Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt testannut nettikirppiksiä vähänkäytetty ja Rekki

Vierailija
23.05.2017 |

Kokemuksia myyjänä:

Rekki:
+ Takuuhinta

- Hintaa ei voi määritellä itse.
- Myyntiin otetaan vain kalleimpia merkkivaatteita
- Myyjä saa 55% myyntihinnasta
- Tuote ei saa olla yli 5 vuotta vanha
- Saat rarjouksen, jonka hyväksyt tai hylkäät. Jos et hyväksy, joudut lahjoittamaan tuotteet tai lunastamaan takaisin maksua vastaan

Vähänkäytetty:

+ Myyntiin otetaan melkein kaikki tuotteet
+ Myyjä itse määrittää hinnan, (kirppis lisää myyntihintaan 1€ tuottoa)
+ Samalla koodilla saa lähetettyä useamman paketin
+ Nettisivuilta voi seurata omaa myyntiä
+ Saat itse laatia myynti-ilmoituksen (tämän koen plussana, koska hyvin tehty ilmoitus lisää myyntiä)

- Rahoja pitää odottaa 21 päivää myynnistä (koska tuotteilla 14vrk palautusoikeus)
- Tuotteiden kuvaamisessa pitää nähdä vaivaa
- Jos tuote ei mene kaupaksi 90 vuorokaudessa, päätät lahjoitatko tuotteen hyväntekeväisyyteen, lunastatko postikuluilla, vai ostatko lisäaikaa
- Hinta putoaa tietyn ajan kuluessa

Näitä kahta vertaillessani koen että vähänkäytetty on parempi.

P.s. saa vinkata muitakin. Testaan mielelläni! :)

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ MYYKÖ TAI OSTAKO MITÄÄN REKISTÄ, RAHA EI MENE MYYJILLE! Itse kysellyt nyt kaksi kuukautta rahojen perään mutta ei ole kuulunut. En suosittele!!! Ärsyttää kun laitoin hyväkuntoisia merkkivaatteita sinne myyntiin ja nyt tuntuu että tuskin tulen koskaan niistä rahoja saamaan. Myyntiin laitettaessa niistä myös hylättiin käytännössä kaikki lastenvaatteet, vaikka oli siistiä, ehjää, nykyaikaista Marimekkoa, Noshia ja Adidasta. Ei tästä mitenkään päin voitolle jäisi vaikka rahat saisikin, mieluummin myy vaikka euron kappale Facessa tai Torissa tms. EN SUOSITTELE REKKIÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän