀ poliitikko saa ihan vÀhÀn valehdella. SitÀhÀn Halla-aho on tÀssÀ tehnyt, valehdellut esim. lapsilukunsa. TodennÀköisesti valehdellut vaimolleen vuosia. KyllÀhÀn se jotain ihmisestÀ kertoo. Esim. sellaista ettÀ kannattaako tuollaista valita pÀÀttÀmÀÀn meidÀn yhteisistÀ asioista.
Vierailija kirjoitti:
"Totuus nyt vaan on, ettÀ Hallis muistuttaa lÀhinnÀ klonkkua."
Monien naisten mielestÀ herkullisen kuumaa ja houkuttavaa klonkkua. Muut miehet parkuvat tuskaansa, kun Halla-Aho vie kaikki naiset. Se on vaarallisempi kuin ulkomaalaiset siinÀ suhteessa. MitÀ voi suomimies tehdÀ, kun naiset keskittyvÀt vain hallitseville alphoille, joista Halla-Aho on yksi kovimmista.
TÀÀllÀ kirjoittelee selvÀsti joku (mies?), joka on todella kuumana Hallikseen. MenepÀ antamaan sille sitten itse, jos on sinusta niin herkullisen kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hÀiritse Halla-ahossa mikÀÀn muu kuin tekopyhyys. Muka perinteiset perhearvot ja isÀnmaan puolella. Oikeasti on sivari, jolla on kaksi perhettÀ. MitÀh?
H-a on sanonut katuvansa sivariin menoa ja valitsisi toisin jos pystyisi. Kai sÀkin olet teininÀ tehnyt jotain mitÀ kadut myöhemmin?
Toi on just hyvÀ systeemi. MÀ teen kaikkee, mikÀ on kivaa enkÀ mitÀÀn, mikÀ on ikÀvÀÀ, ja kun jÀÀn kiinni, sanon, ettÀ olisinpa tehnyt toisin. Sitten jatkan taas tekemÀllÀ kaikkee, mikÀ on kivaa enkÀ mitÀÀn ikÀvÀÀ ja jos jÀÀn kiinni, niin arvaa, mitÀ sanon. Sama selitys toimii joillekin ihmisille aina!!!
JÀi kiinni sivarin kÀymisestÀ?
Halla-ahon facebook-kommentti:
Kommenttina erÀissÀ medioissa tÀnÀÀn olleisiin uutisiin: Kyseinen asia on ollut pitkÀÀn niiden tiedossa, joiden tarvitsee tietÀÀ.
Olen tehnyt yksityiselÀmÀssÀni virheitÀ, joita en saa tekemÀttömÀksi. Olen pyytÀnyt anteeksi niiltÀ, joille asia kuuluu, ja elÀnyt seurausten kanssa parhaan taitoni mukaan. Olen tunnustanut kyseisen lapsen ja huolehtinut muista asiaan kuuluvista velvoitteista.
Moraaliselta kannalta tapahtuneessa ei ole mitÀÀn selittelemistÀ eikÀ puolustelemista. Toisaalta asian tulo julkisuuteen on kiusallisinta niille, jotka ovat tilanteeseen syyttömiÀ. NÀistÀ ja toisen osapuolen olosuhteisiin liittyvistÀ syistÀ olen pÀÀttÀnyt olla ruokkimatta aiheen julkista puintia, enkÀ kommentoi asiaa tÀmÀn enempÀÀ.
Iltalehden Tommi Parkkonen on vÀittÀnyt twitterissÀ kilpakumppanini Sampo Terhon vinkanneen asiasta medialle. Totean painokkaasti, ettÀ tÀmÀ on perÀtöntÀ panettelua.
Hillan puolesta olen kyllÀ silti pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
puhutteko tÀstÀ siekkisestÀ?
Juu, sama.
Siis minkÀ ikÀinen tÀmÀ Siekkinen on? NÀkyy viissiin fb:ssÀ mutta en ole siellÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon yllÀttynyt ihan vaan siitÀ ettÀ kukaan nainen on suostunut Halla-ahoon edes koskemaan. Ihan kuin klonkun kanssa olis.
TÀmÀn ketjun voisi ottaa talteen, kun joku nainen taas yrittÀÀ vÀittÀÀ, ettÀ miehen ikisinkkuus ei voi johtua ulkonÀöstÀ vaan sen tÀytyy olla kiinni luonteesta. H-a on kuitenkin ihan tavallisen nÀköinen, normaalipituinen ja -painoinen mies ja saa silti tuollaista kommenttia. Antaa vÀhÀn osviittaa millainen tilanne on meillÀ oikeasti rumilla
Nooh, kyllÀ tÀssÀ Jussin sisÀinen kylmyys varmaan vaikuttaa siihen millaisena hÀnet nÀhdÀÀn. LÀmpimÀmpi ja maltillisempi luonne Jussin ulkonÀöllÀ voisi miellyttÀÀ huomattavasti enemmÀn. NÀin ainakin itse koen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on varmaan se tavallinen tarina. Aloittivat suhteen, Jussi lupaili eroavansa jne. Kun nÀin ei kÀynyt nainen teki vanhanaikaisen eli lapsen. Luuli, ettÀ Jussi sen takia eroaa Hillasta. Vaan ei eronnut. Surullinen tarina. ---.
Rumemmaksi menee, kun katsoo lasten syntymÀvuosia. H-A on tehnyt aika tyylipuhtaat Minkkiset: Hillan lapsi syntynyt 2013 ja tÀmÀ nuorin au 2015. Vauva-aikana siis ollut vieraisssa.
HyvÀntahtoinen utelias kirjoitti:
Arvaa mitÀ, Vierailija, mÀ arvasin ettÀ tuo kyseessÀ oleva nainen on Elisa Siekkinen, aika hyvin. Olen seurannut suomalaista rasistiskeneÀ useamman vuoden ja jossain vaiheessa Kokoomusnuorissa oli tÀllÀinen nainen joka antoi poikkeuksellisen vauhkoja lausuntoja esim liittyen raiskauskÀsitykseen avioliitossa. TÀmÀn Siekkisen mielestÀ naisen tehtÀvÀ oli aina antaa miehelle seksiÀ ja raiskaus on mahdottomuus avioliitossa. Luulen ettÀ nykyinen kokkarijugend on hieman siistiytynyt noista ajoista mutta silloin oli tosiaan tÀmÀ Siekkinen ja Wille Rydman kovasti framilla. Kuka tollaiselle kurpalle antaa, uskomaton flaksi ollut noin vastenmieliseksi ihmiseksi kuin Halla-aho on?
...eli kyseessÀ on tekijÀ-tyyppi, joka haluaa valtaa tavalla tai toisella. KiristÀnyt tÀllÀ tiedolla kenties jo kauan. TÀmÀ Siekkinen on ehkÀ oikein hakeutumalla hakeutunut suhteeseen jonkun isomman kollegan kanssa, ettÀ saisi paremman oksan olla. Ja mikÀs sen mukavampaa kuin tehdÀ vielÀ lapsi! Elareita pukkaa, maailman vanhin kikka.
En arvosta.
Jotkut kovimmista naistenmiehistÀ eivÀt ulkonÀöltÀÀn ole olleet erikoisia. Halla-Aho ei olekaan kuiva mitÀttömyys, vaan tÀstÀ lÀhtien tunnetaan naisia hurmaavana uroksena. Jopa niin kova uros ettÀ hÀnen lapsensa kelpaavat vaikka avioliiton ulkopuolelle.
Valta houkuttaa monia naisia eikÀ ainakaan voi vÀittÀÀ ettÀ HA ketÀÀn kumartelisi. Itsevarma ja tietÀÀ mitÀ haluaa. Tutkimusten ja vauva-fooruminkin mukaan sellaisesta miehestÀhÀn useimmat naiset pitÀvÀt. Itsevarmuuttahan mieheltÀ on aina löytynyt ja puhuu vaikka mustan valkoiseksi, jos vain puhumaan pÀÀsee. SelvÀstikin puhuu myös naisilta pÀÀt pyörÀlle mikÀli vain haluaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Minua ei hÀiritse Halla-ahossa mikÀÀn muu kuin tekopyhyys. Muka perinteiset perhearvot ja isÀnmaan puolella. Oikeasti on sivari, jolla on kaksi perhettÀ. MitÀh?
Koti, uskonto ja isÀnmaa!
Moniavioinen, tuomio mistÀlie jumalanpilkasta ja sivari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon yllÀttynyt ihan vaan siitÀ ettÀ kukaan nainen on suostunut Halla-ahoon edes koskemaan. Ihan kuin klonkun kanssa olis.
TÀmÀn ketjun voisi ottaa talteen, kun joku nainen taas yrittÀÀ vÀittÀÀ, ettÀ miehen ikisinkkuus ei voi johtua ulkonÀöstÀ vaan sen tÀytyy olla kiinni luonteesta. H-a on kuitenkin ihan tavallisen nÀköinen, normaalipituinen ja -painoinen mies ja saa silti tuollaista kommenttia. Antaa vÀhÀn osviittaa millainen tilanne on meillÀ oikeasti rumilla
Nooh, kyllÀ tÀssÀ Jussin sisÀinen kylmyys varmaan vaikuttaa siihen millaisena hÀnet nÀhdÀÀn. LÀmpimÀmpi ja maltillisempi luonne Jussin ulkonÀöllÀ voisi miellyttÀÀ huomattavasti enemmÀn. NÀin ainakin itse koen.
