Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko naamatatuoitu mies teistä seksikäs?

Vierailija
23.05.2017 |

Nostaako näkyvä naamatatuointi miehen seksuaalista haluttavuutta naisten silmissä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
2/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei täällä sitä tunnusta, mutta silti noilla tuppaa seuraa kyllä riittämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on pelottava ja mt-ongelmainen taatusti myöskin. Kukaan tervepäinen ei tatuoi naamaansa.

Vierailija
4/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei, paitsi se jäbä millä on luurankotatuointi koko kropassa naama mukaan lukien on kyllä tosi kuuma :D

Vierailija
5/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku barber jouko?

Vierailija
6/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Kyllä pitää olla muutenkin hyvännäköinen, ei itseäni ainakaan viehätä ruma mies, vaikka sillä kuinka olisi naamassa tatuointeja. Mutta hyvännäköinen mies naamatauoinneilla tai ilman kelpaa mulle.

Vierailija
7/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa, joutuu vielä syöpäpolille.

Vierailija
8/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinkuviot kasvoissa on kivat <3

Vierailija
9/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mut mun mielestä tatskat miehellä (tai naisella) on kamalia, oli ne sitten päässä tai missä tahansa.

Vierailija
10/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yleensäkään tykkää tatuoinneista, ne on Super ällöjä. Saati et olis vielä naamassa tai kaulassa...

Vierailija
11/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden tyypin, joka on ottanut lastensa (2kpl) nimet kasvoihinsa. On aika karun näköistä...

Vierailija
12/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja tatuoinnista. Tiedän erään naamatatuoidun miehen joka on ihan todella hyvännäköinen minun silmääni.

Toki olen tällainen tatuoitu wt-akka itsekin, palstan standardeilla.

Vierailija
13/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihmiset saavat toteuttaa itseään haluamallaan tavalla, vaikkakin juuri tatuoimaan naamansa, kunhan ei tee mitään laitonta tai sekaannu eläimmiin...

Mutta myöntää pitää, naamatatuoinnit eivät ole minun mielestäni seksikkäitä. Mutta on varmaan niitäkin, jotka tykkää...

Vierailija
14/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatskasta tietää että kyseessä on oikea jännämies, ei mikään atm vetkula :) Vähän kuin lupaus s/m-seksistä...

Vierailija
15/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tribaaleja turpavärkkiin ja palvelualalle...

Vierailija
16/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niinku barber jouko?

Joukolla on lapsensa nimi kasvoissa, sööttiä. Tykkäisin jos ukollani olisi minun nimeni naamassansa niin tietäisivät kaikki että hän on jo varattu :p

Vierailija
17/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen roskaväen ja rikollisten juttuja. Aivan ällöjä kuten naamasta roikkuvat Rapalat.

Vierailija
18/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuointi on ehdottomasti, juoksen karkuun sellaisia miehiä. Yleensäkin tatuoinnit on iso eieiei, mutta joillekin harvoille sopii tyyliin. Esim tatuointitaiteilija Ami James on törkeän kuuuma mies. Hänellä on kaulatatuointi, joka mielestäni näyttää hänellä hyvältä. Kasvojaan ei ole onneksi tatuoinut.

Vierailija
19/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamatatuointi on ehdottomasti, juoksen karkuun sellaisia miehiä. Yleensäkin tatuoinnit on iso eieiei, mutta joillekin harvoille sopii tyyliin. Esim tatuointitaiteilija Ami James on törkeän kuuuma mies. Hänellä on kaulatatuointi, joka mielestäni näyttää hänellä hyvältä. Kasvojaan ei ole onneksi tatuoinut.

Piti ihan guuglettaa...olipas ruma kuulapää :)

Vierailija
20/20 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköinen mielenterveyspotilas, rikollinen tai molempia. Siinä ensimmäiset ajatukset, mikäli näen jollain kasvotatuoinnin. Kaula on lähes yhtä paha. En tunne tällaisia ihmisiä, eikä heitä omassa laajemmassakaan elinpiirissäni pyöri. Vaikea keksiä syytä, miksi joku haluaisi tärvellä ulkonäkönsä noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi