Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häälahjaksi hyvätuloiselle työssäkäyvälle aikuiselle hääparille, joilla on jo kaikkea?

Vierailija
23.05.2017 |

Eivät halua rahaa. Tyhjin käsin en haluaisi mennä. Jotain persoonallista. Villasukat molemmille olisi ollut hyvä, ja tiedän kelpaavan, mutta se idea on jo varattu. Eivät ole aiemmin olleet naimisissa, eli ihan eka kierros on, ovat vain pitkään olleet yhdessä ja päättäneet mennä naimisiin vasta nyt. Lahjakortitkaan ei ole hyvä idea, koska he käyvät "joka paikassa" muutenkin ja heillä on varaa siihen. Voidaan kerätä myös porukka, meillä on nyt jokaisella puitavana ideat ja useitakin hyviä ideoita saa kertoa, jaan niitä eteenpäin muille. Vuohi Afrikkaan on liian tylsä.

Asiattomat ehdotukset skippaan, joku seksijuttujen ehdottelu ovat last season jonnemaisia.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illallinen pimeässä -lahjakortti.

Vierailija
2/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku elämyslahja olis varmasti aika kiva! Esim. tuo illallinen pimeässä, dinner in the sky tai parihieronta ym. Tsekkaa www.elamyslahjat.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohi aiheen, mutta mukavaa, että teillä on mahd. miettiä lahjaa porukalla, niin eipähän tarvi kärvistellä lahjan hankkimisen kanssa yksin. - Ääni elämyslahjalle täältäkin.  

Vierailija
4/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti hyvään ravintolaan, varmasti arvostavat, vaikka itsekin tienaavat hyvin.

Vierailija
5/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulu. Galleriasta joku heille juuri sopiva grafiikkatyö.

Vierailija
6/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tivolin radio Bluetoothilla.

Vierailija
7/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo elämyslahja on hyvä. Me myös arvostumme 130 euron shampanjaa.

Vierailija
8/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksittiinkin samantien kun viestin olin lähettänyt, idea, veli soitti juuri, mutta tässä idea vapaasti lainattavaksi: Tilataan taidemaalari maalaamaan heistä muotokuva :) Kysynkin nyt että mitä mieltä? Veli itse tietää jonkun, joka on hyvä, työkaveriltaan oli saanut idean. 

Vierailija
9/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hääkuva, t: ap. 

Vierailija
10/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taulu. Galleriasta joku heille juuri sopiva grafiikkatyö.

Lahjakortti galleriaan ehkä, mutta ei valmiiksi valittua taulua. Pieleen menemisen riski on liian iso.

Vierailija
11/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä kannata mitään tavaraa antaa, paitsi jos tietää että ovat haaveilleet jostain tietystä jutusta. turha tavara jää käyttämättä. jos tietää heitän juovan alkoholia, niin jotain laatukasta viiniä.

Vierailija
12/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakettiin laitat suukapulan, kahleet ja piiskan. pääseevät hääyönä leikkimään aikuisten juttuja.

Vierailija
13/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksittiinkin samantien kun viestin olin lähettänyt, idea, veli soitti juuri, mutta tässä idea vapaasti lainattavaksi: Tilataan taidemaalari maalaamaan heistä muotokuva :) Kysynkin nyt että mitä mieltä? Veli itse tietää jonkun, joka on hyvä, työkaveriltaan oli saanut idean. 

ei tykättäisi täällä.

n37

Vierailija
14/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teitä on porukka, joka tuntee hääparin pidemmältä ajalta, niin tehkää yhdessä taulu tai "kirja" yhteisistä tekemisistänne vuosien varrelta. Kuvia, pääsylippuja, festarirannekkeita, postikortteja, mitä nyt keksittekin. Joku tällainen on tosi kiva myös elämys- tai muun lahjan lisäksi.

Vierailija
15/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en kyllä haluaisi miehen ja mun muotokuvaa seinälle, vaik olis kuinka hyvin tehty :D

Vierailija
16/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumapallolento

Vierailija
17/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako teitä on kimpassa ja millä summalla? Maksaa maltaita (tonneja).

Esim tämä http://www.kempas.fi/muotokuvan_hankinta.php

Vierailija
18/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei. 

Vierailija
19/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kerta mitään toiveita ole niin veisin vaan kalliillaan viinin tai samppanjan

Vierailija
20/24 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

nippu vanhoja ålayboy lehtiä. aviopari voi sitten yhdessä katsella kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä