Onko naamatatuoitu mies teistä seksikäs?
Nostaako näkyvä naamatatuointi miehen seksuaalista haluttavuutta naisten silmissä?
Kommentit (20)
Kukaan ei täällä sitä tunnusta, mutta silti noilla tuppaa seuraa kyllä riittämään.
Mielestäni on pelottava ja mt-ongelmainen taatusti myöskin. Kukaan tervepäinen ei tatuoi naamaansa.
ei, paitsi se jäbä millä on luurankotatuointi koko kropassa naama mukaan lukien on kyllä tosi kuuma :D
No ei. Kyllä pitää olla muutenkin hyvännäköinen, ei itseäni ainakaan viehätä ruma mies, vaikka sillä kuinka olisi naamassa tatuointeja. Mutta hyvännäköinen mies naamatauoinneilla tai ilman kelpaa mulle.
Voi raukkaa, joutuu vielä syöpäpolille.
Ei, mut mun mielestä tatskat miehellä (tai naisella) on kamalia, oli ne sitten päässä tai missä tahansa.
No en yleensäkään tykkää tatuoinneista, ne on Super ällöjä. Saati et olis vielä naamassa tai kaulassa...
Tiedän yhden tyypin, joka on ottanut lastensa (2kpl) nimet kasvoihinsa. On aika karun näköistä...
Riippuu miehestä ja tatuoinnista. Tiedän erään naamatatuoidun miehen joka on ihan todella hyvännäköinen minun silmääni.
Toki olen tällainen tatuoitu wt-akka itsekin, palstan standardeilla.
Mielestäni ihmiset saavat toteuttaa itseään haluamallaan tavalla, vaikkakin juuri tatuoimaan naamansa, kunhan ei tee mitään laitonta tai sekaannu eläimmiin...
Mutta myöntää pitää, naamatatuoinnit eivät ole minun mielestäni seksikkäitä. Mutta on varmaan niitäkin, jotka tykkää...
Naamatatskasta tietää että kyseessä on oikea jännämies, ei mikään atm vetkula :) Vähän kuin lupaus s/m-seksistä...
Tribaaleja turpavärkkiin ja palvelualalle...
Vierailija kirjoitti:
Ai niinku barber jouko?
Joukolla on lapsensa nimi kasvoissa, sööttiä. Tykkäisin jos ukollani olisi minun nimeni naamassansa niin tietäisivät kaikki että hän on jo varattu :p
Valkoisen roskaväen ja rikollisten juttuja. Aivan ällöjä kuten naamasta roikkuvat Rapalat.
Naamatatuointi on ehdottomasti, juoksen karkuun sellaisia miehiä. Yleensäkin tatuoinnit on iso eieiei, mutta joillekin harvoille sopii tyyliin. Esim tatuointitaiteilija Ami James on törkeän kuuuma mies. Hänellä on kaulatatuointi, joka mielestäni näyttää hänellä hyvältä. Kasvojaan ei ole onneksi tatuoinut.
Vierailija kirjoitti:
Naamatatuointi on ehdottomasti, juoksen karkuun sellaisia miehiä. Yleensäkin tatuoinnit on iso eieiei, mutta joillekin harvoille sopii tyyliin. Esim tatuointitaiteilija Ami James on törkeän kuuuma mies. Hänellä on kaulatatuointi, joka mielestäni näyttää hänellä hyvältä. Kasvojaan ei ole onneksi tatuoinut.
Piti ihan guuglettaa...olipas ruma kuulapää :)
Todennäköinen mielenterveyspotilas, rikollinen tai molempia. Siinä ensimmäiset ajatukset, mikäli näen jollain kasvotatuoinnin. Kaula on lähes yhtä paha. En tunne tällaisia ihmisiä, eikä heitä omassa laajemmassakaan elinpiirissäni pyöri. Vaikea keksiä syytä, miksi joku haluaisi tärvellä ulkonäkönsä noin.
ei