Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Suomessa edes olemassa?

Vierailija
23.05.2017 |

Valkoisen kalvakoita pieniä naisten vegaaniperseitä, jotka haluaisivat miehen laukeavan heidän pakaroilleen? Minulta lähtisi sellainen lasti, että heikompia hirvittäisi.

Minulle ei olisi yhtään mitään väliä, minkälaiset rinnat, pärstä tms. olisi, mutta se hoikahko kaunis kalpea naisen perse. Sinne ampuisin monta kertaa illassa. Orgasmeja antaisin tuollaisella perseelle taitavalla kielelläni, sekä sormillani monta illassa. MIES!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno homo fantasia. 5/5

Vierailija
2/5 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hieno homo fantasia. 5/5

Tässähän se juuri on. Ei ole mitään homohaluja, vaan nimenomaan naisen pakarat kiinnostaa, ja sieltäkin vain ykköseen, ei siis mitään anaalia edes naiselta.

Voi pojat, miettikää nyt. Kaunista naisen persettä, takaapäin ja lastit mieluummin pakaroille. Toki sisällekin, mutta itse en sitä haluaisi, koska nainen on aina kantavana, jos päästän lastini sisään. Minulla on se ongelma, jos katsonkin naista hieman tuhmasti, niin hän on kantavana. Haukkuvat kylillä siitossonniksi. Eikä vähiten 23/16 kullini vuoksi.

Vaikka kaluni on kuin hevosella, niin se  ikävä kyllä on monta kertaa päivässä valmis "ampumaan", itse tyytyisin vähempäänkin. Mutta kun sana on kiirinyt, niin kaikki sitä mahtimelaa haluavat. Siinä sitten kun toinen toistaan kauniimmat perseet kiehnäävät, niin pakkohan minun on heidät astua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista kullia tietäisin saavani, minulle olisi yhdentekevää, minkänäköinen, kokoinen tai ikäinen mies olisi. Varmasti olisin yhtä orgasmia koko tyttö. N23.

Vierailija
4/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaista kullia tietäisin saavani, minulle olisi yhdentekevää, minkänäköinen, kokoinen tai ikäinen mies olisi. Varmasti olisin yhtä orgasmia koko tyttö. N23.

Tuollaisia naisenalkuja kiimaisine perseineen naisin useita päivässä, ja jokaiselle useita orgasmeja. Tarvittaessa kaikki olisivat kantavina parin viikon sisään.

Vierailija
5/5 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä nuoria vegaanitammoja kalvakkoine pakaroineen voisi olla vaikka muutamia rivissä persepystyssä, työntäisin jokaiselle pari orgasmia ja sen jälkeen ampuisin jokaisen pakaroille satsini.