Eli "klonkku", "avaruusolion nÀköinen" yms. viittaavatkin luonteeseen? Uskokoon ken tahtoo
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitÀ, Vierailija, mÀ arvasin ettÀ tuo kyseessÀ oleva nainen on Elisa Siekkinen, aika hyvin. Olen seurannut suomalaista rasistiskeneÀ useamman vuoden ja jossain vaiheessa Kokoomusnuorissa oli tÀllÀinen nainen joka antoi poikkeuksellisen vauhkoja lausuntoja esim liittyen raiskauskÀsitykseen avioliitossa. TÀmÀn Siekkisen mielestÀ naisen tehtÀvÀ oli aina antaa miehelle seksiÀ ja raiskaus on mahdottomuus avioliitossa. Luulen ettÀ nykyinen kokkarijugend on hieman siistiytynyt noista ajoista mutta silloin oli tosiaan tÀmÀ Siekkinen ja Wille Rydman kovasti framilla. Kuka tollaiselle kurpalle antaa, uskomaton flaksi ollut noin vastenmieliseksi ihmiseksi kuin Halla-aho on?
...eli kyseessÀ on tekijÀ-tyyppi, joka haluaa valtaa tavalla tai toisella. KiristÀnyt tÀllÀ tiedolla kenties jo kauan. TÀmÀ Siekkinen on ehkÀ oikein hakeutumalla hakeutunut suhteeseen jonkun isomman kollegan kanssa, ettÀ saisi paremman oksan olla. Ja mikÀs sen mukavampaa kuin tehdÀ vielÀ lapsi! Elareita pukkaa, maailman vanhin kikka.
En arvosta.
Siekkinen kÀyttÀnyt tilannetta hyvÀkseen, kun on tiennyt Halliksen seksinpuutteesta, tÀllÀ kun on ollut lauma pieniÀ lapsia ja vÀsy vaimo kotosalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen jÀsen se Àiti. :O
Vaikuttaa poliittiselta peliltÀ. Kokkarit ovat laittaneet jonkun vosun viettelemÀÀn Jussin just oviksen aikaan. Isosta maksusta. Ties vaikka juottaneet jotain tyrmÀystippoja, kun eihÀn se Juska dokaa.
NĂ€in ollaan saatu pahimman kilpailijan maine mustattua.
Ja iltalehdet riekkuu innosta. EntÀs, jos Hilla on asian kanssa ihan OK? Ei se aviomiehen sivuloikka nyt niin haittaa tÀllÀ iÀllÀ - pÀÀasia, ettÀ on hyvÀ isÀ ja muutoin kiva kumppani elÀmÀÀ jakamassa. Ja jos jaksaa vielÀ sÀngyn puolella antaa Hillallekin, niin onko tuo nyt niin kamalaa?
Aika kauan se viettely ja tyrmÀÀminen kesti, 8 vuotta. Joko Jussi oli sitkeÀ tai nainen harvinaisen hidas :)
Vierailija kirjoitti:
Halla-ahon facebook-kommentti:
Kommenttina erÀissÀ medioissa tÀnÀÀn olleisiin uutisiin: Kyseinen asia on ollut pitkÀÀn niiden tiedossa, joiden tarvitsee tietÀÀ.
Olen tehnyt yksityiselÀmÀssÀni virheitÀ, joita en saa tekemÀttömÀksi. Olen pyytÀnyt anteeksi niiltÀ, joille asia kuuluu, ja elÀnyt seurausten kanssa parhaan taitoni mukaan. Olen tunnustanut kyseisen lapsen ja huolehtinut muista asiaan kuuluvista velvoitteista.
Moraaliselta kannalta tapahtuneessa ei ole mitÀÀn selittelemistÀ eikÀ puolustelemista. Toisaalta asian tulo julkisuuteen on kiusallisinta niille, jotka ovat tilanteeseen syyttömiÀ. NÀistÀ ja toisen osapuolen olosuhteisiin liittyvistÀ syistÀ olen pÀÀttÀnyt olla ruokkimatta aiheen julkista puintia, enkÀ kommentoi asiaa tÀmÀn enempÀÀ.
Iltalehden Tommi Parkkonen on vÀittÀnyt twitterissÀ kilpakumppanini Sampo Terhon vinkanneen asiasta medialle. Totean painokkaasti, ettÀ tÀmÀ on perÀtöntÀ panettelua.
Hillan puolesta olen kyllÀ silti pahoillani.[/quote]
Hillan nuorimmainen syntyntyt 2013 - eli vauva-aikana H-A pannut sen au-lapsen alulle, syntynyt 2015.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En arvosta.
Siekkinen kÀyttÀnyt tilannetta hyvÀkseen, kun on tiennyt Halliksen seksinpuutteesta, tÀllÀ kun on ollut lauma pieniÀ lapsia ja vÀsy vaimo kotosalla.
H-A tÀssÀ kyllÀ pahis on - ihan turhaa syyttÀÀ muita. Suhde alkanut jo kerran 8 vuotta sitten - todella pitkÀ sivusuhde. Hillana heittÀsin pihalle. NiillÀ ei voi olla kuin kulissiliitto enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut kovimmista naistenmiehistÀ eivÀt ulkonÀöltÀÀn ole olleet erikoisia. Halla-Aho ei olekaan kuiva mitÀttömyys, vaan tÀstÀ lÀhtien tunnetaan naisia hurmaavana uroksena. Jopa niin kova uros ettÀ hÀnen lapsensa kelpaavat vaikka avioliiton ulkopuolelle.
Valta houkuttaa monia naisia eikÀ ainakaan voi vÀittÀÀ ettÀ HA ketÀÀn kumartelisi. Itsevarma ja tietÀÀ mitÀ haluaa. Tutkimusten ja vauva-fooruminkin mukaan sellaisesta miehestÀhÀn useimmat naiset pitÀvÀt. Itsevarmuuttahan mieheltÀ on aina löytynyt ja puhuu vaikka mustan valkoiseksi, jos vain puhumaan pÀÀsee. SelvÀstikin puhuu myös naisilta pÀÀt pyörÀlle mikÀli vain haluaa ;D
Itsevarmuutta? Punasteleva ja takelteleva pikkupoika se on ainakin julkisuudessa. EhkÀ enintÀÀn netissÀ uskaltaa olla "itsevarma".
Vierailija kirjoitti:
Elisa Siekkinen on persu-kynnysmatto?
Halla-Aho on kÀynyt pyyhkimÀssÀ kyrpÀnsÀ siihen, kun ei kotona voinut pyyhkiÀ marimekon verhoihin:D
Eikö tuo ole vÀhÀn ilkeÀsti sanottu... nais-rukka varmasti halusi naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ on varmaan se tavallinen tarina. Aloittivat suhteen, Jussi lupaili eroavansa jne. Kun nÀin ei kÀynyt nainen teki vanhanaikaisen eli lapsen. Luuli, ettÀ Jussi sen takia eroaa Hillasta. Vaan ei eronnut. Surullinen tarina. ---.
Rumemmaksi menee, kun katsoo lasten syntymÀvuosia. H-A on tehnyt aika tyylipuhtaat Minkkiset: Hillan lapsi syntynyt 2013 ja tÀmÀ nuorin au 2015. Vauva-aikana siis ollut vieraisssa.
YököttÀvÀÀ. Ja ne kolme vanhempaa vielÀ siellÀ kotona vauvan lisÀksi Àidin kanssa, ja iskÀ tekemÀssÀ lisÀÀ vauvoja kodin ulkopuolella. Sellanen vastuullinen perheenisÀ.
Vierailija kirjoitti:
"Onpa tonttumainen kuva :)" kommentoi Jussi Àidin ja lapsensa kuvaa. TÀmÀ Àiti on kyllÀ melkoinen sekopÀÀ. Kavereina on kaikki Suomen pahimmat rasistisekopÀÀt (Marko De Witt, Laura Huhtasaari jne), muut persupoliitikot ja kaiken maailman sekopÀisiÀ julkkiksia (esim. Heikki Lampela). Onhan tÀmÀ kova uutinen ja paljastaa Jussin kaksinaamaisuuden. On sitÀ Suomessa pienemmistÀkin asioista tullut iso skandaali, esim. Ilkka Kanerva joutui eroamaan ministerin paikalta Tuksulle lÀhettÀmiensÀ tekstareiden takia. Tuleepa mieleen myös edesmennyt oikeistopopulisti Jörg Haider, joka julkisesti vihasi homoja ja sitten kuoltuaan auto-onnettomuudessa paljastuikin itse homoksi.
Mietin myös tota Haider-juttua ja tÀtÀ Islam-fobiaa Halla-aholla. Jotakin yhteistÀ on.
Halla-ahon rakastajattarella saattoi silti olla ihan realistisia odotuksiakin, koska sekÀ Jussi Niinistö ettÀ Matias Turkkila kuitenkin jÀttivÀt perheensÀ lapsineen ja menivÀt yhteen jonkun uuden kanssa.
PitÀisi nyt muistaa, ettÀ vaika Halla-aho ei olisi niin tunteella mukana, niin tÀmÀ Àiti on, samoin vaimo ja lapset ovat ihan syyttömiÀ kaikki. Tosi inhottava juttu ja surullinen.