Ahdistaako muita kävellä puiston läpi joka on täynnä teinejä?
Kommentit (44)
Ahdistaa, vaikka ei oiskaa teinejä.
Ahdistaa! En tunne oloani hyväksi kiroilun ja ilkeän naurun keskellä. On tietenkin myös erilaisia teinejä, jotka käyttäytyvät ihan normaalisti.
Ei enää. Mulla on nyt itselläni teini, 16-vuotias tyttö, jonka myötä olen saanut tutustua ihan mahtaviin nuoriin ihmisiin. :) Nuorena arastelin kyllä, pelkäsin huutelua. Enää se ei hetkauttaisi, mutta enpä ole sellaista enää kokenutkaan.
Ahdistaa. Pelkäsin teinejä jo nuorena eikä se ole kadonnut. Pelkään kai että nauravat tai käyvät kimppuun.
Joo. En pelkää että ne mun kimppuun kävis tai mitään, mutta teinit varsinkin laumoissa on jotenkin... röyhkeitä ja luulevat itsestään vähän liikoja. Liittyy siihen ikään tietenkin, mutta varmaan johtuu siitä kun olin ite teininä niin ujo hissukka ja kiusattukin, niin jotenkin jäi vähän paha maku suuhun.
Ahdistaa kun ei ikinä tiedä miten teinit käyttäytyy. En viitsis mitään päänaukomisia tms miltään ikäpolvelta, vanhemmat on sentään hiukan ennustettavampia toiminnassaan.
Ei. Asun yläkoulun vieressä ja näen teinejä päivittäin.
Vieressä sijaitsee myös lähikauppa. Siellä teinejä on laumottain. Avaavat minulle oven ja muutenkin ovat kohteliaita. :)
N45
Ei ahdista kun ei olla enää samassa elämänvaiheessa. Teininä olisi ahdistanut.
Aikuisia ihmisiä ei nykyään kunnioiteta samalla tavalla kuin ennen. Joten saattaa joskus vähän jännittää, jos on suuri lauma huutelevia teinejä.
Ei ahdista. Olen elänyt poikien keskellä , serkkuja, setiä, omia poikia ja kavereita. Yleensä ystävät ympäri maailmaa ovat miespuolisia. Olen siis hetero-nainen ja toista kertaa naimisissa.
Ahdisti jo silloin kun olin itse teini :D ja ahdistaa edelleen, vaikka oon kohta 30.
Vierailija kirjoitti:
Joo. En pelkää että ne mun kimppuun kävis tai mitään, mutta teinit varsinkin laumoissa on jotenkin... röyhkeitä ja luulevat itsestään vähän liikoja. Liittyy siihen ikään tietenkin, mutta varmaan johtuu siitä kun olin ite teininä niin ujo hissukka ja kiusattukin, niin jotenkin jäi vähän paha maku suuhun.
Tämä.
Johan nyt olette ahdistuneita. Kannattaisiko puhua ammattiauttajalle?
Ahdistaa suht paljon. Tosin olen asunut monessa paikkaa ja riippuu aika paljon maasta ja kaupungista kuinka innostuneita ovat kommentoimaan ohikulkijoita. Lontoon lähiöistä mulla on pahimmat kokemukset. Ikään kuin heillä ei olis muuta tekemistä, kuin päteä keskenään kuka uskaltaa olla röyhkein jollekin ohikulkijalle. Viskellään jotain ruokaa päälle ja kommentoidaan kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ahdista. Olen elänyt poikien keskellä , serkkuja, setiä, omia poikia ja kavereita. Yleensä ystävät ympäri maailmaa ovat miespuolisia. Olen siis hetero-nainen ja toista kertaa naimisissa.
Mitähän tällä viestillä mahdettiin tarkoittaa?
Teinit ovat pelkäästään poikia? Heteronainen, joka ei osaa käyttää väliviivaa, ei ahdistu teineistä? Avioliitosta ja kansainvälisistä miespuolisista ystävistäkin puhuttiin?
Riippuu vähän minkälaisia teinejä.
Ei ahdista. Amisopena kuljen nuorisolaumojen läpi käytävillä tai koulun pihalla päivittäin. Kotikylällä aika suuri osa nuorisosta on nykyisiä, entisiä tai tulevia opiskelijoitani.
Ahdistaa, koska pelkään niiden ryöstävän tai käyvän muuten vaan kimppuun.