Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nyt testannut nettikirppiksiä vähänkäytetty ja Rekki

Vierailija
23.05.2017 |

Kokemuksia myyjänä:

Rekki:
+ Takuuhinta

- Hintaa ei voi määritellä itse.
- Myyntiin otetaan vain kalleimpia merkkivaatteita
- Myyjä saa 55% myyntihinnasta
- Tuote ei saa olla yli 5 vuotta vanha
- Saat rarjouksen, jonka hyväksyt tai hylkäät. Jos et hyväksy, joudut lahjoittamaan tuotteet tai lunastamaan takaisin maksua vastaan

Vähänkäytetty:

+ Myyntiin otetaan melkein kaikki tuotteet
+ Myyjä itse määrittää hinnan, (kirppis lisää myyntihintaan 1€ tuottoa)
+ Samalla koodilla saa lähetettyä useamman paketin
+ Nettisivuilta voi seurata omaa myyntiä
+ Saat itse laatia myynti-ilmoituksen (tämän koen plussana, koska hyvin tehty ilmoitus lisää myyntiä)

- Rahoja pitää odottaa 21 päivää myynnistä (koska tuotteilla 14vrk palautusoikeus)
- Tuotteiden kuvaamisessa pitää nähdä vaivaa
- Jos tuote ei mene kaupaksi 90 vuorokaudessa, päätät lahjoitatko tuotteen hyväntekeväisyyteen, lunastatko postikuluilla, vai ostatko lisäaikaa
- Hinta putoaa tietyn ajan kuluessa

Näitä kahta vertaillessani koen että vähänkäytetty on parempi.

P.s. saa vinkata muitakin. Testaan mielelläni! :)

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänkäytetty.fi on ihan loistava. Olen pari erää myynyt vaatteita ja kenkiä, yli 300€ olen saanut! Paras konsepti, ei tarvitse olla tekemisissä ostajan kanssa tai postitella yksittäisiä vaatteita. Kerran kun kuvaa ja hinnoittelee kaikki, voi asian unohtaa kokonaan ja kauppa käy. Toimii!

Vierailija
22/41 |
21.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin rekkiin ison paketin vaatteita ja tarjoukseksi sain 0 e. Vaatteistani vain yksi olisi hyväksytty siitä huolimatta, että mukana oli paljon todella laadukkaita vaatteita hyväksytyiltä brändeiltä. Suurin osa vaatteista oli hylätty todella mitättömin syin. Esimerkiksi yhdessä syynä oli kellastuminen niskassa vaikka mielestäni paita oli takaisin tullessakin ihan vitivalkoinen. Törkeyden huippu oli, kun yksi paita oli hylätty ja siitä huolimatta se olisi mennyt Rekillä myyntiin. Todella tarkkaan tutkimalla löysin paidan niskassa olevista nauhoista sauman purkaantuneen alle puolen sentin verran ja tässä paidassa oli laitettu hintalappu jo valmiiksi paikalle. Paitani olisi siis myyty, vaikka minulle olisi väitetty, että kyseinen tuote meni hylkyyn. Maksoin kuitenkin sitten reilun 15 euron maksun, jotta sain tuotteeni takaisin eikä paitani tai muutkaan tuotteeni päätyneet myyntiin, niin että minä en olisi saanut niistä senttiäkään ja Rekki olisi tienannut niillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan älyttömän huono maku jäi Rekistä. Yhden kerran kokeiltu ja toista kertaa en laita. Tarkistin ennen lähettämistä että vaatteet oli brändeltä joita ottavat myyntiin ja tarkistin vaatteet. Olen vaatetusalan artesaani koulutukseltani ja osaan kyllä taatusti tarkistaa vaatteen kunnon. Suurin osa vaatteista meni hylkyyn, milloin mistäkin syystä, oli löytynyt reikää tai ei ollut sopiva heidän valikoimiinsa!

Vierailija
24/41 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä mihin hävisi ne kaikki hyväkuntoiset merkkivaatteet jotka meni hylkyyn. Jos ei ole myyviä/muodin mukaisia, niin miksiköhän niitä on myynnissä muissa liikkeissä? Tulee mieleen että vetävät välistä ja höynäyttävät ihmisiä!

