Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12 vuoden suhde päättyi 3 vkoa sitten ja mies on alkanut deittailla uutta?!

Järkyttynyt exä
24.05.2017 |

En vaan kertakaikkiaan ymmärrä, miten miesten aivot toimii ja miten täydellisen tunteettomia voivat olla?? Itsellä surutyö ei ole päässyt vielä kunnolla edes käyntiin, koska ei tunnu vielä edes todelta että ero tuli. Ja mies vaan porskuttaa eteenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut!! 12 vuotta on hänen päässään käsitelty ja taputeltu 3 vkossa.
Kaipaan kokemuksia nyt kipeästi muilta, onko tänä normaalia käytöstä??

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutta suoleen kun vanha kuolee, sen tiesi vanha kansa.

Työtä tekemällä ja naimalla ikävät asiat unohtuvat. Jos jää omaan yksiöön itkemään, saa itkeä niin kauan kuin kyyneleitä riittää. Jos lähtee kartsalle ja löytää hyvää ja hauskaa seuraa, pahat asiat unohtuvat.

Vierailija
62/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän sillä joku vellinkeittäjä olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt exä kirjoitti:

En vaan kertakaikkiaan ymmärrä, miten miesten aivot toimii ja miten täydellisen tunteettomia voivat olla?? Itsellä surutyö ei ole päässyt vielä kunnolla edes käyntiin, koska ei tunnu vielä edes todelta että ero tuli. Ja mies vaan porskuttaa eteenpäin kuin mitään ei olisi tapahtunut!! 12 vuotta on hänen päässään käsitelty ja taputeltu 3 vkossa.

Kaipaan kokemuksia nyt kipeästi muilta, onko tänä normaalia käytöstä??

Elämä on kokoajan käynnissä. Jos ihastuu ja kiinnostuu, niin antaa mennä! Ei elämää voi jättää "odottamaan"

Vierailija
64/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ajalla ole sinällään väliä mutta onhan se outoa että muka heti samantien erotessa löytyy uusi. Tai siis löytyyhän noita aina mutta että oikeasti sattuisi juuri sellainen kohdalle keneen rakastuu tulisesti. Ja tapahtuu vielä toistuvasti samoille tyypeille ainakin omassa tuttavapiirissä. Väkisin kyllä tulee tunne että kyseiset ihmiset eivät edes välitä suuremmin kenen kanssa seurustelevat. Kunhan on joku. Jotenkin tunne-elämältään vajaita. Siksi on myös aina helppoa siirtyä seuraavaan kun mitään oikeita syvempiä tunteita ei koskaan ole ollutkaan. Ensimmäinen tarjolla oleva kelpaa. Nämä ihmiset kyllä jäävät paljosta paitsi vaikka eivät varmaan sitä itse ymmärrä. Tunnen yhden naisen joka kuvittelee olevansa jotenkin erityisen paljon miesten mieleen kun niin nopeasti edellisen suhteen päätyttyä on aina löytänyt uuden. Ei tajua että niin löytäisivät kaikki muutkin mutta kun kaikki ei vaan kelpuuta ketä tahansa.

Vierailija
65/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"uuden kanssa tekee kaikkea samaa, mitä minun kanssa"

Juuri tämä! Mies on vienyt naisen "meidän" ravintoloihin, "meidän" paikkoihin ja suunnittelevat matkaa samaan kohteeseen, missä kävimme yhdessä viime syksynä juuri ennen kuin sivusuhde alkoi!

T.39

Ajatteleekohan sinua pannessaan häntä samoissa paikoissa?

Tai ehkä ajatteli tätä uutta onneaan jo pannessaan nykyistä exäänsä?

Vierailija
66/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät tuota naisetkin. Tuttavani erosi lähes 10 vuoden parisuhteesta (mies jätti), vuoden sisään erosta oli jo kihloissa ja raskaana uudelle miehelle. Sääliksi käy lapsia tuosta aiemmasta suhteesta.

Vierailija
67/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sure rauhassa, mutta älä seuraa exäsi tekemisiä. Se ei kuulu enää sinulle. Ymmärrän, että on vaikeaa näin yhtäkkiä vain lopettaa miettimästä ihmistä, joka on ollut läsnä ja ajatuksissa noin kauan. Tietenkin sitä alkaa miettiä, onko koskaan oikein tuntenutkaan toista, ja onko tuo uusi suhde alkanut jo kauan sitten, jne. jne. Tällaisten miettiminen on ihan luonnollista, mutta kannattaisi silti tietoisesti yrittää kääntää ajatuksensa muualle heti kun saa itsensä kiinni niiden vatvomisesta.

Elämäsi on nyt sinun, ja exäsi tekee mitä tekee eikä se ole enää sinun asiasi. Hän saattaa hyvinkin tulla katuvaisena takaisin vuoden päästä, kuten joku tuolla ennustikin, mutta sen ei pitäisi sinua enää hetkauttaa. Tehköön omat tyhmyytensä, sinä saat nyt pestä kätesi tästä ihmisestä. Katso eteenpäin ja tartu uusiin mahdollisuuksiin. Onnellista uutta elämää sinulle!

Vierailija
68/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Kiitos asiallisista kommenteista ja kokemusten jakamisesta. Tämä oli ensimmäinen vakava ja pitkä suhteeni, joten olen ihan pihalla tunteitteni kanssa. Kaikki on yhtä kaaosta ja vuoristorataa päässäni.  Ja toistan vähemmän asiallisille; EN oleta tai odota exältäni yhtään mitään. Hän saa todellakin tehdä ihan mitä haluaa. Ollaan vaan täysin erilaisia asioiden käsittelemisessä ja eteenpäin menemisen aikataulussa, olen siitä ollut täysin tyrmistynyt.

On kyllä yllättävää, miten paljon on ihmisiä, joiden mukaan 3 vkon sureminen on jo ihan liian pitkä aika?? No, kukin tyylillään, näitä tunne-asioita ei voi pakottaa vaan jokainen  joutuu menemään oman sydämensä mukaan. Kunhan sen saisi joskus taas kokoon, on niin epäonnistunut olo vaikka pitkään olikin tiedossa, että ero on ajan kysymys.

Kiitos yhdelle kommentoijalle kirjavinkistä!!

Vierailija
69/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sure rauhassa, mutta älä seuraa exäsi tekemisiä. Se ei kuulu enää sinulle. Ymmärrän, että on vaikeaa näin yhtäkkiä vain lopettaa miettimästä ihmistä, joka on ollut läsnä ja ajatuksissa noin kauan. Tietenkin sitä alkaa miettiä, onko koskaan oikein tuntenutkaan toista, ja onko tuo uusi suhde alkanut jo kauan sitten, jne. jne. Tällaisten miettiminen on ihan luonnollista, mutta kannattaisi silti tietoisesti yrittää kääntää ajatuksensa muualle heti kun saa itsensä kiinni niiden vatvomisesta.

Elämäsi on nyt sinun, ja exäsi tekee mitä tekee eikä se ole enää sinun asiasi. Hän saattaa hyvinkin tulla katuvaisena takaisin vuoden päästä, kuten joku tuolla ennustikin, mutta sen ei pitäisi sinua enää hetkauttaa. Tehköön omat tyhmyytensä, sinä saat nyt pestä kätesi tästä ihmisestä. Katso eteenpäin ja tartu uusiin mahdollisuuksiin. Onnellista uutta elämää sinulle!

KIITOS! ap =)

Vierailija
70/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhempani ovat kumpikin eronneet tahoillaan avioliitoistaan voidakseen olla yhdessä. Heillä oli ihan mukavat avioliitot olemassa, olivat tyytyväisiä - kunnes kohtasivat toisensa. Eivät olleet koskaan tavanneet ketään vastaavaa ja ihan lähti jalat alta kuulemma. Tiesivät vain etteivät voi jatkaa avioliittoja tahollaan, jos tulee tällainen tunne jostakusta.

Ovat edelleen yhdessä, olisivatkohan jotain 35 vuotta jo olleetkin. Jos tykkää jostakusta, niin sitten tykkää.

Vierailija
71/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut eksä jätti 9 yhteisen vuoden jälkeen muutama kuukausi sitten ja vaihtoi heti uuteen, tein siitä tänne kuukausi sitten aloituksenkin. Olen edelleen masentunut ja surullinen enkä ole päässyt elämässä eteenpäin, koska haluaisin palata takaisin yhteen.

72/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jaksanut lukea ketjua, mutta mieshän ei suhteesta siis lähde ennenkun on uus katsottuna. Tätä on naisen joskus hankala tajuta.

This is how I roll. A natural twenty every time.

Vierailija
73/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan sama, mutta haluan miehen hoitavan eron paperiasiat kuntoon. Tuhlaa myös minulle kuuluvia rahoja uuteen naiseen, menee kalliisiin kohteisiin matkoille, käy hienoissa ravintoloissa ja tapahtumissa.

Vierailija
74/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ihan sama, mutta haluan miehen hoitavan eron paperiasiat kuntoon. Tuhlaa myös minulle kuuluvia rahoja uuteen naiseen, menee kalliisiin kohteisiin matkoille, käy hienoissa ravintoloissa ja tapahtumissa.

En siis ole ap. Minun pointtini on, että miehen huomio on uudessa naisessa, kun minun on pitänyt huolehtia käytännön asiat.

Vierailija
75/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole ap. Minun pointtini on, että miehen huomio on uudessa naisessa, kun minun on pitänyt huolehtia käytännön asiat.

Onko teillä lapsia? Minulle kävi samoin. Viimeinen kesä ennen ositusta ja omia pankkitilejä oli pahin. Minulla ja lapsilla ei ollut rahaa edes ruokaan ja mies kävi uuden heilan kanssa festareilla ja osti tälle kukkia meidän yhteiseltä tililtä.

Vierailija
76/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä lapsia? Minulle kävi samoin. Viimeinen kesä ennen ositusta ja omia pankkitilejä oli pahin. Minulla ja lapsilla ei ollut rahaa edes ruokaan ja mies kävi uuden heilan kanssa festareilla ja osti tälle kukkia meidän yhteiseltä tililtä.

Ei lapsia. Yhteinen tili ja säästötili, miehellä lisäksi osakkeita. Vuokra-asunto.

Pelkään, että mies tyhjentää tilit jotenkin.

Vierailija
77/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lapsia. Yhteinen tili ja säästötili, miehellä lisäksi osakkeita. Vuokra-asunto.

Pelkään, että mies tyhjentää tilit jotenkin.

Vinkkinä että käy lakimiehellä. Maksaa pari sataa mutta kannattaa. Avioero vireille jolloin ositus voidaan tehdä heti. Älä anna miehen tuhlata noin, et saa noita rahoja ikinä takaisin!!

Vierailija
78/78 |
25.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen tuo uuteen suhteeseen aina entisen parisuhteen haavat, joten ei voi sanoa milloin on aika uuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi