Ahdistaako muita kävellä puiston läpi joka on täynnä teinejä?
Kommentit (44)
Jonkun verran joo, ei nyt ehkä ahdista mutta olen varautunut ja jännittää. Eikä pelkästään puistoissa vaan ihan missä vaan missä nuoret kulkee laumoissa niin jännityn ja koitan vähän kiertää. Bussia odottaessa monesti laumautuvat siihen viereen ja sitten alkavat kärttää että hae tupakkaa, hae alkoholia, lainaa kaksi euroa, lainaa puhelinta jne.
Nuorena ahdisti mutta ei enää nykyään. Jos joku huutelee niin ei ota kuuleviin korviin sitä ja ei kiinnitä mitään huomiota ympärille niin hyvin selviää puiston läpi kävelystä
Kyllä niistä tulee mieleen että kuljenkohan nyt kuin jonkun vankilan tai mielisairaalan pihan läpi jossa on niitä arvaamattomia ja hallitsemattomia ölisijä oudokkeja.
Just. Itse olen aivan terve, töissäkäyvä, hyvinpukeutuva ja normaali aikuinen, mutta teinilaumat puistossa kyllä ahdistavat ohikävellessä. Monen monta kertaa mulle on huudeltu (ihan vaikka vaatteista "hei sä v***un ruskeatakkinen ämmä" tms), poikien puolesta jopa ahdisteltu (jos olen ollut yksin, olen suht lyhyt blondi, enkä kovin vanhakaan), ja muutenkin teinit käyttäytyvät lähtökohtaisesti jo arvaamattoman aggressiivisesti. Kuka sitä v***u-sanan jauhamista haluaa kuunnella isolta laumalta ja kovaan ääneen? Että "kaikenmaailman mielenterveysongelmaisista" ei ole kyse. Kyse voi olla siitä, että sinunkin teini-ikäisesi on puistossa räkivä, kiroileva ja ryyppäävä kovisteini, vaikka kotona olisikin enkeli.