Mitä häälahjaksi hyvätuloiselle työssäkäyvälle aikuiselle hääparille, joilla on jo kaikkea?
Eivät halua rahaa. Tyhjin käsin en haluaisi mennä. Jotain persoonallista. Villasukat molemmille olisi ollut hyvä, ja tiedän kelpaavan, mutta se idea on jo varattu. Eivät ole aiemmin olleet naimisissa, eli ihan eka kierros on, ovat vain pitkään olleet yhdessä ja päättäneet mennä naimisiin vasta nyt. Lahjakortitkaan ei ole hyvä idea, koska he käyvät "joka paikassa" muutenkin ja heillä on varaa siihen. Voidaan kerätä myös porukka, meillä on nyt jokaisella puitavana ideat ja useitakin hyviä ideoita saa kertoa, jaan niitä eteenpäin muille. Vuohi Afrikkaan on liian tylsä.
Asiattomat ehdotukset skippaan, joku seksijuttujen ehdottelu ovat last season jonnemaisia.
Kommentit (24)
Joku elämyslahja olis varmasti aika kiva! Esim. tuo illallinen pimeässä, dinner in the sky tai parihieronta ym. Tsekkaa www.elamyslahjat.fi
Vähän ohi aiheen, mutta mukavaa, että teillä on mahd. miettiä lahjaa porukalla, niin eipähän tarvi kärvistellä lahjan hankkimisen kanssa yksin. - Ääni elämyslahjalle täältäkin.
Lahjakortti hyvään ravintolaan, varmasti arvostavat, vaikka itsekin tienaavat hyvin.
Taulu. Galleriasta joku heille juuri sopiva grafiikkatyö.
Tuo elämyslahja on hyvä. Me myös arvostumme 130 euron shampanjaa.
Keksittiinkin samantien kun viestin olin lähettänyt, idea, veli soitti juuri, mutta tässä idea vapaasti lainattavaksi: Tilataan taidemaalari maalaamaan heistä muotokuva :) Kysynkin nyt että mitä mieltä? Veli itse tietää jonkun, joka on hyvä, työkaveriltaan oli saanut idean.
Vierailija kirjoitti:
Taulu. Galleriasta joku heille juuri sopiva grafiikkatyö.
Lahjakortti galleriaan ehkä, mutta ei valmiiksi valittua taulua. Pieleen menemisen riski on liian iso.
ei välttämättä kannata mitään tavaraa antaa, paitsi jos tietää että ovat haaveilleet jostain tietystä jutusta. turha tavara jää käyttämättä. jos tietää heitän juovan alkoholia, niin jotain laatukasta viiniä.
pakettiin laitat suukapulan, kahleet ja piiskan. pääseevät hääyönä leikkimään aikuisten juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Keksittiinkin samantien kun viestin olin lähettänyt, idea, veli soitti juuri, mutta tässä idea vapaasti lainattavaksi: Tilataan taidemaalari maalaamaan heistä muotokuva :) Kysynkin nyt että mitä mieltä? Veli itse tietää jonkun, joka on hyvä, työkaveriltaan oli saanut idean.
ei tykättäisi täällä.
n37
Jos teitä on porukka, joka tuntee hääparin pidemmältä ajalta, niin tehkää yhdessä taulu tai "kirja" yhteisistä tekemisistänne vuosien varrelta. Kuvia, pääsylippuja, festarirannekkeita, postikortteja, mitä nyt keksittekin. Joku tällainen on tosi kiva myös elämys- tai muun lahjan lisäksi.
Joo en kyllä haluaisi miehen ja mun muotokuvaa seinälle, vaik olis kuinka hyvin tehty :D
Vierailija kirjoitti:
Montako teitä on kimpassa ja millä summalla? Maksaa maltaita (tonneja).
Esim tämä http://www.kempas.fi/muotokuvan_hankinta.php
Vierailija kirjoitti:
Juu ei.
Jos ei kerta mitään toiveita ole niin veisin vaan kalliillaan viinin tai samppanjan
nippu vanhoja ålayboy lehtiä. aviopari voi sitten yhdessä katsella kuvia.
Illallinen pimeässä -lahjakortti.