Vierailija
25/41 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petyin Rekkiin myös.Valitsin myytäväksi uudenveroisia vaatteita.Nansoa , Odd Mollya ym.Vaatteistani vain yksi meni kaupaksi.Tyhmyyksissäni hyväksyin myymättömien tuotteiden menemisen hyväntekeväisyyteen.Sinne meni uusia vaatteitani ...

Myynnistä sain vaivaiset 9 e tuottoa ja olin itse maksanut vaatteistani ainakin 200e.Tyhmästä päästä sakotetaan.En myy siellä enää mitään.Mieluummin itsepalvelukirppus tms.

Muutaman vaatteen olen ostanut Rekistä ja toimitus on olkut nopea.Uskoakseni ongelmana on tuotteiden liika määrä, kuka niitä jaksaa selata.

Omituisesti tuotteeni myös olivat välillä normihintaisia, sitten tulivat aleen ja taas uudestaan joku pompsahti normihintaiseksi.

Parempi kokemus vähänkäytetty.fi: stä.Siellä meni paremmin kaupaksi.

Rekin vaatteet myös kuvattu huonosti, esim.Emmyllä paremmat kuvat.

Vierailija
26/41 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Rekkiä ja banaanilaatikollisesta vaatteita jäi kaikkien kulujen jälkeen noin kymppi käteen. Ymmärrän, että itseltäni säästyneestä työstä ja vaivannäöstä kuuluukin maksaa, mutta vähän liian vähiin kuitenkin meni mielestäni.

Vierailija
27/41 |
09.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mielenkiinnosta katsomassa tuon rekin. Eihän siellä mitään oikeita merkkivaatteita ole. Marketti kamaa ja stockaa. Yhdet Pradan korkkarit bongasin, mutta nekin olisi olleet rumat ja pienet.

Vierailija
28/41 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele Rekkiä. Esimerkiksi yhdestä täysin käyttämättömästä trenssitakista (jonka toki lähettäessä tarkistin) löydettiin muka tarkastuksessa tahra eikä sitä hyväksytty myyntiin. Lisäksi myyntejä ei pääse seuraamaan reaaliaikaisesti mistään, joten toiminta ei ole myyjälle kovin läpinäkyvää. 8 kk vaatteiden lähettämisen jälkeen tuli maksu myydyistä tuotteista (18 € isosta laatikollisesta lähetettyjä vaatteita). Ei todellakaan kannata jatkossa. 

Vierailija
29/41 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuplaetupäivillä tarjoamme koko valikoiman tuotteista 1 euron lisäalennuksen!

Saat alennuksen kassalla koodilla "TUPLAETUPÄIVÄT".

Lisäksi saat ilmaisen toimituksen, kun tilaat vähintään 7 tuotetta. ​​​​​​​

Tarjous voimassa sunnuntaihin 25.4.2021 saakka.

Vierailija
30/41 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan tarjosin (muistaakseni) just tälle rekkille japanilaisia highbrand käsilaukkuja, varsin hintavia, nahkaisia ja ihan varmasti trendikkäitä ja uusia, todella vähän käytettyjä.

Eivät ottaneet myyntiin kun oli heille tuntematon brändi!

Myin ne sitten itse ja sainkin hyvät rahat niistä ja kaikki itselleni.

Ihmettelen vaan että kaiken maailman Stockan omat merkit ym bulkkikama sinne kuitenkin kelpaa myyntiin.

Vierailija
31/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että älä lähetä ainakaan hyvää merkkitavaraa tällaisiin firmoihin.

Jos sinulla on hyviä tuotteita, myy ne tori.fi:ssä, saat siellä paremman hinnan tai jossain muussa vastaavassa paikassa.

Vierailija
32/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kukaan noita käyttään? Eihän siinä ole mitään järkeä. Rekissä riistetään rahat ja vähänkäytetty ei eroa torista.

Myykää torissa vaatteet. Tällä hetkellä kauppa käy kuumana, jos vain hinta on riittävän matala. Korona vissiin tehnyt sen, mutta lähes kaikki ostokelpoinen ostetaan.

Pitää osata tietysti hinnoitella. Vaatteen arvo laskee kuin lehmänhäntä ja oikea pyynti on noin 10 prosenttia ostohinnasta suurimmassa osassa sisävaatteista.

Rekki on ilmeisesti niitä varten, jotka eivät pysty eroamaan vaatteistaan oikeaan hintaan. Maksavat itsensä kipeäski palvelusta, jossa joku toinen kertoo, ettei vaatteesta saa juuri mitään.

Kannattaa katsoa se uusi motin jutti uff ja fida kierrätyksistä. Suurin osa vaatteista lähetetään tyyliin Afrikkaan, joissa ne päättyvät jätteeksi.

Realismia on se, että hyväkuntoiset kannattaa myydä torissa ja muut laittaa suoraan sekajätteeseen tai sitten vaatekierrätys-pisteeseen, jos sellainen löytyy Rinki-pisteestä. Uff ja Fida eivät ole oikeita osoitteita enää vaatteille. Valitettavasti.

Vierailija
33/41 |
30.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautuslappu tuli maaliskuussa. Alkoi huhtikuussa, vuosi sitten.

Huhtikuun alussa laitoin monta banaanilaatikollista vähänkäytettyyn ja aloin heti keräämään uutta satsia.

Muistaakseen laitoin paketit syyskuussa ja maksettiin koko joulu niillä rahoilla.

Vähänkäytetty on loistava !

Vierailija
34/41 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekki on ihan pepusta!

Vierailija
35/41 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ent. Rekkiläinen kirjoitti:

Rekki on ihan pepusta!

Ei enää Rekkiä, enkä suosittele muillekaan :(

Vierailija
36/41 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinulle tilitetään rahat, jotka saat myynnistä?

Vierailija
37/41 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vähän ikäviä kokemuksia Rekistä. Kerran päällä ollut mekko hylättiin kulumien takia, jep jep. Suurin osa vaatteista hylättiin varsin outojen syiden takia.

Rekki vaikuttaa olevan kannattava paikka vain ostajalle. Tänne en jatkossa vaatteitani missään tapauksessa lähetä. Maksaa 12 e, että hylätyt vaatteet saa takaisin.

Tulee vähän fiilis, kuinka paljon työntekijät mahtavat kerätä itselleen näitä hylättyjä tuotteita, jos myyjä ei tajua tai jaksa pyytää niiden lähettämistä takaisin.

Vierailija
38/41 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia kirjoitti:

Minulla kävi myös noin .....vaatteissa joita en ollut koskaan käyttänyt löydettiin REIKIÄ .....todella outoa , pyysin jopa kuvia ja voin nähdä että REIKÄ oli leikattu saksella ....No more REKKI ! 

Olisko leikattu paketti auki vähän hutiloiden ja siinä tullut samalla.

Vierailija
39/41 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajan näkökulmasta Rekki ylihinnoittelee tuotteensa aivan käsittämällä tavalla. Osan saa halvemmalla normihintaan alkuperäiseltä tuottajalta. Selaan tuotteita säännöllisesti Rekistä ja Emmystä, mutta viimeisten vuosien aikana olen  ehkä kerran ostanut.  

Itse myyn kalleimmat ja uudet käyttämättömäksi jääneet tuotteet Zadaassa. Muuten olen kokenut että tavallinen live-kirppis on parempi vaihtoehto enemmän käytetyille vaatteille joista ei odota kovinkaan suurta myyntituottoa. Lisäksi huonokuntoisemmat vaatteet laitan suosiolla kierrätykseen enkä edes yritä myydä niitä missään oli merkkituote tai ei.

Zadaassakin on omat ongelmansa, mutta positiivista ovat edullinen postitus, joka kattaa hyvin isokokoisen paketin seurannalla sekä se, että tuotteet voi hinnoitella itse. Tilitys tulee noin viiden pankkipäivän (siis arkipäivän)  kuluttua siitä kun ostaja on arvioinnut tuotteen. Uusien ja hyväkuntoisten tuotteiden myynti on toiminut ehdottomasti parhaiten Zadaan kautta. Toivoisin että vain useampi ostaja löytäisi sovellukseen ja uskaltaisi myös ostaa sieltä. 

Vierailija
40/41 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekki on virolainen yritys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän